Schouten & Nelissen

8: Schouten & Nelissen reviews van werknemers

Personeel liep vooral te klagen

Personeel liep vooral te klagen en was niet te tevreden.

Pluspunten

Minpunten

Klagerig personeel en een grote rommel

Practice what you preach (dat geldt hier zeker niet)

Als dit bedrijf met zijn eigen personeel deed, wat ze naar buiten toe verkopen, zou het een top-bedrijf zijn. Helaas geldt het credo "Practice what you preach" zeker niet voor hen. Veranderen om te veranderen, zonder visie.

Pluspunten

Lekkere lunch; niet gratis.

Minpunten

Zwabbermanagement, niet zuinig op het personeel, geen beleid.

Leuk bedrijf, fijne werkgever!

Ik heb 5 jaar bij Schouten&Nelissen mogen werken en verschillende rollen binnen de organisatie gehad. Ik heb het hier ontzettend naar mijn zin gehad, fijne collega's en een prettige werksfeer. Door een carriere switch heb ik besloten om ergens anders te gaan werken. Maar ik kan Schouten&Nelissen van harte aanbevelen aan iedereen.

Pluspunten

Collega's, werksfeer, leidinggevende, gratis boeken, sportfaciliteiten, volgen van opleidingen, parkeren voor de deur

stage gelopen in zaltbommel

dit was een stage plek toen ik 15 jaar was . heb mee gelopen in de horeca afdeling en administratie.

Structuur ontbreekt in dit bedrijf

De collega's maken het werken bij SN de moeite waard. Het management kan helaas geen richting kiezen en zich daar ook aan conformeren. Dit zorgt weer ontevreden medewerkers en geklaag, wat ik begrijpelijk vind. Ik snap wel dat het lastig is voor nieuwe medewerkers om hier mee om te gaan.

Opleidingsinstituut

Opleidingsinstituut voor de zakelijke markt. De BU Coaching & Learning Services is intermediair tussen opdrachtgevers en opleidingsinstituten.

Bedrijf met veel kansen en mogelijkheden om te leren en door te groeien.

In de 6 jaar dat ik werkte voor S&N heb ik zeer veel geleerd over het trainersvak en over mijzelf als persoon en professional. Nog steeds ben ik verbonden als freelancer. Ik geef trainingen en coaching en ontwikkel trainingsprogramma's.

Het omgaan met klanten, spreekt mij erg aan.

Druk, druk, druk, hollen draven vliegen voor 300 tot 350 personen zorgen met 4 personen dat de lunch klaar staat om 11.30.Heb geleerd dat ik niet moet werken voor een ander.Had veel lieve college maar ook mindere.het moeilijkste vind ik de werkdruk zodat alles op tijd af is, en dat je dus veel werk verricht voor de mensen die de kantjes eraf lopen.En daar weinig steun van krijgt van je meerdere, erg jammer geweest.Het leukste vond ik als ik in de ontvangst ruimte werkte waar de klanten/gasten binnen kwamen voor hun afspraken, sommige erg zenuwachtig die ik dan gerust kon stellen.

Pluspunten

het om gaan met allerlei mensen.

Minpunten

slechte leiding.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Schouten & Nelissen. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Schouten & Nelissen met

Reviews over Schouten & Nelissen per locatie