SD Worx Staffing Solutions

Reviews voor Logistiek Medewerker (m/v) bij SD Worx Staffing Solutions

Logistiek Medewerker (m/v)4 reviews

4 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 36 reviews

Gezellige werkomgeving, maar ze hebben schijt aan hun werknemers.

Ik raad het harstikke af. Ze hebben totaal geen begrip. Nemen teveel mensen aan. Behandelen je als nummertje

Pluspunten

Goed salaris Makkelijk werk

Minpunten

Totaal geen begrip

Gezellige schone werkomgeving met leuke collega's bij Nu Skin.

Door SD Worx Staffing Solutions in Venlo ben ik uitstekend geholpen.Het sollicitatiegesprek was zeer prettig en ze luisteren naar jou.Ook op de werklocatie wordt je netjes te woord gestaan als je vragen hebt.Al met al zeer vriendelijke medewerkers bij Sd Worx die moeite voor je doen !

Pluspunten

Gezellige schone werkomgeving met toffe collega's.

Minpunten

Lange dagen als je op leeftijd bent.

Siham El Amrani

Je word snel geholpen aan werk. Maar ook heel snel ontslagen.Zei heeft geen begrip en denkt alleen maar wat beste voor hun uitkomen. Ook als je auto kapot gaat heeft zei er geen begrip voor. Ze laat je niet uitpraten. Je word zelfs ontslagen als je je auto moet maken, zeggen ze tot je er 2 weken van te voren verlof voor moet pakken. Maar niemand weet tot ze auto 2 weken van te voren kapot gaat. En zonder auto kan je niet op werk komen.Hele slechte uitzendbureau en raad ook iedereen af om via hier te gaan werken. Hun functie is om mensen aan het werk te houden en dat doen ze niet. Ze ontslaan je liever dan dat ze echt de moeite doen. Of ze komen weer met dat smoesje ze hebben teveel mensen aangenomen of je doet het zogenaamd niet goed genoeg.Ik vind de houding van Siham niet de passende houding wat je als werkgever moet hebben. Ze hebben meer verlof dan dat ze moeite doen.Communcatie is ook erg slecht. Je geeft bvb maandag een probleem aan en vrijdag krijg je meestal pas antwoord

Pluspunten

Snel werk

Minpunten

Communicatie zwak, ontslaan je snel als het hun niet meezit.

Goed geregeld en heeft hart voor werknemers

Ik heb via SD Workx gewerkt en mijn ervaring is dat ze het allemaal netjes regelen en ook adequaat optreden als ze merken dat een werknemer zich niet prettig voelt op de werkvloer.

Officiële reactie van SD Worx Staffing Solutions

7 juni 2019
Hartelijk dank voor je positieve review! Mochten we in de toekomst wat voor je kunnen betekenen, dan staan we voor je klaar!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij SD Worx Staffing Solutions. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk SD Worx Staffing Solutions met

Reviews over SD Worx Staffing Solutions per locatie

Meer informatie over SD Worx Staffing Solutions in populaire locaties

• SD Worx Staffing Solutions
  • Logistiek Medewerker (m/v)