Samen in de Zorg

Reviews over Management bij Samen in de Zorg

3 jaar geleden plaatste ik mijn profiel op diverse sites om aan een nieuwe uitdaging binnen mijn verpleegkundige werkzaamheden te kunnen beginnen, ik wist destijds alleen nog niet welke uitdaging ik zocht. Ik was al ruim 10 jaar werkzaam binnen de GGZ en had daar alle afdelingen/locaties doorlopen. Ik raakte zwanger dus ik kon geen definitief antwoord geven wat ik nu exact zocht binnen mijn werk. Door velen uitzendbureaus werd ik 'lastig gevallen' ondanks dat ik aangaf de zwangerschap te willen afwachten. Tot SidZ belde en zij zich keurig aan de afspraak hield om na mijn zwangerschap nogmaals te contacten met elkaar. Dit was al een positieve start voor mij. Nadat ik warm werd ontvangen op kantoor en hierbij mijn wensen en mijn werkervaring had gedeeld, werd er samen gebrainstormd wat het meeste aansloot bij mijn kwaliteiten en wensen. Ik kreeg de gelegenheid om mijn verpleegtechnische handeling opnieuw af te laten toetsen, zodat ik een periode als verpleegkundige in de wijk aan de slag kon. In de tussentijd blijven de recruiters en adviseurs voor je zoeken naar steeds weer een nieuwe uitdaging. Dat maakt het werken bij SidZ ook zo prettig en zeer leerzaam. Ik werk als contractant en ik zie voorlopig geen reden om weg te gaan. Iedere 6-12 maanden heb ik een nieuwe uitdaging in mijn werkveld als verpleegkundige. Heb leuk contact met de nieuwe adviseurs van Den Bosch, je bent altijd van harte welkom voor een bak koffie op kantoor.
Pluspunten
afwisseling, samen mee denken, persoonlijk contact
Minpunten
tot noch toe geen mogelijkheid om opleiding te kunnen doen
Voor een interne functie op gesprek geweest. Nooit een terugkoppeling mogen ontvangen en ook op voicemails en emails wordt niet meer gereageerd. Prima als je niet wordt aangenomen, maar een afwijzing linkt mij niet meer dan normaal.
Minpunten
Slechte communicatie naar kandidaten
Afgelopen jaar kwam ik in dienst bij Samen in de Zorg (SidZ), het binnentreden is zeer prettig verlopen. Commercieel, maar heel goed! Eenmaal in dienst is de communicatie prettig en er zijn korte lijntjes, medewerkers zetten zich voor de volle 100% voor elkaar in. Dit voelt als zeer betrokken en warm. Echter door de veranderingen in de zorg op het moment kunnen zij soms niet alles waar maken van besproken zaken. Dit is mede te wijten aan het aanbod in contractanten en de daaraan gestelde eisen. In de zorg werken met SidZ als bemiddelaar werkt heel fijn, gezien er zaken voor je geregeld worden en je altijd op ze terug kan vallen! Tot nu toe werk ik hier met veel plezier en denk ik niet aan een andere baan. De sfeer is prettig samen met de werk- privé balans en de bedrijfscultuur, dat is veel waard voor mij! Iedereen aan te raden mijn collega te worden!
Pluspunten
Warm hartelijk, fris en jong bedrijf. Medewerkers zijn ambities!
Minpunten
Door veranderingen in aanbod soms lastig beloftes na te komen.
Met een team van gedreven jonge mensen ben je iedere dag weer bezig met het verbeteren van de zorg, door de juiste professional op de juiste arbeidsplek te krijgen. Op deze manier lever je een belangrijke bijdrage aan de maatschappij. Ook kun je persoonlijk veel voor de zorgprofessional betekenen. Dit geeft veel voldoening. Samen doelen stellen en deze behalen. Samen naar succes. Hierin draag je je eigen verantwoordelijkheid en dit motiveert enorm. Successen worden gevierd. Er wordt veel in je geïnvesteerd als je nieuw bent in het bedrijf. Je krijgt een uitgebreid inwerktraject en je leert het bedrijf van binnen en buiten kennen. Heel prettig. Ook de sfeer en bedrijfscultuur zijn heel positief. Vaak worden er leuke dingen georganiseerd voor het team.
Er is bij Samen in de Zorg veel ruimte voor eigen ontwikkeling, opleidingen en er zijn doorgroeimogelijkheden. Het is een ambitieuze club, de sfeer is gezellig! Het management is laagdrempelig, ik ervaar weinig hierarchie.
Pluspunten
Gezellige sfeer en ruimte voor ontwikkeling
Samen in de Zorg staat voor lachen met elkaar en successen samen vieren. Iedereen werkt erg hard om de beste resultaten te bereiken en iedereen doet dit met passie. Ik merk zelf dat ik erg gemotiveerd raak door de bedrijfscultuur binnen Samen in de Zorg. Iedereen werkt hard, maar er is zeker ook ruimte voor gezelligheid en leuke uitjes samen. Bij mijn sollicitatie kwam ik er al achter dat het geen 'gewoon' detacheringsbureau is. Wij nemen allemaal de tijd voor onze kandidaten en iedere keer de juiste match vinden zien wij als een uitdaging. Het is niet altijd dat de kandidaten zomaar bij ons binnen lopen en soms is het daardoor een hele uitdagende baan. Maar je zit er nooit alleen voor en je kan er altijd met collega's over praten. De transparante cultuur binnen Samen in de Zorg spreekt mij dan ook het meeste aan.
Pluspunten
leuke collega's en veel zelfstandigheid
Geen enkele dag is hetzelfde bij Samen in de Zorg! Ik hoef mij dan ook zeker niet te vervelen! Een kleine greep uit mijn werkzaamheden: vacatures schrijven, via verschillende bronnen kandidaten zoeken, telefonische intakes houden, het voeren van intakegesprekken, contact onderhouden met kandidaten, sparren met collega's. Wat is het leukste aan mijn werk? De passende match realiseren tussen kandidaat én opdrachtgever!
Pluspunten
Goed georganiseerde en verzorgde bedrijfsuitjes, er wordt geïnvesteerd in ontwikkeling en deskundigheidsbevordering van medewerkers d.m.v. trainingen
Een groeiend bedrijf met leuke jonge en gedreven medewerkers.
Pluspunten
Gezellig leuk divers team
Bij samen in de zorg hangt een leuke werksfeer. Er is een goede mix van gezelligheid en professionaliteit. Vanuit het management wordt je gemotiveerd en gestimuleerd om het beste uit jezelf te halen en daarmee jezelf door te ontwikkelen.
Samen Professionals is een personeelsbemiddelaar die staat voor haar klanten en professionals. We werken met gedreven mensen die deskundig zijn en willen excelleren in hetgeen zij doen. Wij bemiddelen professionals in Zorg & Welzijn en Onderwijs. Dit doen we door tailor made dienstverlening.
Pluspunten
Leuke feesten!
Bekijk meer reviews over Samen in de Zorg