Root3

Reviews voor Systeem Engineer (m/v) bij Root3

Met veel plezier bij Root3 gewerkt, een jong team met veel kennis van zaken op het gebeid van zakelijke dienstverlening met betrekking tot macOS en iOS. Wellicht de beste ACN van Nederland. We waren altijd op zoek en vonden antwoorden op vragen waar de gemiddelde IT'er het al opgegeven had, het delen van deze kennis is heel belangrijk en dat gebeurde natuurlijk ook. Gelukkig zijn er collega's die het niet erg vinden als je jouw vragen stelt. Er is genoeg ruimte en tijd om kennis op te doen en er wordt ook tijd in jou gestoken om de benodigde certificeringen te behalen. Er word naar je geluisterd en men staat open voor nieuwe input, of het nou inside of outside of the box is. Kortom, Root3 is een tof bedrijf om voor te werken.
Pluspunten
Toffe collega's, gratis lunch
Minpunten
Volle agenda's waardoor je elkaar soms weinig ziet
Als Systems Engineer ben je verantwoordelijk voor alle support vragen die binnenkomen per telefoon of via het ticket systeem. Je bent veel bezig met verschillende klanten en zit daarom ook een veel verschillende omgevingen. Het ene moment zit je in een omgeving om een probleem op te lossen met 1000 medewerkers. Het andere moment ben je bezig met excel wat niet meer opstart. Er is veel variatie in het werk en binnen Root3 word je vrijgelaten om zelf de verantwoordelijkheid op je te nemen om het uit te voeren. Naast dat het een gezellige werkplek is, is het ook een fantastische plek om te leren. Root3 investeert in je. In de eerste periode van mijn looptijd ben ik direct naar traingingen gestuurd. Ze houden je zo veel mogelijk bij de huidige techniek. De gezelligheid zit hem, naast de collega's (natuurlijk), ook vooral in de avonden dat we de keynote gaan bekijken van Apple. Of wanneer we weer een technise sessie doen waar we een product doornemen wat we zouden kunnen gebruiken bij klanten. Dan word er massaal pizza/burgers het bedrijf in gesleept en zitten we met z'n alle gezellig te eten. Ook uit eten in een restaurant gebeurt soms. Kort gezegd is Root3 een gezellige, leerzame en waardevolle toevoeging voor mijn carrière!
Pluspunten
Gratis lunch, gezellige werksfeer, op z'n tijd na werk activiteiten (uit eten)
Minpunten
Soms dagen alleen vanwege drukte in de agenda.
  1. Systeem Engineer (m/v)