Rijksdienst voor Ondernemend Nederland

14: Rijksdienst voor Ondernemend Nederland reviews van werknemers

Hard werken, stressvol, maar wel leuke en hulpvaardige collega's

Hard werken, stressvol, maar wel leuke en hulpvaardige collega's

Klantenservice

Afhankelijk van de afdeling en de werkzaamheden, is het werk en bedrijfscultuur verschillend. Mensen die niet direct in dienst zijn daar worden minimaal gewaardeerd.

fijn bedrijf ,veel over juridische zaken geleerd

prima bedrijf om voor te werken, goede sfeer, fijn personeel veel eigen verantwoordelijkheid. geleerd met juridisch systeem te werken, bedrijfscultuur is goed

Pluspunten

veel eigen verantwoordelijkheid

Minpunten

zou ik zo niet weten

Fijne collega's

Prettige werksfeer en er wordt de nodige gedaan om je te laten voldoen aan de vereiste kwaliteiten. Het coachen en feedback geven van je ontwikkeling is prima!

Pluspunten

Goede begeleiding

Minpunten

slechte klimaatbeheersing

Bureaucratisch en geen doorgroei

Ik schrijf deze review puur omdat ik hoop dat ze een verbetering gaan doorvoeren. Bij RVO mag je alleen via uitzendcontract werken. Er wordt dus geen relatie met je opgebouwd als medewerker. Erg jammer want juist de overheid zou een voorbeeldfunctie moeten hebben. De cultuur wordt door deze situatie ook niet leuk. Iedereen verkeerd in onzekerheid over zijn/haar baan. Dit betekent dat het wat negatief wordt. Werk/privé balans is wel goed en het salaris is prima.

Pluspunten

Salaris, werk prive

Minpunten

Geen langdurige relatie, hiërarchisch, bureaucratisch

Gezellige werkomgeving met juristen

Werken bij rvo is gezellig, je hebt veel vrijheid en geen dag is hetzelfde

Pluspunten

Prettige gezellige werkomgeving met veel ontwikkelmogelijkheden

Bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland IRVO.nl) krijg ik veel mogelijkheden om mijzelf te ontwikkelen. Zowel door het kunnen doen van cursussen als ontwikkeling op de werkvloer. Zo kreeg ik van het management het vertrouwen om periodiek een Kritisch Prestatie Indicatoren Dashboard up te daten en te presenteren aan het Directie Team van RVO.nl, terwijl ik pas een jaar werkzaam was bij RVO.nl. Daarnaast hebben we een ontzettend goed en gezellig team, waarbij we elkaar helpen als iemand dat nodig heeft en waarbij regelmatig gelachen wordt met elkaar.

Informele werkplek met leuke collega's

RVO.nl was een leuke organisatie voor te werken. Ik heb er geleerd om te gaan met lastige telefoongesprekken. Het werk was afwisselend en de collega's waren top. De managers hadden mij veel vrijheid en verantwoordelijkheid gegeven, die ik graag heb willen terugbetalen door mijn werkzaamheden goed en snel uit te voeren.

Pluspunten

Prima werk en leeromgeving met leuke collega's

In mijn tijd bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland heb ik zelfstandig perceel gebonden bezwaren behandeld. Daarnaast heb ik het secretariaat ondersteund met administratieve werkzaamheden en de juristen ondersteund in het vergaren van informatie. Tijdens deze stage heb ik met name geleerd de in mijn studies vergaarde kennis op de praktijk toe te passen en hoe je een administratie dient te ondersteunen, maar vooral ook hoe je hierin met elkaar samenwerkt. Het inhoudelijk moeilijkste en tevens leukste aspect van deze stage was voor mij het behandelen van de perceel gebonden bezwaren. Met het behandelen hiervan had ik echt het idee de opgedane kennis uit mijn studies toe te passen. Verder was er een heel prettige en collegiale werksfeer.

Pluspunten

Goede werk en leeromgeving, met inhoudelijk brede juridische aspecten.

Minpunten

Door het seizoensgebonden aspect van perceelbezwaren kent het werkaanbod soms grote pieken..

Goede werkomgeving met veel mogelijkheden

Leuke collega's en veel flexibiliteit voor werkzaamheden.

professionele omgeving waarbij humor essentieel is

Bespreking dossiers Waar ligt de meeste werkdruk en prioriteiten. Dat wordt het eerst opgepakt. Overleg manager over de ontwikkelingen bij de diverse soorten aanvragen en de hoeveelheden die in de pijplijn zitten. Checken of de werkelijkheid in lijn ligt met de begrote aantallen. Het leukste is de creativiteit van de diverse aanvragers te toetsen aan de realiteit.

Pluspunten

open werksfeer, directe terugkoppeling van kwaliteit van werkzaamheden

Minpunten

sommigen zitten hun tijd uit en zijn onvoldoende zinvol bezig

Werken met de RVO familie

Het werken bij RVO heb ik als een zeer aangename tijd ervaren, omdat de samenwerking onderling tussen collega's heel prettig was. RVO was voor mij familie. Daarnaast heb ik vele relaties weten op te bouwen en te onderhouden zowel intern als extern hetgeen de werksfeer ten goede kwam. Geen dag was het zelfde bij RVO, werken in een politieke omgeving vraagt van de medewerkers een behoorlijk empathisch vermogen en het vermogen om snel te kunnen schakelen. Het moeilijkste van de baan was tevens een uitdaging met name het aanleveren van goed onderbouwde financiële verantwoordingen rekeninghoudend met alle stakeholders. Het doorvoeren van verandertrajecten en de implementatie van nieuwe werkprocessen, zijn onder andere werkzaamheden die ik als zeer leuk heb ervaren. Binnen RVO heb ik zowel persoonlijke groei als zakelijke groei ervaren. Ik kijk met trots terug op mijn RVO ervaringen en op mijn groei aldaar.

sdg

Computerwerk, controle van percelen, kwaliteitscontrole van percelen van medewerkers.

Leuke baan met fijne collega's

Ik heb hier met alle plezier gewerkt. Voor meer uitleg zie andere reviews.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Rijksdienst voor Ondernemend Nederland. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Rijksdienst voor Ondernemend Nederland met

Reviews over Rijksdienst voor Ondernemend Nederland per locatie

Meer informatie over Rijksdienst voor Ondernemend Nederland in populaire locaties

• Rijksdienst voor Ondernemend Nederland