Scapino

Scapino Reviews

163 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 176 reviews

Goed

Daar was wel leuk ik had heel goede collega's liefe mensen leuke winkel eigelijk.

Pluspunten

Nee

Minpunten

Ja 8 uur per dag

teleurgesteld

2 jaar gewerkt als assistent manager in 2 filialen waarin beide filialen de manager geen fluit uitspookt slecht loon word wel veel van je verwacht. je word gepusht door te groeien en zodra je dat niet wilt word je bedreigt dat je er dan word uitgegooid. slechte begeleiding net zo goed niet aanwezig. er word niet aan je gedacht als persoon. de manager heeft in 1 jaar misschien 1 keer naar mijn weekend gevraagd. als je ziek bent word er op je ingepraat en word er van je verwacht dat je elk detail uitlegt en word je ff duidelijk verteld dat je het team in de steek laat het woordje beterschap bestaat niet. ik ben diep teleurgesteld het werk is wel leuk maar kom op mensen dit kan toch anders ?

Fijne leerprocess

Ik heb veel geleerd bij Scapino. Uiteindelijk kon ik alles. Kassa draaien, vracht uitpakken, klanten helpen, visuele presentatie en nog meer. Maar als je er lang werkt dan zie ik er geen uitdaging in meer.

Begin leuk

Begin toen ik er kwam werken was het leuk, na een tijd toen ik niet wilde doorgroeien kon ik weg omdat ik te oud werd

Slecht betaald

Je word erg slecht betaald. Het is wel een flexibele. Aan en de collega's zijn over het algemeen wel leuk, maar het management is niet altijd goed. Er word oom te veel van je gevraagd.

Gezellige sfeer en leuke collega's

Hele fijne collega's en een lage werkdruk, alleen is het loon erg laag.

Pluspunten

Korting op assortiment

Minpunten

Laag loon

Gezellige collega’s

Minimum loon helaas. Anders zouden er meer goede mensen blijven werken.

Fijne collega's

Mijn tijd bij Scapino heb ik als een prettige en leerzame tijd ervaren. Je mag veel leren en ze zijn niet bang om in je te investeren met opleiding of cursussen. Ik had fijne collega's waar je altijd terecht kon met vragen. Een leuk assortiment om mee te werken.Wel wordt er vanuit de directie ouderwets gedacht waardoor de organisatie op het gebied van personeel wel achterloopt met andere bedrijven.

Verkoopmedewerker wordt onderschat

Je leert in het begin veel. Maar je moet veel doen voor weinig Loon. Ook veel stress en collega's zijn niet te vertrouwen

Ga hier niet werken!

Niet gaan werken! Locatie Boxmeer dan ik mocht niet leren van mijn fouten terwijl ik een BBLopleiding aan het volgen was. Daar door ook mijn opleiding moeten stoppen!

prima , wel zwaar werk

Bij mijn locatie was de werksfeer fijn en fijne collega's. Wel moet je erg hard werken en is de druk enorm wat ik in eerste instantie niet had verwacht bij dit bedrijf. Je moet altijd een kwartier van te voren aanwezig zijn en na sluit sta je ongeveer nog 20 min de kassa te tellen etc. Dit krijg je NIET uitbetaald... Als je fysiek werk niet geweldig vindt zou ik hier zeker niet gaan werken. Elke dag alle schappen bijvullen + verschuiven , bukken en knielen. Zelfde met kleding. Elke dag rug en nek pijn! Er zijn heel vaak acties waardoor je bijna wekelijks nieuwe dingen moet bij leren of handmatig moet invullen via de kassa. Ook is dit een zwaar gedoe als klanten iets komen terugbrengen! Wel merkte ik op mijn locatie en andere dat er over iedereen wel gepraat en dat maakte de sfeer soms heel vervelend...

Fijne werksfeer en leuke collega's

Altijd met veel plezier hier gewerkt, de collega's zijn leuk en de werksfeer is goed.

Verschrikkelijk

Slecht betaald, iedere dag minimaal 30 minuten over werken zonder betaald te krijgen, kwartier eerder aanwezig. Slechte leidinggevende. Niet doen

Gezellige werkomgeving

Leuke werkomgeving, hangt sterk af van je collega's.Soms weinig te doen, andere momenten weet je niet waar je eerst aan moet beginnen

Gezellige werksfeer! Leuke collega’s

Elke dag we andere werkzaamheden!Een halve dag kassa, een halve dag uitpakken, schoenen invakken, kleding weghangen, administratie. Elke dag is gevarieerd!

Prettige werkomgeving

Ik werk er nu 2 jaar en het is elke dag weer anders. De ene dag heb je heel veel te doen en de andere dag weer wat minder. De regiomanagers ondersteunen je waar ze kunnen en de ene regio manager werkt net wat prettiger dan de andere. Gezelligheid in t team creëer je zelf met je team. De klant staat op 1 Ze organiseren leuke winkelwedstrijden waarmee je geld kunt verdienen voor in dePersoneelspot van jouw team. Kortom het is een leuk bedrijf dat bij je moet passen. Als je niet vies bent om hard te werken en dingen te leren dan is dit een goede werkgever. Het salaris vind ik meevallen. Heb t slechter en lager gehad in t verleden. Het blijft retail dus altijd ondergewaardeerd tov van andere bedrijfstakken.

Pluspunten

Personeelskorting en een paar keer per jaar zelfs 50% korting op een paar schoenen

Minpunten

Soms ben je net klaar met een bepaalde taak en hoor je dat t toch anders moet.

Het werk is leuk, wisselend.Klanten helpen vind ik sowieso leuk :)Super leuk team waar ook plaats is voor humor.

Super leuke baan, Ik was vervangende verkoop, en werkte met een leuk team.Helaas zat er geen salaris verhoging inEn van hogere hand was er geen waardering.

Pluspunten

Leuk, afwisselend werk. Gezellig team

Minpunten

Maar 1 uur pauze achter elkaar De middag pauze. Verder niet.

Minimaal aan personeel (bezuinigingen), maximale verwachtingen

Er word veel van je gevraagd. Het salaris is minimaal. Je doet het niet snel goed bij het management. Hard werken met zeer weinig positive feedback.

Pluspunten

Zelfstandigheid

Minpunten

Slecht salaris, hoge werkdruk, weinig positive feedback van regiomanagers

Zwaar slecht ze doen maar wat

R.MAls je houd van structuur niet aan beginnen het is zweer onderbetaald ik ken nartuurlijk de andere filiaaien niet maar die van Heythuysen is zwaar slecht maar als het goed is is er nu een betere manger Maar ja dus als je van chagrijnigen collega’s houdt dan is dit de beste baan voor je

Pluspunten

Niet veel

Minpunten

chagrijnig Slecht

fijne werksfeer

erg fijne werksfeer. goede collegiale banden. werktempo ligt hoog en de veranderingen in de winkel dienen bijgehouden te worden. communicatie gaat niet altijd heel soepel. vanuit andere filialen en hoofdkantoor kan dit zeker beter. wordt een hoop verwacht binnen korte tijdperiodes

Pluspunten

werksfeer

Minpunten

communicatie buiten filiaal

Gezellig

Leuk bedrijf waar je hard moet werken! Wel leuke teams

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Scapino. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Scapino met

Meer informatie over Scapino in populaire locaties

• Scapino