Sacha

Wissen
2,8Salaris en arbeidsvoorwaarden

9 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 38 reviews

Leuke en gezellige werkplek

Het werken bij Sacha is superleuk. Je leert nieuwe en verschillende de mensen kennen op de werkvloer. Verder wordt je geaccepteerd hoe je bent, en hoef je je niet aan te passen. Je kunt dus lekker jezelf zijn. Het team waar ik in werk is supergezellig, waardoor het werken ook leuker wordt. Hierdoor bouw je ook echt een hechte band op met je collega's, wat natuurlijk belangrijk is voor een goede samenwerking. Ook krijg je de kans om jezelf ook persoonlijk te ontwikkelen, en wordt iedereen eerlijk en gelijk behandeld. En als er iets is kun je altijd met je leidinggevende daarover hebben, ze maakt namelijk altijd tijd voor je vrij. Wat ik zelf heel erg fijn vind aan mijn leidinggevende.Op een werkdag is er altijd wat te doen in de winkel, en is het ook wel altijd anders. Elke werkdag is namelijk niet hetzelfde, sommige dagen zullen je echt verbazen. Ook is het elke dag weer een leuke uitdaging om je targets te behalen, vooral als je team competitief is ;)Wat ik zelf ook altijd leuk vind om te horen is dat klanten blij zijn met onze service, dat geeft mij namelijk altijd een voldaan en goed gevoel!

Pluspunten

Interne doorgroeimogelijkheden, Persoonlijke ontwikkeling, Makkelijk te combineren met school

Minpunten

Niet een al te hoog loon

Fijne werkplek

Ondertussen werk ik al bijna 4 jaar voor Termeer, het is een familiebedrijf waar je niet zomaar een 'nummertje' bent. Ze weten wie je bent. Verder besteden ze veel aandacht aan wat je wil. Ik ben veel kansen gekregen en genomen en heb me zoals me beloofd was fijn kunnen opwerken binnen Termeer. Binnen een jaar van assistent naar shopmanager en uiteindelijk een groter filiaal!Elke dag sta je voor een nieuwe uitdaging, je weet nooit wat de dag brengt. Dit maakt het werken juist leuk.Ik ga elke dag met plezier naar het werk! Heb een leuk team opgebouwd en ben echt heel dankbaar dat ik voor Termeer mag werken!Salaris is ook goed, niks te klagen. Iedereen weet dat in de detailhandel werken je niet rijk maakt, ik ben blij met mijn salaris en vind het werk leuk en dat werk leuk vinden vind ik het belangrijkst✅

Pluspunten

Werksfeer, loyaliteit, salaris

Minpunten

Geen minpunten.

Kinderachtig Onprofessioneel Bedrijf

werken bij de Sacha is ondankbaar. het Beleid is onder gemiddeld. het team is wel oke, maar ze nemen letterlijk iedereen aan. ook als je niet in het team past wat je nauwelijks een team kan noemen. slechte communicatie. het magazijn is een van de meest ongeoriënteerde magazijnen die ik ooit in mijn hele leven heb gezien. onaantrekkelijke winkel, het personeel doet de administratie. geen sfeer, kleine collectie. rommelig achter de kassa. interieur is 10 jaar oud. gewoon een kleuterschool waar jongvolwassenen aan hun lot over worden gelaten voor het minimum loon. Chaotisch, geen structuur, saai. ik heb geen positief ding te zeggen, alleen als je leuke collega's hebt is het nog te redden (nauwelijks)

Minpunten

alles

Zeer incompetent management

Sacha is het slechtste bedrijf waar ik ooit voor gewerkt hebt, nog nooit onder zo'n incompetente manager gewerkt. Voor het hogere management heb ik ook geen goed woordje over. Er wordt super veel geroddeld en achterbaks met personeel omgegaan. Voor het loon hoef je het zeker ook niet te doen. Blijf hier weg!!

Veel minpunten, alles weten binnen 2 maanden, geen fouten maken, veel geroddel.

Ik heb 2 maanden bij de Sacha gewerkt. Er kwamen steeds meer minpunten naar voren: schuifdeuren die kapot zijn, licht die het niet doet waardoor je niet goed in de kassalade kan kijken, een magazijn die niet goed geordend is (en dan vinden ze het raar dat je de schoenen als beginner niet kan vinden) en het salaris is aan de magere kant. Ik moest twee keer uithelpen bij een andere filiaal waar het veel drukker was. Hiervoor vroegen ze niet mensen die al meer ervaren waren, maar een beginner zoals ik. Uiteindelijk hebben ze mijn contract niet verlengd onder het mom van een evaluatiegesprek. Ze hebben nooit aangegeven dat ik iets niet goed deed. Daarnaast verwachten ze van je dat je alles binnen 2 maanden onder de knie hebt (al maak je kleine fouten, dit mag niet meer). Ik had wel vaker een onderbuikgevoel dat er veel geroddeld werd over mij en dit gevoel is later bevestigd. Mijn werkervaring bij de Sacha is niet goed en dit komt dus vooral door de collega's en ongeorganiseerde bedrijfscultuur. Het werk zelf is wel leuk; klanten adviseren en een praatje maken. Maar naar mijn mening kon ik dit niet goed uitvoeren door de niet goede werksfeer.

Pluspunten

Minpunten

Niet georganiseerd, veel geroddel, je mag geen fouten maken

Zaken niet op orde.

Filiaal manager van Arnhem aan het brouwersplein heeft het heel erg hoog in zijn bol. Net afgestudeerd knulletje en denkt het allemaal wel even te weten. Hij noemt verkopen eigenlijk: klanten onzeker maken. Hij heeft het alleen maar over lekker lullen lekker klant te helpen. Vooral het lekker lullen stond mij heel erg tegen. Hij is niet oprecht en wilt gewoon van alles aansmeren. Hiërarchie is in dit bedrijf heel erg je bent niet gelijk. We leven in 2020 en ik vind ongeacht of je weekend hulp bent of filiaalmanager we zijn allemaal gelijk.

Pluspunten

Zijn er niet

Minpunten

Lees de beschrijving

Goed werkgeverschap staat niet op de agenda

Leuk werk, dankzij het fijne team. Voorwaarden niet zo best qua salaris (zoals veel retailers), maar ook geen winstuitkering, geen reiskostenvergoeding voor niet-management, vakantiebeperkingen dus verplicht om in hoogseizoen te gaan (onbetaalbaar van dat schamele loontje). Behoorlijk hiërarchisch, als mensen van sales binnenkomen begint het kontelikken. Overwerken "hoort erbij", niks extra uitbetaald hiervoor, slechte communicatie vanaf het hoofdkantoor en geen vertrouwenspersonen. Als er wat te halen valt, geld bijvoorbeeld, kunnen ze ineens prima communiceren. Ik heb me verbaasd over het werkgeverschap van dit - op het oog - hippe, moderne merk. .

Pluspunten

Leuke collega's in de winkels, leuk contact met receptie van het hoofdkantoor, fijn en relaxed werk

Minpunten

HR staat veel te ver van de werkvloer, weinig vrijheid, slechte communicatie, vriendjespolitiek, achter de ellebogen management

Fijne manager in de winkel, slecht management bedrijf zelf

Personeels te kort om gek van te worden. Dagelijks gebeld worden om in andere winkels uit te helpen en zelf ook amper personeel hebben. Loon is relatief laag. Venlo vond ik persoonlijk ook geen prettige stad om in te werken en alleen management kreeg reisvergoeding. Voor mij allemaal redenen om na 2 korte maanden weer een nieuwe uitdaging te zoeken.

Een echte Top Job!!!

Bij Sacha werken is werken in een gezellig en close team verband. Eigenlijk is het 1 grote familie. Ik heb hier veel geleerd over het aansturen van een team (op dagen dat de store manager afwezig was) en de kwaliteit die bij Sacha voorop staat. De collega's in mijn filiaal waren stuk voor stuk top en ook de regio manager was een toffe gast! Eigenlijk kan ik iedereen een functie bij Sacha Shoes aanraden. Hoewel de reiskosten en dergelijke soms wat moeilijker liggen is het iedere dag weer op een prettige en ''Sacha Minded'' manier werken. Samen met je sales team zorg je voor een top winkel ervaringen voor de bezoekers en dit alles doe je op een leuke, hippe manier. Bij Sacha kun je jezelf zijn! Ook het werken met de targets zag ik als een uitdaging. Kortom, Sacha is een fijne werkgever en mocht je de kans krijgen op een functie binnen Sacha.. Pak die dan met beide handen aan!!

Pluspunten

The "family feeling'', dynamisch bedrijf, collega's, leerzaam.

Minpunten

Secundaire Arbeidsvoorwaarden sluiten soms niet helemaal op je situatie aan.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Sacha. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Sacha in populaire locaties

• Sacha
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden