SD Worx Staffing Solutions
Bekijk alle reviews over SD Worx Staffing Solutions

SD Worx Staffing Solutions

Review over SD Worx Staffing Solutions van een medewerker

Super bedrijf met heel erg veel doorgroeimogelijkheden

SD Worx is een super prettige organisatie waar je zelfstandig en met veel vrijheid aan het werk kan. Iedereen is vriendelijk en bereid elkaar te helpen waar nodig. Waar jij heen wil, daar is een weg, want er is veel mogelijk. Vind jij je persoonlijke ontwikkeling belangrijk? Dan gaan zij daarmee aan de slag. Vindt jij het leuk om je te oriënteren naar een andere functie, dan krijg jij zeker die mogelijkheid. SD Worx vindt het belangrijk om een goede band met elkaar op te bouwen en behaalde successen te vieren. Erg leuk om onderdeel uitgemaakt te hebben van dit team!

Heel fijn bedrijf

Heel fijn bedrijf om te werken en in het contact met de mensen die ze aannemen. Aanrader!

Enorme aanrader! Topwerkgever!

Op dit moment ben ik al een periode werkzaam bij SD Worx.Een super prettige organisatie waar er altijd wordt gekeken naar het individu. SD Worx is bezig met jouw persoonlijke ontwikkeling en waar jij naartoe wil. Ze geven je veel vertrouwen en vrijheid. Ze bieden een eerlijk en goed salaris + mooie bonusregelingen.Een super bedrijf om voor te werken en dan ook zeker een aanrader!

Pluspunten

Goede ontwikkeling, leuk team, bonussen

Lachwekkend amateuristisch en schijt aan werknemers

Geen sollicitatieprocedure, onbereikbaar, op email word niet gereageerd, kiest altijd kant werkgever, is er bij brocacef uitgetrapt als uitzendbureau wegens amateurisme, je kan weken achter je verdiende geld aanlopen bellen. Ik werk NOOIT meer voor dit bedrijf al krijg ik €1000 per uur

Pluspunten

Minpunten

Onbereikbaar, schijt aan werknemers, amateuristisch

Stel een vraag over solliciteren of werken bij SD Worx Staffing Solutions. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk SD Worx Staffing Solutions met

Meer informatie over SD Worx Staffing Solutions in populaire locaties

• SD Worx Staffing Solutions
  • Super bedrijf met heel erg veel doorgroeimogelijkheden