Rijnstate
ik heb hier 26 jaar gewerkt, met grote voldoening. Zinvol werk, goede, prestatiegerichte, maar ook informele cultuur op het lab en in het ziekenhuis.
Ik werk met veel plezier in dit ziekenhuis ( behalve het salaris)
De sfeer op de afdeling is zakelijk. Er wordt hard gewerkt maar er is ook tijd om eens een praatje met een collega te maken.
Pluspunten
sfeer
Minpunten
bereikbaarheid met eigen vervoer
Op sommige locaties kun je je werk in de daarvoor bestemde tijd goed afkrijgen en heb je voldoende tijd om ook met de patiënten bezig te zijn
Leuke omgeving om te werken. Goede begeleiding en leuke collega's
Het was een stage. De website doet alsof het mijn werkgever is maar dat is een foutieve aanname.
Totaal onwelkome sfeer en incompetent management, weggepest
Leuk bedrijf met veel verschillende afdelingen. veel geleerd tijdens mijn tijd hier.
Professionele organisatie, erg lang geleden dat ik er gewerkt heb.
In vergelijk met andere organisaties op logistiek en facilitair gebied slecht georganiseerd en twijfelachtig middenkader. Talloze verbeteringen mogelijk en er wordt vaak bijzonder inefficiënt gewerkt. Ook door de flexcontracten moeten goede medewerkers er simpelweg uit en daar worden dan weer anderen voor aangenomen. Ongeacht of er een goede staat van dienst is of niet. Van een groot bedrijf als dit had ik toch echt wat meer professionaliteit verwacht.............
Met heel veel plezier mocht ik in dit ziekenhuis als radarretje in het geheel functioneren. Zeker in de voeding doordat ik vrijheid van bewegen had over alle afdelingen en mocht er mijn eigen ziel en zaligheid in leggen naar de patienten toe. Als waardering kreeg ik vaak een lief gebaar. Ook van mijn leidinggevende. Ik heb veel mensen uit mijn omgeving doorgestuurd naar het ziekenhuis voor de functie voedingsassistente. Deze zijn daar nog steeds werkzaam en mijn vriendinnen zelfs mijn stiefmoeder. Ik wilde destijds geen vast contract omdat ik flexibel wilde werken voor het uitzendbureau zodat ik zelf kon bepalen welkde dagen ik zou werken omdat ik alleenstaande moeder was met jongen kinderen. Dit is mij duur komen te staan, omdat ik dus makkelijk ontslagen kon worden. Om een voet tussen de deur te houden, ben ik als vrijwilleger/ gastvrouw werkzaam geweest.
Pluspunten
Familie bedrijf
Minpunten
Teveel veranderingen op zeer korte duur
Prettige en goede werksfeer, kundige medewerkers facilitair maar vooral medisch personeel. Zinvol werk: een goedebibliotheek helpt mensen in opleiding, bijv.
Pluspunten
Het is een ziekenhuis dus zeer zinvol.
Minpunten
nvt
goed en mooie moderne ziekenhuis in Arnhem , alles wat je van een ziekenhuis verwacht
Pluspunten
goed katiene
Minpunten
geen lawaai
ik vond het werk bij Rijnstate de leukste tijd tot nu toe. ik heb hier veel geleerd.
Pluspunten
Minpunten
Soms te warm
Rijnstate is een groot bedrijf waarbinnen je veel ontwikkelmogelijkheden hebt. Zeker als je bereid bent je nek uit te steken en van je laat horen. Rijnstate loopt vaak voorop in nieuwe ontwikkelingen. Ik heb binnen Rijnstate veel geleerd en mijzelf volop kunnen ontwikkelen zowel binnen bij beroep als verpleegkundige als daarbuiten in het leidinggevende deel.
Ik ben het eerste gezicht van Rijnstate bij de ingangshal. Vervul deze gastvrouwrol met veel plezier.
Leuk bedrijf waar scholing en ontwikkeling belangrijk zijn, dit vond ik erg prettig.
En dag in het Leerhuis van Rijnstate is soms onvoorspelbaar. Ik ben de hele dag met leren bezig; begeleiden van leerlingen stagiaires, coachen werkbegeleiders, contacten scholen en afdelingshoofden. Ik heb geleerd te plannen, prioriteiten te stellen, coachen van werkbegeleiders en leerlingen Het moeilijkst is dat door bezuinigingen en er veel werkdruk is en je dus moet bewaken, dat het leerklimaat goed is. Deze baan is door zijn veelzijdigheid helemaal leuk
Pluspunten
zelf je tijd in delen
Minpunten
bezuinigingen
stage was heel erg leuk om te doen.Ik mocht meelopen in de keuken met een voedingsassistente en een week meedraaien bij de administratie.
Beginnen met het drinken van een kopje Thee. De voorraad opmaken en sorteren. Omgaan met verschillende type mensen. Geduld hebben en vaak door de vingers kijken. De directie kende ik niet zag je ook weinig. Mijn collega's waren aparte mensen.Ze stonden wel open om mijn vragen te beantwoorden. Werken in het ziekenhuis eist secuur omgaan met gegevens van patiënten. Er was toen geen digitale dossier ,opbergen van dossier in het archief gebeurde handmatig. Mijn dagtaak goed plannen zodat ik afwisselend werk kon doen. Moeilijkste van de baan kan ik zo niet zeggen. Wat ik wel kan zeggen is dat er veel geroddeld werd. Vriendin worden met mijn collega zit er niet in. Privé en werk gescheiden houden was mijn redenering . Leukste van de baan is als ik mijn dag taak af had en praten met patiënten en collega's.
Pluspunten
gratis eten tijdens werkoverleg
Minpunten
veel staan
Dynamische maar gezellige werkomgeving, met aardig personeel.