Royal Topzorg
Fijne werkomgeving met gezellige collega's. Er hangt een open sfeer en je wordt gewaardeerd zoals je bent. Hiernaast zijn de medewerkers ambitieus en werken hard om hun werkzaamheden uit te voeren. Bij alle organisaties zijn verbeteringen mogelijk, ook bij Royal Topzorg. De organisatie staat hier zeker voor open.
Werk er nu 6 maanden en heb het super naar mijn zin!
Pluspunten
doorgroei mogelijkheden
Uitnodiging sollicitatie en de sollicitatie verliepen zeer prettig. Dag later goede nieuws ontvangen ik aangenomen was en zelfde dag al nodige adminstratie over en weer verwerkt. Daar kunnen andere hr afdelingen nog wat van leren.
Pluspunten
Communicatie, Goede sfeer
ik werk er nu bijna 3 jaar, en ga nog steeds met plezier naar mijn werk. heb leuke collega's en de uitdaging zit er nog steeds in. geen dag is het zelfde . dit houd het ook leuk.
Pluspunten
goede werksfeer, collegiaal, resultaatgericht
Minpunten
niet in elke stad een vestiging
Top bedrijf met leuke collega's! Werk hier met veel plezier!
Pluspunten
Top bedrijf en collega's
Minpunten
Geen!
Heb jaar gewerkt hele leuke mensen bij hoofdkantoor als iets met je is gaan ze met je nadenken heb niks slecht over zeggen heb heel positief ervaren.
Pluspunten
Je werk uren zelf bepalen
Minpunten
Heb ik echt niet
Ik werk al 5 jaar voor Royal Topzorg, met een tussen pauze van 1.5 jaar, met heel veel plezier. Wat ik geleerd heb bij Royal Topzorg is, het luisteren naar de cliënten. Problemen gelijk overleggen met client als naar kantoor. Royal Topzorg is er voor de client, maar ook voor ons medewerkers, en ja, ze staan klaar met een luisterend oor. Het moeilijkste van deze ondersteuning in de huishouding is, je moet het werk met heel veel plezier doen. Als je klaar bent met je werk, dat je de client met een glimlach, van oor tot oor achter laat. Dat is voor mij al een dikke 10. Royal Topzorg is snel met het terugkoppelen van telefonisch en email verkeer. Ik kan alleen maar zeggen: TOPPIE, Royal Topzorg
Pluspunten
je eigen tijden bepalen
Slechte comunicatie Slechte feedback Geen interesse
Pluspunten
Minpunten
Heel veel
Gaat slecht met zowel klant als personeel om geen aanrader dus
Pluspunten
Geen idee
Minpunten
Planning
Het is een bedrijf met veel werkdruk, bij sommige cliënten was er niet tegenop schoon te maken bahbah. Als je zwanger raakt en er komt een contract verlenging, no way dat ze je het aanbieden, ben er zo uitgegooid en maar klagen dat ze te weinig personeel hebben. Heb nu een betere baan maar beveel mensen dit niet aan
Cliënten worden in de steek gelaten. Communicatie slecht naar cliënt en personeel.
Leuke cliënten, goede werkgever en contact met het kantoor! Ze zijn begripvol. Je mag je uren en dagen helemaal zelf bepalen. Je gaat met plezier naar werk. Ze zijn flexibel en je salaris ook lekker op tijd! Ik vond het fijn werken.
Werk met veel plezier ,lieve cliënten , zelf je dagen en uren bepalen .Goed contact met kantoor Collega's
Hier wil je niet werken Ze hebben altijd op ieder z’n lip gezeten niet alleen bij mij maar ook bij andere collega’s. Ze vallen je continue lastig maar wanneer jij ze wat vraagt of nodig hebt staan ze niet voor je klaar. Cliënten worden nooit op de hoogte gehouden en collega’s ook NIET! STOP MET SOLLICITEREN BIJ ROYAL TOPZORG ER ZIJN GENOEG ANDERE INSTANTIES DIE JOU WEL WAARDEEEN!
Hele leuke cliënten gehad en heb naar me zin gehad
Geen groei mogelijk. Geen verbetering mogelijk je bent letterlijk een nummertje met naam erbij
Ik werk bijna jaar bij royal topzorg ik ervaar het als zwaar werk maar met hele leuke cliënten en heel begripvol hoofdkantoor ik werk persoonlijk met veel plezier ik hou van me cliënten ik zie ze graag elke week en ze zijn heel dankbaar met wat je doet dat maakt dit werk nog mooier.
Pluspunten
Je eigen uren kan je bepalen
Minpunten
Om eerlijk te zijn heb ik niet
Ik werk sinds januari bij thuiszorg Royal Topzorg ! En ik heb het super naar me zin ! Goeie planning ! Staat voor alles open ! Netje je salaris op tijd en reiskosten prima geregeld 👍🏻! Ik ben erg op me plekje ! Al mijn cliente.s erg tevreden ! Royal Topzorg blij met mij , en ik met hun !
Ik heb hele fijne ervaringen met dit bedrijf..ik ben 61 jaar en ik werk er 4 jaar nu..en een vast contract gekregen..en dit kun je niet van alle bedrijven zeggen..je bent vaak te oud..maar niet bij royal topzorg..Ze hebben altijd een luisterend oor..en denken met je mee..Ook mijn cliënten zijn zeer te spreken over royal topzorg..toppie 👍
Ze weten op kantoor zelf niet wat ze doen controleer alles wat je afspreekt laat alles vast leggen want ze ontkennen alles en o ja terug bellen kunnen ze niet.Clienten zijn ontevreden over topzorg en collega's de 1 na de ander rent hard weg.En vragen continu personeel en toen ik daar werkte kon ik nooit meer uren krijgen
Contract niet verlengd na zwangerschap Beetje jammer.