RITUALS COSMETICS

RITUALS COSMETICS Reviews

88 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 375 reviews

Work hard, play hard

Uitgelichte review

RITUALS COSMETICS heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Rituals is een werkgever waar veel van je gevraagd gaat worden. Er zijn hoge doelen en je krijgt ruimte om zelf iets neer te zetten. Er wordt veel aandacht besteed aan onboarding en het begrijpen van het Rituals DNA.

Een top werkplek met veel ontwikkel en doorgroei mogelijkheid. .

Al 16 jaar werkzaam bij dit mooie bedrijf. Er is een strakke richtlijn wat betreft de werkzaamheden wat er van je verwacht wordt. En een ongelofelijk prettige, gezellige en open sfeer waarin alle ruimte is voor je eigen inzicht en ideeen. Veel mogelijkheden om je kennis op te bouwen, met daarnaast veel extra cursus opties om jezelf te ontwikkelen. En vergeet niet de extra cadeautjes die er met regelmaat zijn. Heerlijk om je huis volledig Rituals te maken. Get Ritualized and join this big happy family.

Pluspunten

Veel extra's. Zoals kortingen en cadeaus.

Minpunten

Kan ze niet zo snel bedenken.

Erg stressvol

Wordt vooral gekeken naar de targets en niet naar de personen

Geen fijn bedrijf...

Dit bedrijf is helaas niet magisch en zeket niet mensgericht.Als je denkt dat er intern doorgroeimogelijkheden zijn dan kom je van een koude kermis thuis.Ze vragen je wel om door te groeien maar dan moet je intern nog 3 gesprekken voeren. Na deze gesprekken laten ze je nog een paar maanden wachten zodat je de nieuwe functie uitvoert voor het salaris van een functie lager. (Kosten laag houden)Veel managers namen ontslag waardoor er niemand bereikbaar was, ook zijn er behoorlijke personeelstekorten door handelen van hr waardoor er een hoge werkdruk ontstaat. Als laatst kunnen ze niet tegen feedback en weten ze helaas niet samen te werken aan een succes. ( Hiërarchisch bedrijf ) Het enige wat ik als leuk heb ervaren waren de collega's en klanten.Helaas geen fijne ervaring gehad bij een bedrijf wat dit wel uitstraalt naar de klant.

Pluspunten

Collega's in de winkel

Minpunten

De organisatie.

Fijn bedrijf om voor te werken

Iedereen staat voor elkaar klaar, heerlijk team om mee te werken.

Heerlijke werksfeer

Het bedrijf denkt heel erg aan de welzijn van zowel hun medewerkers als klanten. Hele mooie combinatie wordt hier geleverd tussen jezelf kunnen ontwikkelen en doorgroeien zowel als persoon als medewerker.

Mooi bedrijf in een prettige werkomgeving met fijne collega's

Een mooi bedrijf en een hele fijne samenwerking met je collega's. Als nieuwe collega een warme ontvangst gekregen. Collega's die voor elkaar klaar staan. Samen met mijn team werken wij eraan om mooie doelen te bereiken en samen zorgen wij voor een prettige werksfeer waar een ieder zich comfortabel voelt. Hierdoor ga ik iedere dag met veel plezier naar het werk. Daarnaast zijn er trainingen die ervoor zorgen dat je jezelf meer ontwikkelt waardoor je de klant een fijn winkel bezoek mag laten ervaren en de klant zich gewaardeerd voelt. Doorgroei mogelijkheden.

Productief gezellig en leerzaam

Er hangt een gezellige sfeer en alle collega's zijn vriendelijk. We werken met zn alle om een goal te bereiken. En the book of rituals en de kick- off s zijn erg leerzaam.

Pluspunten

Gezellige sfeer

Fijn innovatief bedrijf

Ik werk momenteel al een aantal jaar voor dit mooie bedrijf. The sky is the limit! Je kan binnen Rituals doorgroeien, ontwikkelen en toch de ‘work life balance’ behouden. Met de juiste coaching kom je er echt achter wie je bent en wat je wilt. De ondersteuning door middel van training, gespreksvoering en teamspirit kom je er echt wel! Het is een bedrijf wat een duidelijke strategie heeft en heel transparant is. Wat ik heel fijn vind! De maandelijks meetings zijn een mega pluspunt waardoor je iedere maand sowieso al je collega’s ziet maar je ook up to date bent met alle mooie nieuwe innovaties en hierdoor blijf je goed in contact met elkaar waardoor er een fijne band ontstaat onderling in het team. We werken in bedrijfskleding en sinds kort is de look aangepast naar piercings in de oren mag, zichtbare tatoeages zijn toegestaan en de Make up wat neutraler mag! Ik ben mega blij met mijn werkgever ik kan het iedereen aanraden om bij Rituals te komen werken.

Pluspunten

Werksfeer, salaris, collega’s, ontwikkeling

Minpunten

Niets

Hard werken met een heerlijk team

Als Shopmanager geniet ik iedere dag van mijn team waarmee ik mag samenwerken. Zowel in mijn eigen shop als mijn collega managers in de regio. Het is voor mij een heel diverse baan met iedere dag weer nieuwe uitdagingen, met ruimte om te leren en te groeien.

Pluspunten

Veel betrokkenheid, gezellige teams

Leuke en mooie werkomgeving

Rituals is een gezond bedrijf en de winkels zijn altijd druk bezocht. Het is daarom ook mogelijk om door te groeien tot verschillende functies. Mijn ontwikkeling binnen Rituals zijn enorm en ik heb ook heel veel mogen leren onder de juiste begeleiding. Het werken met de targets houdt het uitdagend en daardoor blijf je gemotiveerd. Ik ga al jaren elke dag met plezier naar mijn werk!

Rituals is een bedrijf waarbij je gezien en gehoord wordt.

Werken voor Rituals is voor mij elke dag weer een feest. Je wordt gezien en gehoord. Er is voor iedereen, mits je zelf ook laat zien dat je hiervoor wil gaan, ruimte om door te groeien. Ik vind persoonlijk dat de balans tussen werk en privé volledig in je eigen handen ligt, afhankelijk van hoe je hiermee om gaat is het dus prima te doen. Ik zou iedereen aanraden om het avontuur met Rituals aan te gaan, het is een warm bad waar je terecht komt en het voelt als een familie.

leuke sfeer

leuke sfeer in de winkel maar managing ging niet goed.

Naar m’n zin!

Rituals is een bedrijf waaruit je evenveel energie kan halen als je erin stopt, one big family!🙏🏻 De trainingen zijn super, echte teambuilding in combinatie met kennis overdragen. Natuurlijk wordt er wel wat van je verwacht maar wat wil je met zo’n snel groeiend bedrijf!

Pluspunten

Veel cadeau gekregen & veel teambuilding

Minpunten

Werkdruk kan wat hoog zijn

Veel investeringen in kennis medewerkers, Ouderwets & Chaotisch.

Mijn eerste manager was fantastisch, alles wat Rituals belooft draagde ze uit. Toen ging ze weg en werd het een puinzooi, met twee mensen een counter runnen en dagen van 10 uur maken. Management kan totaal geen feedback waarderen en de half jaarlijkse voortgangsgesprekken zijn onzin; er wordt niets mee gedaan. Ze verwachten van studenten dat ze volgens zinnen van het management ingepland kunnen worden, terwijl de flexibiliteit juist belangrijk is. Ik werk er nu 1,5 jaar en buiten het te laat aangeboden kregen van een vast uren contract was er totaal geen waardering voor het harde werken wat ik de afgelopen jaar had gedaan. Ook kreeg ik geen loonsverhoging op basis van werk ervaring, terwijl mij dit aan het begin van het soliciteren wel is toegezegd.Je bent per maand bijna een uur kwijt aan online modules maken die je niet betaald krijgt. De maandelijkse meetings worden gelukkig wel betaald, maar zijn als je er langer dan een half jaar werkt ontzettend repetatief. Het idee van de trainingen vind ik goed, en ook dat ze vaak de nieuwe producten als cadeau meegeven is fijn. Een ander sterk minpunt is de werkkleding, over cultural appropriation gesproken... De kleding is overgins ook maar verkrijgbaar is in 4/5 verschillende maten, erg inclusivief. Je wordt verwacht een dikke laag make-up op te smeren, rode lippenstift, haren vast, korte rood gelakte nagels, je haar mag geen kleuren hebben die in de regenboog voorkomen, geen grote zichbare tatoeages, geen oorbellen, etc. Identiteit heb je niet.

Pluspunten

Gratis producten & personeelskorting van 20% die ook in de spa geldt. Leuke collega's

Minpunten

Loon/Management/HR/Werktijden

niemand adviseren om hier te werken

Mooi bedrijf van de buitenkant maar wat er op de werkvloer gebeurd is niet oké! Schandelijk! Met hun visie en missie slow down. Nou niet voor het persoonlijk. Wij maakte het streek lange dagen. Zaten in drie verschillende groepsappem. Werden verplicht allemaal buiten werktijd dingen te doen zoals een quiz maken in de app. Veel trainingen na werktijd nog op vrije dagen werd er verwacht dat je bij de training aanwezig was. Kleding voorschriften zijn ze belachelijk streng kom op zeg het is 2021 je mag gewoon je tatoeage of piercing in houden, maar bij Rituals niet hoor. Elke keer een lelijke pleister erover heen. Extra uren werden niet uit betaald . Moest je echt achteraan zitten waarop hr elke keer van de domme hield. Op het hoofdkantoor werken alleen maar zelfde soort types geen etnische achtergronden terwijl Rituals een posters gebaseerd merk is. Waar zijn de oosterse mensen dan? Of mensen van ander cultuur? Neem maar een kijkje op het hoofdkantoor alleen maar zelfde soort mens. Walgelijk, vraag me af of er niet word gediscrimineerd? Daarnaast is het loon gewoon heel laag voor wat er allemaal verwacht word van je. Heel commercieel bedrijf.Alles draait om omzet en cijfers en meer verkopen meer verkopen meer verkopen. Team veranderen constant. Niemand blijft lang bij Rituals. Na sluitingstijd ben je nog 30 min binnen en dat word niet betaald. Pauzes ben je verplicht de telefoon etc op te nemen. Ik zal niemand aanraden hier te werken. Bijna iedereen eindigd met een burn out

Pluspunten

Minpunten

Lange werkdagen Lage loon Geen leuke werksfeer Loon klopt vaak niet Geen privé en werk scheiding

Veel werk, weinig geld en geen kans om te groeien

Ik heb meer dan 3 jaar heel hard voor dit bedrijf gewerkt met valse beloften om te groeien en meer verantwoordelijkheden te nemen, maar meestal is alles gepland met de managementomgeving en heb je al je grenzen, dus het is meer om te doen wat ze je vroegen zonder enige ambitie te hebben , en toen ik begon te vragen om verandering of om een ​​betere situatie, maar ze besloten mijn contract te beëindigen, lijkt het over het algemeen een geweldig bedrijf met een internationale manier van denken die aantrekkelijk kan zijn voor buitenlanders, maar in werkelijkheid als je dat niet bent lokaal is of iemand kent, is er voor jou geen kans om verder te groeien.

Pluspunten

Gratis doucheschuim van tijd tot tijd

Minpunten

Veel Werk en weinig geld, geen internationaal manier van denken, je kan allen groeien als je iemand weet of via via Niet als je hard gewerkt, geen waardering en gesloten mentaliteit

Hard werken voor weinig geld

Rituals heeft een mooie visie naar de buitenwereld toe maar dit is niet zo voor de interne medewerkers. Er wordt enorm veel van je gevraagd en er is geen mogelijkheid om al je werk af te krijgen. Als shopmanager sta je elke dag ingedeeld op de vloer en daarnaast moet je nog een hele hoop extra taken doen om de winkel goed te kunnen draaien.

Pluspunten

Veel mooie producten gekregen.

Minpunten

Teveel werkdruk.

Slecht

Ik zou hier niet werken je werkt de heledag lang non stop bijna geen pauze max 10 minuten je doet te veel voor een ontzettend lage loon het is het niet waard

Pluspunten

Niks

Minpunten

Alles

Super fijne werkomgeving met een sterke cultuur

Ik werk met enorm veel plezier bij Rituals onder andere vanwege de enorm fijne en sociale sfeer die er heerst. Collega's zijn behulpzaam en coöperatief waardoor er sterke teams ontstaan. Er wordt veel gedaan om de organisatie cultuur door het gehele bedrijf te waarborgen en je op je plek te laten voelen vanaf het moment dat je aangenomen bent. Ik werk met trots voor Rituals, waar je een mooie zelf-ontwikkeling en carrière kunt doormaken.

Pluspunten

Healthy lunch, Onefit korting, Reiskostenvergoeding, Flexibiliteit voor thuiswerken, 25 vakantiedagen

Fijne bedrijfscultuur en werksfeer

Zo'n 3 jaar bij Rituals gewerkt en een ontzettend fijne tijd gehad. De cultuur van het bedrijf is super sterk, met veel gezellige, creatieve en enthousiaste collega's. Veel samengewerkt waarbij teamspirit hoog was en iedereen gemotiveerd is samen een mooi resultaat te behalen. Het bedrijf groeit enorm snel, wat veel mogelijkheden voor mij als starter meebracht om nieuwe dingen te leren en zelf ook door te groeien. Well-being staat hoog in het vaandel voor het merk en dit zag ik ook terug in hoe er met medewerkers werd omgegaan (van alles een mooi ritueel maken, goed verzorgde lunches, meditatie en yoga etc noem maar op)

Stel een vraag over solliciteren of werken bij RITUALS COSMETICS. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk RITUALS COSMETICS met

Meer informatie over RITUALS COSMETICS in populaire locaties