Rijkswaterstaat

Reviews voor Coördinator (m/v) bij Rijkswaterstaat

1 review gevonden voor de zoekopdracht.
Servicedesk: De dag begint om 07:00 uur. Je start op en begint de mailtjes van de vorige dag en afgelopen nacht te bekijken en te prioriteren. Vervolgens registreer je deze in Topdesk en zet de meldingen naar de juiste oplosgroep. Zit er een prio1 tussen, dan loop je meteen naar de landelijk incidentcoordinator en geeft aan wat er precies aan de hand is. De meldingen worden vervolgens in de loop van de dag opgelost en weer terug gezet bij ons. Wij melden het af richting de klant toe. Tussendoor krijg je ook telefoontjes van mensen die willen weten wat de status van een melding is en vaak ook de bijbehorende klachten dat het te lang duurt. Deze handel je netjes af. Incidentcoordinator trajectcontrolesystemen: De ochtend begint en ik start op. Ik bekijk de loggings van de systemen en begin deze na controle op correctheid in te lezen en te distribueren richting de klant (politie). Als er iets mis is controleer ik de loggings van de beeldstanden en de lampstatussen om uit te zoeken wat er precies fout gaat. 9 van 10 keer is kan ik dit zelf oplossen. In het geval dat ik dat niet kan, zet ik een melding door naar een linuxbeheerder met de vraag om hulp. Samen komen wij er altijd uit.
Pluspunten
Groot bedrijf, dus veel collega's en je kan goed netwerken.
Minpunten
Groot bedrijf, dus jhe bent maar een nummertje en zo wordt je ook behandeld.