Rinette Zorg B.V.

11: Rinette Zorg B.V. reviews van werknemers

Collega’s zijn betrokken en zorgzaam. Contact naar kantoor is moeizaam

Collega’s zijn betrokken en zorgzaam wat fijn is. Vond het werk prima maar leiding niet professioneel en laag loon.

Pluspunten

Inbreng over uren en rooster

Oke

Er Wordt daar veel tegelijk van je verwacht . Hectische baan.

Klinkt leuk en gezellig maar is het niet.

In het begin allemaal leuk en aardig, sollicitatiegesprek is een lachertje, iedereen komt binnen want mensen nodig. Wel minimumloon want ja daar start iedereen mee, ookal heb je al 7 jaar ervaring als huishoudelijke hulp/interieurverzorgster. Zodra je ook maar iets wil vragen of informatie wil over iets wat hun misschien wel geld kan kosten of niet relevant is voor hun is er niemand op kantoor te bereiken en ze bellen niet terug. (Denk aan fietsplan, zorgverlof, loonsverhoging)

Goed

Zelfstamdig werk

Open cultuur, fijne collega's, iedereen telt mee.

Rinette Zorg heeft veel veranderingen ondergaan afgelopen jaren en is inmiddels een stabiele organisatie. Ze zijn nog steeds volop in ontwikkeling en er wordt zowel voor als achter de schermen hard gewerkt om de cliënten goed van dienst te kunnen zijn. Er is nog steeds ruimte voor verbetering en ik ben blij en trots dat ik daaraan bij mag dragen.

Pluspunten

Betrokkenheid collega's onderling en bij hun werk.

Huishoudelijl hulp rinette

Het bedrijf is zeer chaotisch en de cliënten klagen enorm over de organisatie. Het is als werknemer vervelend daar tussenin te zitten. Ook voor de medewerkers is er een slechte communicatie met het bedrijf.

waardeloos

Helaas is mijn review erg negatief, in de tijd dat ik er werkte waren er veel problemen met het personeel en de directeur! Ik vernam dat later Rinettezorg ook vanwege dit feit overgegaan is in andere handen dus weet niet hoe het nu is!!

Pluspunten

de omgang die ik had met de mensen waar Rinettezorg mij inzette

Minpunten

te lange dagen, waardoor ook geen pauze!

Tante Rinette werd verkocht

Bijzondere tijd maar tegelijker tijd ook de meest bizarre jaren uit mijn hele CV periode. Rinettezorg is ooit ontstaan uit de mooie gedachte van Maureen van Kuijk. Helaas sloeg na een aantal jaren het noodlot toe en werd de eigenaresse ziek en overleed. Haar man werd noodgedwongen eigenaar van "haar kindje". Kortom letterlijk veel energie verloren in deze periode aan zaken die niets te maken hadden met mjn vakgebied. Uiteindelijk is Rinettezorg de zorg van 2 investeerders geworden en heet het inmiddels ook Zorg van Rinette. zij hebben de core business verlegt naar niveau 3 en 4 en het bedrijf laten krimpen.

Pluspunten

hartelijkheid van personeel

Minpunten

persoonlijke issues directie / aandeelhouder

Onduidelijkheid

Erg veel onduidelijkheid en slecht met salaris betalen. inlannen te laat doorgemaild of zelfs vergeten.

mensen helpen

Mijn werk bestaat uit het ondersteunen van cliënten bij het huishouden zodat ze zolang mogelijk zelfstandig kunnen blijven wonen. De mensen kijken ernaar uit dat je komt en houden meestal wel van een praatje op z'n tijd ook. Het contact met de verschillende mensen is een absoluut pluspunt en ik help ze graag.

Pluspunten

eigen tijd indelen

Minpunten

te weinig uren

Leuke collega's en geen dag is hetzelfde

Werk is afwisselend omdat je iedere x weer met veel verschillende mensen te maken hebt. Het geeft een goed gevoel dat je deze cliënten weer tevreden achterlaat!

Pluspunten

voldoening van je werk hebben

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Rinette Zorg B.V.. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Rinette Zorg B.V. met

Meer informatie over Rinette Zorg B.V. in populaire locaties