Rijk Zwaan
Review over Rijk Zwaan van een medewerker

Goed en degelijk bedrijf !

16 oktober 2017
Ik heb er met veel plezier gewerkt. Rijk Zwaan is een hele goede werkgever. Zijn erg goed voor het personeel.
Pluspunten
Goed salaris en gelijk vast kontract !!
Minpunten
Eigenlijk geen !
27 augustus 2020
Agrarisch medewerkster (huidige medewerker) - De Lier
Zeer goed bedrijf, gezellige collega's, prima werksfeer.
Pluspunten
Ze zorgen goed voor je qua eten en drinken. Prima werksfeer, gezellige collega's.
Minpunten
7 juni 2020
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) - De Lier
Ik heb daar een geweldige tijd gehad, en het is een voorrecht geweest dat ik onderdeel heb mogen uitmaken van de inmiddels groot gegroeide Rijk Zwaan familie. Er was eigenlijk nooit een dag hetzelfde, het werk was dan ook erg afwisselend. Ik heb daar ook enorm veel geleerd, met name in het schakelen tussen de afdelingen van een dynamisch bedrijf. Geweldig vond ik dat ! Dan was ik echt in mijn element. Je kon altijd met je vragen en opmerkingen terecht bij de leidinggevende ( management ) die meedenken van werknemers ten zeerste waarderen. Dit past ook volledig in de typische bedrijfscultuur die Rijk Zwaan eigen is namelijk informeel in de omgang zonder drempelvrees en daardoor het bedrijf ook zo uniek maakt, los van de producten natuurlijk ! Het was soms echt wel aanpoten, maar je stond er altijd als een team, en iedereen hielp elkaar, wat ik zelf als uiterst prettig heb mogen ervaren. Een baan voor het leven is het motto van Rijk Zwaan, wat wel waar is, maar helaas niet voor mij gold.
9 maart 2020
Teeltmedewerker (voormalige medewerker) - De Lier
Werk is prima te doen, lekker hard beunen voor hoop money
  1. Goed en degelijk bedrijf !