Rijksmuseum

7: Rijksmuseum reviews van werknemers

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 8 reviews

Als je een werknemer bent die geen gevoel heeft ben je hier op je plek.

Prachtig gebouw om te mogen werken. Fijne collega's op de vloer en die heb je echt nodig.Daarnaast is het verder niet best. Als je geluk hebt bij de afdeling Veiligheidszaken heb je een fijne teamleider,die van mij vertrok helaas door afgunst,toen ik 2 maanden in dienst was.Personeel wordt beoordeeld aan de hand van vriendjespolitiek; wij zoeken een 8/9 jij bent een 6. Loopjongetjes worden ingezet om personeel te begluren en dan stiekem doorbriefen aan de teammanager. Angstcultuur en discriminatie (ook tegen seksuele geaardheid) worden weg geveegd en in de doofpot gestopt.Er was op een gegeven moment een klokkenluider die alles open heeft gelegd,daar is uiteindelijk aangifte tegen gedaan. Als je zelfrespect hebt kan ik je dit bedrijf niet aanraden.

Pluspunten

100 % reiskosten vergoeding

Minpunten

Angstcultuur Discriminatie Fysiek zwaar en geestdodend

Bureaucratische onvolwassen afdeling met weinig aandacht voor medewerkers.

Na meerdere gesprekken die persoonlijk en warm aanvoelde bleek de realiteit van de werksfeer en hogere leiding heel anders te liggen.De afdeling Veiligheidszaken blijkt een door de mangel gehaalde afdeling welke ooit met het vorige hoofd hoog aangeschreven stond met Profilers en aandacht voor kwaliteit lijkt nu (opnieuw) door een transitie te gaan waarbij alles gereorganiseerd en geformaliseerd moet worden wat bureaucratie, ondoorzichtigheid, kortzichtigheid en oude patronen in stand houdt.Ik kan oprecht niemand aanraden om hier te werken tenzij je terecht wilt komen in een onvolwassen, medewerker onvriendelijk en van bovenop opgelegde werktaken gerichte afdeling die de medewerkers alles behalve in zijn kracht laat staat.

Pluspunten

Goed koffie apparaat, medewerkers op werkvloer zijn vriendelijk

Minpunten

Bureaucratisch, rommelig, ongeorganiseerd, gebrek aan visie, gebrek aan eigen inzicht, gebrek aan zelfreflectie

goed

Erg fijn om hier te werken. Goede werkgever en prachtig instituut. Een aanrader.

Een machtig mooie plek om te werken.

Een unieke plek om te werken, met leuke interessante collega's.

Pluspunten

leuke collega's en een fantastische plek om te mogen werken

Minpunten

Bijzonder slecht management en je krijgt maar 60% reiskoste vergoeding

Prachtige werkomgeving, heel bijzonder om vlakbij alle mooie objecten te werken. Heel interessant werk.

Productieve en gezellige werkomgeving

Mooie werkomgeving in Rijksmuseum met fijne collega's

Pluspunten

Fijne collega's

Minpunten

Zelf eten kopen of meenemen

doorgroei mogelijkheden

Daar kan ik nog geen uitspraak over doen, omdat ik pas ben begonnen met de stage.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Rijksmuseum. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Rijksmuseum per locatie

• Rijksmuseum