Riwis
Bekijk alle reviews over Riwis

Riwis

Review over Riwis van een medewerker

Leuk kleinschalige verzorgingshuis

Kleinschalige verzorgingshuis. Leuke collega's en veel mogelijkheden om door te groeien

Mijn review.

Een typische dag op het werk begon daar zoals elke werkdag; Je komt op tijd, hebt om de zoveel uur een pauze waarin je met je collega's een broodje kunt eten, en een praatje maakt. De uren konden wel erg verschillen, de ene dag later beginnen, de andere dag weer langer doorgaan. De sfeer vond ik goed, de mensen zijn gemoedelijk, er wordt geluisterd. Wat natuurlijk ook te verwachten valt bij een beroep in de sociale sector. Mijn Collega's waren buiten een meisje van mijn leeftijd, altijd wel de 50 gepasseerd. Dat vond ik wel jammer, liever wat jongeren omdat je daarmee meer in gemeenschap hebt. Al heb ik dit nooit als storend ervaren, en kon ik gewoon goed opschieten met mijn oudere collega's. Het leukste van de baan was denk ik het contact met de ouderen, ikzelf vind het altijd leuk om naar verhalen over vroeger te vragen. Vaak hebben ze veel meegemaakt en willen ze dat graag delen. Het moeilijkste was het feit dat er erg weinig afwisseling in zat. Je moest kamers schoonmaken, en elke kamer op dezelfde manier. De ene kamer is natuurlijk viezer of schoner dan de ander, maar de werkzaamheden waren altijd behoorlijk van hetzelfde.

Pluspunten

Gemoedelijke mensen

Minpunten

Weinig afwisseling

kwaliteit

levert goede kwaliteit aan de client op basis van passend zorgarrangement. Veel goed gekwalificeerd personeel.

Pluspunten

goede sfeer, cultuur

Minpunten

weinig ontwikkelmogelijkheden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Riwis. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Riwis per locatie

• Riwis