Root3

Reviews voor Root3 in Haarlem

Met veel plezier bij Root3 gewerkt, een jong team met veel kennis van zaken op het gebeid van zakelijke dienstverlening met betrekking tot macOS en iOS. Wellicht de beste ACN van Nederland. We waren altijd op zoek en vonden antwoorden op vragen waar de gemiddelde IT'er het al opgegeven had, het delen van deze kennis is heel belangrijk en dat gebeurde natuurlijk ook. Gelukkig zijn er collega's die het niet erg vinden als je jouw vragen stelt. Er is genoeg ruimte en tijd om kennis op te doen en er wordt ook tijd in jou gestoken om de benodigde certificeringen te behalen. Er word naar je geluisterd en men staat open voor nieuwe input, of het nou inside of outside of the box is. Kortom, Root3 is een tof bedrijf om voor te werken.
Pluspunten
Toffe collega's, gratis lunch
Minpunten
Volle agenda's waardoor je elkaar soms weinig ziet
Als Systems Engineer ben je verantwoordelijk voor alle support vragen die binnenkomen per telefoon of via het ticket systeem. Je bent veel bezig met verschillende klanten en zit daarom ook een veel verschillende omgevingen. Het ene moment zit je in een omgeving om een probleem op te lossen met 1000 medewerkers. Het andere moment ben je bezig met excel wat niet meer opstart. Er is veel variatie in het werk en binnen Root3 word je vrijgelaten om zelf de verantwoordelijkheid op je te nemen om het uit te voeren. Naast dat het een gezellige werkplek is, is het ook een fantastische plek om te leren. Root3 investeert in je. In de eerste periode van mijn looptijd ben ik direct naar traingingen gestuurd. Ze houden je zo veel mogelijk bij de huidige techniek. De gezelligheid zit hem, naast de collega's (natuurlijk), ook vooral in de avonden dat we de keynote gaan bekijken van Apple. Of wanneer we weer een technise sessie doen waar we een product doornemen wat we zouden kunnen gebruiken bij klanten. Dan word er massaal pizza/burgers het bedrijf in gesleept en zitten we met z'n alle gezellig te eten. Ook uit eten in een restaurant gebeurt soms. Kort gezegd is Root3 een gezellige, leerzame en waardevolle toevoeging voor mijn carrière!
Pluspunten
Gratis lunch, gezellige werksfeer, op z'n tijd na werk activiteiten (uit eten)
Minpunten
Soms dagen alleen vanwege drukte in de agenda.
Bij Root3 krijg je veel vertrouwen om je werkzaamheden zelfstandig uit te voeren en kun je je ontwikkelen in de richting die je zelf wilt. Doordat we een kleine organisatie zijn, bestaan er korte communicatielijnen en wordt er snel gehandeld. Een goed idee kan de volgende dag al werkend zijn! Doordat veel collega's bij klanten op locatie werken, komt het weinig voor dat we met zijn allen tegelijk op kantoor zijn. Hierom hebben we ieder kwartaal met zijn allen een kantoordag.
Pluspunten
Jonge organisatie, proactieve houding wordt gewaardeerd, ruimte voor eigen inbreng, lekkere cappuccino ;)
Minpunten
Veel ad hoc projecten, waardoor het soms lastig te bepalen is waar de focus ligt
Omdat we in een kleine organisatie werken heeft elke medewerker veel verantwoordelijkheid en werken we nauw samen. Geen dag is hetzelfde en ook je collega's wisselen per dag. Een deel van het team is namelijk onze klanten aan het ondersteuning op de klantlocatie en niet op kantoor. Daardoor werken we bij Root3 ook met flexplekken en kan de samenstelling van het team op kantoor elke dag anders zijn. Door het gebruik van hedendaagse technieken is de communicatie binnen Root3 wel goed en weten we elkaar altijd te vinden of te bereiken. We denken out of the box en dit wordt ook gestimuleerd vanuit de werkgever. Er is ook altijd ruimte om ideeën te opperen en uit te werken binnen de organisatie. Apple staat wel centraal binnen de organisatie. We zijn op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en proberen ook de nieuwste technieken op het gebied van Apple toe te passen voor onze klanten. Dit moet je wel leuk vinden.
Pluspunten
Gratis lunch en versnaperingen op kantoor, open en licht kantoor, stimulatie voor zelfontwikkeling, Apple apparatuur om op te werken
Minpunten
Flexplekken