Root3

6: Root3 reviews van werknemers

Top bedrijf om voor te werken!

Root3 is hard aan het groeien en dat merk je aan alles. Een geweldige nieuwe locatie, bedrijvige sfeer, drukke agenda, nieuwe ontwikkelingen en gedreven collega’s. Op het kantoor heerst er altijd een leuke en relaxte sfeer. Iedereen is erg hulpvaardig en er wordt altijd naar nieuwe ideeën geluisterd. Met de groei komen veel nieuwe uitdagingen op mijn pad, maar dat maakt het werk alleen maar interessant. We hebben regelmatig gezellige personeelsborrels en er is genoeg ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Top bedrijf om voor te werken!

Pluspunten

Goede werksfeer, uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, flexibele werkuren en heerlijke lunch!

Minpunten

Soms vrij volle agenda

Top team & fijne cultuur

Root3 was voor mij een echt nieuwe uitdaging omdat ik nog niet echt kennis gemaakt had met deze branche. Ik begon iets wat onzeker maar dat was al snel verdwenen door o.a. fijne collega's die erg behulpzaam zijn. Ik heb hotel managent gestudeerd en had eerlijk niet verwacht dat ik dit zo leuk zou vinden. Dat komt voornamelijk echt weer door het team en de cultuur binnen Root3. Root3 is erg vernieuwend en we zitten daarom nooit stil. Er is ruimte voor eigen inbreng en Root3 geeft je de vrijheid om erg zelfstandig aan de slag te gaan. Fouten mogen gemaakt worden maar zijn ook te voorkomen doordat we alles vastleggen en Root3 al vele jaren ervaring heeft. Het leukste van m'n baan is de variatie en het veel contact met klanten, partners en mij collega's op de dag. Gelukkig hebben we hele technische collega's die mij ondersteunen in het advies richting de klanten. Ik vind het zelf soms lastig te bepalen wat de behoeftes precies zijn omdat er verschillende oplossing op de markt zijn en vele verschillende organisaties met alle andere behoeftes. Door betrokken te zijn leer ik elke dag door te doen en ervaren. Root3 neemt de tijd om naar je te luisteren indien je wensen hebt als medewerker en doet er veel aan om je als medewerker tevreden te stellen.

Pluspunten

Veel vrijheid en elke dag is anders

Minpunten

Soms chaotisch

Leerzame ervaring

Met veel plezier bij Root3 gewerkt, een jong team met veel kennis van zaken op het gebeid van zakelijke dienstverlening met betrekking tot macOS en iOS. Wellicht de beste ACN van Nederland. We waren altijd op zoek en vonden antwoorden op vragen waar de gemiddelde IT'er het al opgegeven had, het delen van deze kennis is heel belangrijk en dat gebeurde natuurlijk ook. Gelukkig zijn er collega's die het niet erg vinden als je jouw vragen stelt. Er is genoeg ruimte en tijd om kennis op te doen en er wordt ook tijd in jou gestoken om de benodigde certificeringen te behalen. Er word naar je geluisterd en men staat open voor nieuwe input, of het nou inside of outside of the box is. Kortom, Root3 is een tof bedrijf om voor te werken.

Pluspunten

Toffe collega's, gratis lunch

Minpunten

Volle agenda's waardoor je elkaar soms weinig ziet

Gezellige, leerzame en waardevolle toevoeging voor mijn carrière!

Als Systems Engineer ben je verantwoordelijk voor alle support vragen die binnenkomen per telefoon of via het ticket systeem. Je bent veel bezig met verschillende klanten en zit daarom ook een veel verschillende omgevingen. Het ene moment zit je in een omgeving om een probleem op te lossen met 1000 medewerkers. Het andere moment ben je bezig met excel wat niet meer opstart. Er is veel variatie in het werk en binnen Root3 word je vrijgelaten om zelf de verantwoordelijkheid op je te nemen om het uit te voeren. Naast dat het een gezellige werkplek is, is het ook een fantastische plek om te leren. Root3 investeert in je. In de eerste periode van mijn looptijd ben ik direct naar traingingen gestuurd. Ze houden je zo veel mogelijk bij de huidige techniek. De gezelligheid zit hem, naast de collega's (natuurlijk), ook vooral in de avonden dat we de keynote gaan bekijken van Apple. Of wanneer we weer een technise sessie doen waar we een product doornemen wat we zouden kunnen gebruiken bij klanten. Dan word er massaal pizza/burgers het bedrijf in gesleept en zitten we met z'n alle gezellig te eten. Ook uit eten in een restaurant gebeurt soms. Kort gezegd is Root3 een gezellige, leerzame en waardevolle toevoeging voor mijn carrière!

Pluspunten

Gratis lunch, gezellige werksfeer, op z'n tijd na werk activiteiten (uit eten)

Minpunten

Soms dagen alleen vanwege drukte in de agenda.

Leuke organisatie met gezellige collega's.

Bij Root3 krijg je veel vertrouwen om je werkzaamheden zelfstandig uit te voeren en kun je je ontwikkelen in de richting die je zelf wilt. Doordat we een kleine organisatie zijn, bestaan er korte communicatielijnen en wordt er snel gehandeld. Een goed idee kan de volgende dag al werkend zijn! Doordat veel collega's bij klanten op locatie werken, komt het weinig voor dat we met zijn allen tegelijk op kantoor zijn. Hierom hebben we ieder kwartaal met zijn allen een kantoordag.

Pluspunten

Jonge organisatie, proactieve houding wordt gewaardeerd, ruimte voor eigen inbreng, lekkere cappuccino ;)

Minpunten

Veel ad hoc projecten, waardoor het soms lastig te bepalen is waar de focus ligt

Gezellige werkomgeving in een jong, innovatief team.

Omdat we in een kleine organisatie werken heeft elke medewerker veel verantwoordelijkheid en werken we nauw samen. Geen dag is hetzelfde en ook je collega's wisselen per dag. Een deel van het team is namelijk onze klanten aan het ondersteuning op de klantlocatie en niet op kantoor. Daardoor werken we bij Root3 ook met flexplekken en kan de samenstelling van het team op kantoor elke dag anders zijn. Door het gebruik van hedendaagse technieken is de communicatie binnen Root3 wel goed en weten we elkaar altijd te vinden of te bereiken. We denken out of the box en dit wordt ook gestimuleerd vanuit de werkgever. Er is ook altijd ruimte om ideeën te opperen en uit te werken binnen de organisatie. Apple staat wel centraal binnen de organisatie. We zijn op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en proberen ook de nieuwste technieken op het gebied van Apple toe te passen voor onze klanten. Dit moet je wel leuk vinden.

Pluspunten

Gratis lunch en versnaperingen op kantoor, open en licht kantoor, stimulatie voor zelfontwikkeling, Apple apparatuur om op te werken

Minpunten

Flexplekken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Root3. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Root3 per locatie

Meer informatie over Root3 in populaire locaties