Rijkswaterstaat
Review over Rijkswaterstaat van een medewerker

hollen of stilstaan, zeer verantwoordelijk werk

7 augustus 2017
leuke baan als je van veel computerwerk, grafieken en statistieken houdt en veel van water en het weer weet. Gevaren hebben is ook wel handig, dan begrijp je beter wat er op de Noordzee gebeurt. Door het volcontinu rooster en het feit dat je meestal solo werkt, weinig contact met collega's.
10 november 2017
Adviseur management cyclus (voormalige medewerker) - Middelburg
Het is prettig om bij dit bedrijf te werken. Je bent zelfstandig bezig en daar hou ik van. Wel samen met andere collega's maar je heb de mogelijkheid om zelf je werk in te delen.
Pluspunten
Persoonlijke Vrijheid
Minpunten
Flexplekken
6 oktober 2019
Business analist (huidige medewerker) - Rijswijk
Het is een formele organisatie. Ik werkte bij voorheen een landelijke dienst. Wel erg gericht op control.
Pluspunten
Prima arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Formeel en traag
12 maart 2015
Sen Medw Administr Organisatie, Interne Controle (voormalige medewerker) - Rijswijk, ZH
De werkdagen konden hectisch zijn, Als er is tussenbeide kwam verschuift de planning van de uit te voeren werkzaamheden hetgeen dus verklaarbaar was. De werksfeer was over het algemeen goed evenals de verhouding met de collega's en leidinggevenden. Als er speciale opdrachten waren, waren deze altijd goed uitgevoerd en waren deze tevens een uitdaging om er voor te gaan. Deze uitdagingen waren ook inspirerend en hadden daarom ook leuke en spannende aspecten.
Pluspunten
Erg inspirerend en veel afwisseling in de werkterreinen.Goede overleg structuur.
Minpunten
Soms te veel vergaderingen.
  1. hollen of stilstaan, zeer verantwoordelijk werk