Rode Kruis Ziekenhuis

10: Rode Kruis Ziekenhuis reviews van werknemers

Niet de plek voor mij

Kleinschalig ziekenhuis waar tussen zowel personeel, als patiënten erg een 'ons kent ons' sfeer heerst.Voor mij persoonlijk niet de plek om te floreren of goed te combineren met privé.Ook parkeren voor medewerkers is niet geweldig geregeld (ver van het zkh af)

Pluspunten

Directie is makkelijk benaderbaar

Minpunten

Geen mogelijkheid tot goede combi met prive

Geen bedrijf voor mensen met een kleurtje

Ik ben nog nooit gediscrimineerd genegeerd uitgelachen en belachelijk gemaakt om mijn huidskleur dan bij het rode kruis ziekenhuis , ik dacht dat ze daar in de zorg geen tijd voor hadden maar niets is waar. Als je een kleur hebt bruin zwart ga daar niet werken

Pluspunten

Minpunten

Racisten

Prettig gewerkt bij het RKZ

Na de vig en evv opleiding b3n ik gaan solliciteren voor de verkorte opleiding tot verpleegkundigen . Als leerling heb ik een leuke en leerzame route gehad met leerzame interne stages .

Pluspunten

Goede leerbegeleiding

Goede werksfeer en goed personeel

Goed bedrijf om in te leren en werken, positieve ervaring. Als ik niet verder zou gaan leren dan MBO-verpleegkundige zou ik hier zeker blijven werken.

Ziekenhuis met korte lijnen en goede samenwerking tussen verschillende afdelingen

Kleinschalig ziekenhuis, waar de lijnen kort zijn. Een warm en hechte sfeer hangt. Iedereen is betrokken met wat je doet. Je bent ieder geval geen nummer in het RKZ!

Pluspunten

Korte lijnen

druk goed verlopend spreekuur met appeltaart!

vanmorgen gestart met een gezamenlijk moment met koffie en thee; alle collega's even gesproken, gezellig. de eerste patiënt komt mooi op tijd. De testapparatuur werkt goed, zoals meestal en de patiënt gaat tevreden met alle informatie de deur uit. er is heel kort tijd voor koffie tussendoor, de telefoon staat roodgloeiend en mijn collega's zijn alsmaar in gesprek, met patiënten aan de telefoon of aan de balie. dankzij een zeer blije patiënt is er appeltaart bij de koffie, altijd lekker. tijdens de lunch gaat de balie dicht, even rust is prettig. de middag vliegt voorbij. Bij een spreekuur met twee artsen zit de wachtkamer vol. De patiënt die extra lang moet wachten krijgt iets te drinken aangeboden. aan het eind van de dag ruim ik het speelgoed in de wachtruimte op en reinig nog even al mijn apparatuur. ik vertel over een bijzondere patiënt aan mijn collega's. Eigenlijk zijn alle patiënten bijzonder, maar er zijn uitschieters die de dag een extra karakter geven; soms positief, soms negatief. dat is wat het werk zo leuk maakt, de uitdaging om het alle patiënten zo goed mogelijk naar de zin te maken.

Pluspunten

gratis lekkere koffie

Minpunten

helaas poedermelk, geen echte koffiemelk

Leuk Gezellig Motiverend

Ik heb met veel plezier voor het RKZ gewerkt.toen ik in 1997 een tijdelijke baan kon krijgen in de postkamer heb ik die met beide handen aangepakt. Helaas kwam die baan ten einde en werden de schoonmaaksters overgenomen door een schoonmaakbedrijf Acito

Pluspunten

leuke werksfeer

Minpunten

Zou ik niet weten

organisatorisch niet zo goed

De maatschap waarvoor ik werkte was super!! Ik heb dit 42 jaar met heel veel plezier gedaan.

Altijd met plezier naar mijn werk gegaan...

Omdat ik al lang werkzaam ben heb ik ook veel vernieuwingen meegemaakt, waardoor het toch iedere keer veel veranderingen en daardoor nooit saai.

Pluspunten

flexibel

Minpunten

slechte communicatie

Goede samenwerking

Op neurologie heb ik veel geleerd zoals acute opnames op de stroke unit.Ook op het chirurgische en interne vlak heb ik veel kennis opgedaan.Ik bevind mij in een enthousiast team waar ik mij heel goed thuis voel.Ook het intensieve contact met familieleden vind ik leuk er valt vaak veel uit te leggen over het vaak onverwachte ziekteproces waar in hun dierbaren zich bevinden.Het moeilijkst van deze afdeling vind ik als iemand een slecht nieuws gesprek krijgt.Heel fijn is het om iemand met restverschijnselen na een CVA na enkele maanden weer redelijk goed functionerend terug te zien zij zijn ook vaak dankbaar dat wij hun gemotiveerd hebben tot revalidatie toen zij er niet meer ingeloofden om weer beter te worden.Ook vind ik het mooi om te zien hoe iemand met uitvalsverschijnselen van ledematen na een trombolyse weer kunnen herstellen.

Pluspunten

leuke collega's gezellige koffie pauze's.

Minpunten

soms te weinig tijd voor de patienten door hoge werkdruk.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Rode Kruis Ziekenhuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Rode Kruis Ziekenhuis gesorteerd op locatie

• Rode Kruis Ziekenhuis