ROC Mondriaan

Reviews over Management bij ROC Mondriaan

Wissen

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 28 reviews

Een zeer solide werkgever met een hart voor het personeel

Ondanks dat het onderwijs en onderwijsondersteuning soms hoge werkdruk oplevert, is de werkgever ROC Mondriaan er veel aan gelegen een zeer goede werkgever te zijn. Men wil je graag behouden. Mocht dat nodig zijn wordt er veel ondersteuning en zorg gegeven. Je moet er wel zelf voor zorgen dat je kansen pakt als die er zijn, want het onderwijs is niet een model-carrière-werkgever.

Pluspunten

Vrije dagen en werkgever is zeer begaan met de medewerker

Minpunten

Een onderwijsorganisatie kan behoorlijk stressvol zijn. Carrièrekansen zijn beperkt.

personeelsmedewerker (Procesondersteuner) dit is zeer afwisselend werk.

• Uitvoering geven aan het proces van personeelsadministratie en –beheer: • houdt arbeidsvoorwaarden gesprekken met nieuwe medewerkers (inschaling) en verzorgt de administratieve afhandeling; • vervult een vraagbaakfunctie voor medewerkers en management inzake de toepassing van rechtspositionele regelingen en arbeidsvoorwaarden (cao mbo); • behandelt correspondentie met betrekking tot rechtspositionele regelingen en arbeidsvoorwaarden; • verzamelt gegevens (mutaties), beoordeelt ze op juistheid en volledigheid en verwerkt ze voor invoer in het HR-systeem; • behandelt de correspondentie met betrekking tot de Wet verbetering Poortwachter; • signaleert knelpunten in de uitvoering, doet verbetersuggesties en onderzoekt nieuwe mogelijkheden; • volgt ontwikkelingen op het vakgebied, neemt vakliteratuur door en signaleert nieuwe ontwikkelingen. Logistieke ondersteuning: • bewaakt de voortgang van de logistieke processen voor de eigen account en het signaleren van knelpunten. De personeelsmedewerker werkt nauw samen met de HR-adviseur.

Een top school

Een college waar het prettig werken is. Met inzet voor kwalitatief onderwijs. Onderwijs, dat aansluit bij het nivo van de studenten. Oog voor diversiteit. De samenwerking van de teamleden en de ondersteuning naar elkaar vormt een krachtig draagvlak. De materialen zijn up to date. Innovatie en vernieuwing vormen een belangrijk aspekt van het geheel

Pluspunten

Studenten en docenten en leermiddelen zijn goed afgestemd op elkaar

Minpunten

Als die er zijn, worden ze weggewerkt

Hele fijne werkomgeving

Op kantoor was het altijd heel erg druk, veel studenten aan je bureau en vele telefoontjes. Ik heb hier alles intern geleerd op administratief vlak. Directie zagen we weinig tot niet, ze hadden weinig aandacht voor ons. Het moeilijkste aan deze baan vond ik dat je heel moeilijk je werk klaar kon krijgen door de vele onderbrekingen van studenten en de telefoon. Het leukste aan de baan vond ik de goede verstandhouding met collega's en de studenten.

Pluspunten

Hele fijne locatie

Minpunten

Geen tot weinig contact met het management/ leidinggevende.

Productieve en gezellige werkomgeving

Vijf jaar werk ik bij ROC Mondriaan als administratief medewerkster met veel voldoening en plezier. In 2013 heb ik de opleiding Leidinggeven en Management gedaan. Ik zou graag volgende stap in mijn carrière willen zetten.

Pluspunten

Mijn collega's

Minpunten

Leeraren zijn zeer positief ingesteld!

Ik heb het erg naar mijn zin gehad op deze school. Lieve collega's alleen de leidinggevende ging geen confrontaties aan en was geen kei in het leiding geven. Het leukste vond ik de contacten met externen.

Minpunten

erg oude school. geen lunches.

Een geweldige tijd gehad in de inburgering.Helaas verstoord door wet op de Inburgering, waardoor werkgelegenheid steeds onzekerder werd.

Met de cursisten beginnen op een rustige manier. Er waren nogal wat mensen die door omstandigheden wat later kwamen. Ik heb veel geleerd door het omgaan met zeer veel verschillende nationaliteiten, maar ook door de vele scholingen die Mondriaan ons bood. De relatie met de directie was goed, hoewel er veel spanningen ontstonden door de nieuwe wet op de Inburgering van Rita Verdonk. De inburgering ging steeds meer naar andere taalaanbieders, zodat het grootste deel van het personeel naar andere werkzaamheden moest omzien. Dit was tevens het moeilijkste van de baan. Het leukste was het omgaan met al die verschillende mensen uit de gehele wereld.

Pluspunten

geweldig bruisend bedrijf

Minpunten

onzekerheid over de werkgelegenheid

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ROC Mondriaan. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.0

Reviews over ROC Mondriaan gesorteerd op locatie