ROC Midden Nederland

ROC Midden Nederland Reviews

12 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 13 reviews

Fijne werkplek, goede inwerkmogelijkheden

Sommige delen wat verwarrend andere delen erg fijn gevonden. Door begin van het schooljaar rooster erg onduidelijk. Je kunt altijd terugvallen op een buddy.

Bijzonder team in een creatieve omgeving

Tot nu toe was elk jaar werken weer een ander jaar een een leuk dorp waar elke dag weer iets anders gebeurt. Ondanks dat werken door alle nieuwe regelgevingen zwaarder wordt zijn de meeste collega's nog bereid er een schepje bovenop te doen als het er om gaat om de kwaliteit te vergroten

Pluspunten

Leuke collega's, gemengd team.

Minpunten

Steeds veranderingen opgelegd vanuit de politiek

Gezellige werkomgeving en aardige mensen

Ik vond het erg leuk om daar te hebben gewerkt. Er was een goede werksfeer en aardige mensen.

Pluspunten

Gratis lunch

Fijn team om mee te mogen werken!

Een goede plek om je te ontwikkelen als aankomend docent! Een nog betere plek om als docent aan het werk te mogen zijn geweest!

Pluspunten

Collegialiteit

Minpunten

Gebrek aan vaste contracten

Leerzame omgeving

Het ROC heeft een bedrijfsvoering die complex is. De organisatie moet anticiperen op veranderende wet- en regelgeving. Het zorgt ervoor dat er veel veranderingen zijn en veel verantwoording moet worden afgelegd. Dit vraagt flexibiliteit van de medewerkers en het vermogen om doelen bij te stellen. Het is een uitdaging om bij te blijven en in beweging te blijven om de aansluiting niet te missen. De vrijheid van invulling van de functie, de schoolvakanties en de open sfeer zijn onderdelen van het werkklimaat.

Creatieve collega's

Leuke collega's, veel vrijheid en verantwoordelijkheid

Kleinschaligheid, zorg en kwaliteit

Kleinschaligheid. Persoonlijke aandacht. Extra ondersteuning voor studenten die dat nodig hebben. Kwalitatief goed onderwijs. Collegialiteit onder docenten en leiding is groot.

Pluspunten

Veilige leeromgeving. Prettig licht gebouw. Mooie salons

Minpunten

Na 13.30 uur geen verse producten meer te koop in de kantine

goede begeleiding bij facilitaire

We moeten altijd kwartier van te voren op onze werk plek zijn. Wat ik hier geleerd heb is dat ik een goeie specifiek rapport moest maken en goed met deelnemer/bezoekers omgaan. Wat ik ook geleerd heb is hoe ik bij een incident moet handelen. Het werksfeer heel goed, ik heb ook de beste collega's en beste begeleiding. Het moeilijkste van mijn baan is om gaan met agressie en mijn leukste is dat ik met leerlingen goed kan praten om dat ze op mijn leeftijd genoten zijn.

Pluspunten

goede verzorging bij openavond, ouderavond

mooie branche, leuke collega's maar erg hoge werkdruk

Dit bedrijf is een grote, drukke, ambitieuze werkomgeving. De onderwijswereld biedt zingeving aan het werk, en er werken veel leuke collega's. Er is echter ook sterk sprake van een hiërarchie die in de uitvoering van je taken kan hinderen. Er is onduidelijkheid in de koers van het bedrijf, waardoor veel druk komt te liggen op zaken die niet belangrijk zijn. Er mist structuur in denken, een gedegen projectplanning en vooral het vasthouden aan gemaakte afspraken.

Prettige werksfeer en collegialiteit

Ik heb er 13 jaar met veel plezier gewerkt en er veel geleerd. En ook kansen gekregen om mij persoonlijk te ontwikkelen en steeds door te groeien. De werkzaamheden waren zeer divers, zoals telefonische oproepen behandelen, dossiers samenstellen, agenda beheer, brieven opstellen, e-mails behandelen, dossier beheer, notuleren, vergaderingen plannen, uitjes organiseren, contacten maken met cursisten en alle administratieve taken. Het leukste van de hele loopbaan was dat ik als secretaresse zeer zelfstandig mocht werken en als administratief medewerkster ik weer collegiaal kon samenwerken met mijn collegae. De directie werkte ik als directie secretaresse een op een en dit was erg prettig. Vooral toen ik later als administratief medewerkster ging werken, kende ik alle belangrijke directie leden al als aanspreekpunt. Kortom ik heb er erg prettig gewerkt.

Pluspunten

Collegialiteit en samenwerking

Minpunten

Veel reorganisaties

Vacatures van ROC Midden Nederland

Meer vacatures

ik hab het altijd goed naar mijn zin gehad en ben nooit met tegenzin naar mijn werk gegaan

Een schooldag is nooit hetzelfde. Wat ze in de reclame zeggen, klopt: "school, elke dag anders!" Dat betekent dat, ook al weet je al precies wat je tegen de cursisten of leerlingen gaat zeggen, het toch altijd weer anders uitpakt. Daardoor blijft het een boeiende baan.

Pluspunten

onderling altijd een leuke sfeer

Minpunten

vaak slecht georganiseerd van bovenaf

Uitdagende werkomgeving met passie voor onderwijs

Bij ROC Midden Nederland werken gepassioneerde docenten die hun hart bij het vak hebben. De leerling en kwaliteit van het onderwijs staat op 1.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ROC Midden Nederland. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.1

Reviews over ROC Midden Nederland gesorteerd op locatie