Savant Zorg

Reviews voor Savant Zorg in Helmond

Helmond12 reviews

12 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 14 reviews

prettige werkomgeving

een zeer prettige werkomgeving met fijne collega's.

Savant beweert te werken volgens Rijnlands gedachtegoed. In werkelijkheid wordt er gewoon vanuit de directie bepaald wat er gaat gebeuren in een team.

De overgang naar zelfstandige teams in de zorg en bij ondersteunende diensten is niet goed begeleid en het werken zonder manager is niet voor ieder team weggelegd.

leerzame en boeiende werkomgeving in VVT sector

een tijdelijke opdracht waarin ik, naast de aansturing van de de divisie Thuisbegeleiding ook een onderzoek naar de marktpositie heb gedaan t.b.v. strategische positionering.

Een kleinschalige zorgorganisatie met prettige collegae

Tijdens het werk is het hollen of stilstaan. De diensten zijn per dag dan ook verschillend. Er wordt veel van je gevraagd qua flexibiliteit. Dit maakt het beroep ook aantrekkelijk. Onderling met collegae is het prettig werken. Het team is zelfsturend, met nog een manager op de achtergrond, die zich voornamelijk bezighoudt met de productiviteit en alles wat hierbij komt kijken.

Pluspunten

prettige collegae en relatief veel vrijheid in je beroep

Minpunten

flexibiliteit qua diensten

Fijn bedrijf waar hard werken wordt gewaardeerd

Dit is een bedrijf in doorontwikkeling en is zeer gericht op de waardering van de klant. Ben je een harde werker, zelfstandig en niet vies van onregelmatige uren dan kun je hier heel veel en fijn werken. Savant stimuleert en zorgt voor scholing. Bijblijven is niet genoeg, vooruit denken en kijken komt eerst. Kortom, leuke collega's maken het soms vele werk leuk.

leerzaam

Dit was mijn eerste stageplaats en ook gelijk mijn weekend baantje voor even. Dit was heel leerzaam voor mij omdat ik zeker later in de toekomst in de zorgsector wil werken,

Een leuke afdeling met lieve collega's waar ik met een lach en soms een traan 16 jaar gewerkt heb

De Huishoudelijke Ondersteuning is een gezellige afdeling met leuke collega's waar hard gewerkt wordt om samen met de medewerkers de juiste zorg aan cliënten te geven. Helaas ben ik door economische redenen, na 16 jaar, ontslagen.

fijne collega´s in alle teams waar ik gewerkt heb.

Ik heb 17 jaar naar volle tevredenheid bij Savant gewerkt,. Savant is een zorg instelling die al het mogelijke doet voor zowel cliënt al personeel

zeer gewaardeerde baan

bij savant zorg heb ik met veel liefde en plezier gewerkt het was een zeer gewaardeerde baan. je kon mensen helpen en iets voor ze betekenen ook vond ik savant een zeer fijne werkgever en ben ik altijd netjes behandeld.

Pluspunten

fiets vergoeding

gezellige werkomgeving

Gezellige werkkring, veel mogelijkheden om je te ontplooien

Zeer goede zorg bedrijf met goede organisatie

Mijn werk dag: huishouden bij oudere en dementerende mensen en bij mensen met beperking. Bij deze werk hoort vroeger ook begeleiding in dagelijkse omstandigheden bv.boodschappen doen, strijken, even wandeling makken en praatjes als mens eenzaam voel. Door deze werk heb ik geleerd heel veel geduld, acceptatie voor mensen met verschillende karakter, en verantwoordelijk. Directie van Savant is goed voor de bedrijf, voor medewerkers en de cliënten nog steeds. Collega's op mijn werk zijn wel collegiaal en behulpzaam, soms minder communicatieve kant maar kom dat door werken in de wijk. Moeilijke van deze werk welke ik moet doen is fysieke belasting. Voor mij persoonlijk het leukste momenten zijn als mensen waarderen en dankbaar zijn.

Pluspunten

Altijd leuke feesjes van Savant voor personeel

Minpunten

Weinig andacht voor divisie HVZ(werk overleg)

Mooie zorgorganisatie, waarbij de cliënt centraal staat.

Mooie zorgorganisatie, waarbij de cliënt centraal staat. Vooruitstrevend op het gebied van ICT, om de communicatie te kunnen verbeteren.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Savant Zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Savant Zorg
  • Helmond