Root3

Reviews voor Accountmanager (m/v) bij Root3

1 review gevonden voor de zoekopdracht.
Omdat we in een kleine organisatie werken heeft elke medewerker veel verantwoordelijkheid en werken we nauw samen. Geen dag is hetzelfde en ook je collega's wisselen per dag. Een deel van het team is namelijk onze klanten aan het ondersteuning op de klantlocatie en niet op kantoor. Daardoor werken we bij Root3 ook met flexplekken en kan de samenstelling van het team op kantoor elke dag anders zijn. Door het gebruik van hedendaagse technieken is de communicatie binnen Root3 wel goed en weten we elkaar altijd te vinden of te bereiken. We denken out of the box en dit wordt ook gestimuleerd vanuit de werkgever. Er is ook altijd ruimte om ideeën te opperen en uit te werken binnen de organisatie. Apple staat wel centraal binnen de organisatie. We zijn op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en proberen ook de nieuwste technieken op het gebied van Apple toe te passen voor onze klanten. Dit moet je wel leuk vinden.
Pluspunten
Gratis lunch en versnaperingen op kantoor, open en licht kantoor, stimulatie voor zelfontwikkeling, Apple apparatuur om op te werken
Minpunten
Flexplekken