Rob Peetoom

Rob Peetoom Reviews

9 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 12 reviews

Grote salon met veel gezellige werknemers

Het team waar ik mee werkte was echt heel gezellig en iedereen kon het goed met elkaar vinden. Ik heb daar een jaar gewerkt en heb daar helaas niet veel geleert. Ik voelde me vooral alleen goed voor het schoonmaken.

Leuk werk

Het werk is leuk alleen jammer dat de werksfeer te wensen overlaat.

Pluspunten

Niks

Minpunten

Negatiefe werksfeer

Bijzonder bedrijf

Elke dag weer blij om hier te mogen werken. Een mooi bedrijf met inspirerende collega's, alle mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en de vrijheid om je eigen pad te bewandelen.

Pluspunten

Werkomgeving, persoonlijke aandacht, bonusstructuur

Veel doorgroei mogelijkheden en echt een team

Rob Peetoom is een heel fijn familiebedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. Er wordt gekeken naar jouw sterktes & zwaktes en aan de hand hiervan worden er mogelijkheden gecreëerd binnen jouw vakgebied/rol binnen het bedrijf. Je bent dus nooit uitgeleerd. Daarnaast is er ook de kans om te werken in het buitenland of om je steentje bij te dragen aan de educatie van Rob Peetoom op de academy.

Pluspunten

Doorgroei mogelijkheden

Top werkgever!

Fijne collega’s, mooie doorgroeimogelijkheden, leuke extra’s (presentjes/feesten) en een zeer prettige bedrijfscultuur. Je doet er toe en bent echt part of the family!

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden en provisie

Minpunten

Hoog werktempo

Ambitieus & passie voor het vak

Rob Peetoom is een echt familiebedrijf, waarbij het hele team en de organisatie voelt als een familie die voor elkaar een stap extra zet en gezamenlijk hun ambities waarmaken. Iedereen is prestatiegericht maar helpt elkaar om het beste resultaat te bereiken.

Pluspunten

Interne opleiding

Minpunten

Prestatiegericht

Echt een fijne plek!

Ik heb ruim 8 jaar bij Rob Peetoom gewerkt en ben doorgegroeid van leerling naar Topstylist. Het was soms hard werken maar we deden ook veel leuke dingen. Ik haalde me provisie (echt lekker dat extra geld iedere drie maanden) en de kerstfeesten en producties waren ook echt super Ik vind het super jammer dat ik door mijn verhuizing weg ben gegaan. Misschien openen ze nooit een salon in het noorden van nederland, dan ga ik zeker terug!

Pluspunten

eigen Academy, producties, provisieregeling

Minpunten

werken op zaterdag en een koopavond

makkelijk

Het was voor mij na 5 maanden al geen uitdagende baan meer, daarbij betaalde het heel slecht.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

hard werken voor weinig salaris

Productieve gezellige werkomgeving

Rob Peetoom is een dynamisch bedrijf waar uiterlijke verzorging hoog in het vaandel staat. Het contact met de klant is erg persoonlijk. De kracht van het bedrijf is de persoonlijke benadering.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Rob Peetoom. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.8

3.5