Logo van Samen Professionals
Samen Professionals

Reviews voor Samen Professionals in Rotterdam

25 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 53 reviews

Snelle match

Ik ben op kennismakingsgesprek geweest en ze hadden direct een opdracht voor mij die bij mijn wensen aansloot. Ik ben nu werkzaam via Onze Leerkracht en ik ben zeer tevreden.

goed geholpen om verder te komen in mijn werk

door samen in de zorg ben ik verder gegroeid als proffesional.

Fijne organisatie waar ik mij op mijn plaats voel

Goede begeleiding door betrokken team. Er wordt altijd gezocht naar werk dat bij je past Werk nu precies een jaar bij onze leerkracht en wil nog wel langer blijven

Pluspunten

ABP pensioenfonds

Minpunten

Fijne werkgever, niks te klagen.

Heb de afgelopen jaren dankzij onze leerkracht zo veel ervaring opgedaan. Dankzij het werken voor onze leerkracht ben ik een allround docent met ervaring op elk niveau en elk leerjaar.

Doen hun best om iemand te plastsen

Een bemiddeling bureau wat zich inzet om werknemer te plaatsen met uitzicht op een vaste baan bij opdrachtgever. Minpunt is echter dat werknemer snel wordt vergeten. Ten tijden dat er iets speelt op werkvloer, kiest samen in de zorg direct kant van opdrachtgever. Simpelweg omdat dat een klant is. En aan een klant wordt verdiend. Zo zijn dan de woorden van een intercedente. Spijtig want de kans op een baan kan op een manier van detacheren wel aanzienlijk vergroten.

Pluspunten

Salariëring goed en op tijd

Minpunten

Klant gaat voor werknemer.

Leuk bedrijf met veel doorgroei mogelijkheden

Samen Professionals is een sfeervol en groeiend bedrijf. Binnen dit bedrijf heb je ontzettend veel doorgroei mogelijkheden. Het is een informeel bedrijf met veel gezellige collega's en ook zeer leuke bedrijfsuitjes.

Gezellig bedrijf om te werken.

Sinds 2017 ben ik werkzaam bij Samen Professionals. Destijds goed ontvangen met een warm welkom. Op de frontoffice begonnen met mijn werkzaamheden. Ik kreeg de mogelijkheid om door te groeien naar backoffice. Het is heel fijn als een bedrijf in je wilt investeren en je verschillende doorgroeimogelijkheden aanbiedt. Nu na 2 jaar ben ik doorgegroeid als Senior medewerker Backoffice. Naast de doorgroei mogelijkheden op persoonlijk vlak, groeit het bedrijf ook door heel Nederland. Toen ik hier begon waren er nog maar een paar vestigingen, intussen zijn er 6 vestigingen. Het is interessant om bij een groeiend bedrijf te werken. Door de openingen van de nieuwe vestigingen hebben we ook gezellige bedrijfsuitjes. Het is altijd een verassing wat het volgende uitje zal zijn. Conclusie: een heel gezellig, productief bedrijf!

Pluspunten

Gezellige werksfeer

Een no-nonsense organisatie waar een ieder zichzelf kan zijn en ambities kan verwezenlijken

Samen Professionals is een werkgever waar betrokkenheid, transparantie en doorgroeien hand in hand gaan. Je kunt hier jezelf fijn en rekenen op collega's die je snel in het team opnemen en klaar voor je staan. Er wordt gehoor gegeven aan ambities en geĂŻnvesteerd in de ontwikkelingen van de medewerkers. Er heerst een no -nonsense cultuur, hierdoor zijn we open en transparant naar elkaar toe. De bedrijfsfeesten en teamuitjes zijn altijd legendarisch!

Pluspunten

Iedereen is betrokken met elkaar, laagdrempelig, ruimte voor ontwikkeling, goed beloningssysteem

Werken bij een leuk en jong bedrijf

Hierbij wil ik doorgeven dat ik werkzaam als Backofficemedewerker op het Servicebureau. Ik ben ontzettend goed opgevangen door mijn collega's en merk dat de persoonlijke ontwikkeling voorop staat. Je krijgt meer dan voldoende ruimte om je kennis en ervaring in te zetten en je mag altijd meedenken om bepaalde processen te verbeteren. Jouw input is hierin waardevol. Verder is het management heel toegankelijk voor de medewerkers en hebben wij zeer leuke bedrijfsuitjes. Leuke informele sfeer binnen een jong en leuk bedrijf met gezellige collega's. Er is ruimte voor plezier, maar er wordt zeker hard gewerkt.

Pluspunten

Informele werksfeer, doorgroeimogelijkheden, zelfontwikkeling, en leuke bedrijfsuitjes

Minpunten

Niet tegen gekomen.

Persoonlijk, Betrokken, Ambitieus & Doelgericht

Eind maart 2019 ben ik bij Samen Professionals in dienst gekomen als medewerker op het servicebureau. Samen Professionals kijkt naast het belang van haar klanten en relaties ook naar die van haar medewerkers. Met open armen word je verwelkomd bij het team. Je wordt overal bij betrokken en persoonlijke ontwikkeling staat voorop. De eerste weken word je goed wegwijs gemaakt door verschillende systemen en doe je kennis op van de organisatie aan de hand van diverse presentaties. De kernwaarden (Persoonlijk, Betrokken, Ambitieus & Doelgericht) die wij als bedrijf uitstralen naar onze Professionals en Opdrachtgevers, zie je dus ook terug komen op de werkvloer. Samen Professionals is een fijne werkgever waar alles bespreekbaar is, al gaat dit over persoonlijke groei of privé aspecten, Samen Professionals doet er alles aan om naast zijn klanten ook de medewerkers tevreden te houden. Informele werksfeer, laagdrempelig, doorgroeimogelijkheden, zelfontwikkeling, leuke (teambuilding)uitjes maar voornamelijk persoonsgericht.

Pluspunten

Persoonlijk

Minpunten

Nog niet gevonden

Vacatures van Samen Professionals

in Rotterdam
Meer vacatures

Gezellige werkomgeving en super leuke collega's

Bedrijfssfeer is top, werkdagen en werktijden vliegen voorbij. Je krijgt voldoende ruimte om je kennis en ervaring in te zetten Management geeft je ruimte en mogelijkheden om door te groeien en is heel goed toegankelijk voor medewerkers. Bedrijfsuitjes zijn altijd tot in de puntjes goed georganiseerd en super gezellig.

Pluspunten

Bedrijfsuitjes

Werken bij een leuk, jong bedrijf

Warm ontvangst en je krijgt meteen het gevoel dat je erbij hoort. Er wordt aandacht besteed aan ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden. Daar is gewoon ruimte voor en dat zie je niet overal. Leuke informele sfeer/cultuur binnen een jong en dynamisch bedrijf met gezellige collega's. Er wordt hard gewerkt maar er is zeker ruimte voor plezier. Denk aan bedrijfsfeestjes die groot worden uitgepakt.

Veel vrijheid en verantwoordelijkheid

Veel vrijheid in je functie: ruimt een vertrouwen om te doen waar je het beste in bent.

Nooit terugkoppeling ontvangen na sollicitatiegesprek

Voor een interne functie op gesprek geweest. Nooit een terugkoppeling mogen ontvangen en ook op voicemails en emails wordt niet meer gereageerd. Prima als je niet wordt aangenomen, maar een afwijzing linkt mij niet meer dan normaal.

Minpunten

Slechte communicatie naar kandidaten

Ik ben zeer tevreden over hoe het bij samen in de zorg aan toe gaat

Goede services en ze helpen je snel aan een baan en dat vind ik heel fijn.

Pluspunten

Je wordt snel geholpen aan een baan en ze staan altijd voor je klaar.

Minpunten

Wat ik wel jammer vind is dat we niet eind van de maand uit betaald krijgen maar begin van de maand

Leuk bedrijf met persoonlijke aandacht

Onze leerkracht is een bedrijf waar je jezelf mag en kan zijn. Het is een sterk groeiend bedrijf en ambitieus zonder dat ze daarbij het oog voor persoonlijk contact verliezen. Je kunt jezelf ontwikkelen en ze staan open voor jouw ideeën. Het is dynamisch en je werkt met leuke collega's.

Pluspunten

Leuke uitjes

Een leuke baan

Ik ben sinds 1 november 2017 werkzaam bij Onze Leerkracht. Onze Leerkracht is een leuk en warm bedrijf. Vanaf de allereerste dag een warm welkom en lieve collega's, stuk voor stuk. Binnen het bedrijf zijn veel doorgroeimogelijkheden mogelijk en iedereen wordt goed ingezet op zijn of haar kwaliteiten. Er is aandacht voor iedereen. In de baan zelf zit voldoende uitdaging en geen dag is hetzelfde. Kortom; een leuk bedrijf om voor te werken.

Pluspunten

Goede sfeer, doorgroeimogelijkheden, leuke uitstapjes

Een leuke baan

Ik ben sinds 1 november 2017 werkzaam bij Samen in de Zorg. Samen in de Zorg is een leuk en warm bedrijf. Vanaf de allereerste dag een warm welkom en lieve collega's, stuk voor stuk. Binnen het bedrijf zijn veel doorgroeimogelijkheden mogelijk en iedereen wordt goed ingezet op zijn of haar kwaliteiten. Er is aandacht voor iedereen. In de baan zelf zit voldoende uitdaging en geen dag is hetzelfde. Kortom; een leuk bedrijf om voor te werken.

Pluspunten

Leuke uitstapjes, doorgroeimogelijkheden

Leerzame, productieve en hele leuke werkomgeving!

Samen in de Zorg is een erg leuke en gezellige werkplek. Het is een jong en dynamisch bedrijf waar genoeg doorgroeimogelijkheden zijn. Naast het harde werken worden er regelmatig leuke uitjes georganiseerd voor het hele bedrijf. Bij Samen in de Zorg staat de kandidaat centraal. Wij vinden het erg belangrijk om vanuit de wens van kandidaat te werken. Op deze manier proberen wij een zo goed mogelijke match te maken.

Gezellige werkomgeving met de leukste collega's!

Samen in de Zorg staat voor lachen met elkaar en successen samen vieren. Iedereen werkt erg hard om de beste resultaten te bereiken en iedereen doet dit met passie. Ik merk zelf dat ik erg gemotiveerd raak door de bedrijfscultuur binnen Samen in de Zorg. Iedereen werkt hard, maar er is zeker ook ruimte voor gezelligheid en leuke uitjes samen. Bij mijn sollicitatie kwam ik er al achter dat het geen 'gewoon' detacheringsbureau is. Wij nemen allemaal de tijd voor onze kandidaten en iedere keer de juiste match vinden zien wij als een uitdaging. Het is niet altijd dat de kandidaten zomaar bij ons binnen lopen en soms is het daardoor een hele uitdagende baan. Maar je zit er nooit alleen voor en je kan er altijd met collega's over praten. De transparante cultuur binnen Samen in de Zorg spreekt mij dan ook het meeste aan.

Pluspunten

leuke collega's en veel zelfstandigheid

Super leuk bedrijf om bij te werken!!!

Ik werk nu 2,5 jaar bij Onze Leerkracht met heel veel plezier. Iedereen is erg gedreven en werkt hard, daarnaast is er ook altijd tijd voor gezelligheid. Je krijgt veel vrijheid en je mag altijd eigen initiatieven nemen. Naar een ieders mening wordt geluisterd. Het is een bedrijf wat heel snel groeit en er is een ontzettend positieve vibe. Daarnaast is recruiter een ontzettend leuke baan wat veel afwisseling biedt en waarbij je veel met mensen werkt.

Pluspunten

Goede sfeer, leuke collega's, veel verantwoordelijkheden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Samen Professionals. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.7

• Samen Professionals