Riederborgh

6: Riederborgh reviews van werknemers

Avg wet kunnen ze nog veel in leren

Fijne werkgever. Alleen avg wet is lastig. Als je intern wil blijven krijg je niet zelf de kans dit te bespreken. Dit doen ze onderling zelf wel , erg jammer. Dit beïnvloed het vertrouwen en de werksfeer en het vertrouwen uiteraard. Raar ik aan mensen hier te solliciteren. Kun je gerust doen , en vorm vooral je eigen mening wat je ervan vindt.

Minpunten

Duur restaurant voor personeel.

Leuk

Reformeerde huis, maar erg leuk om te werken. Verschillende afdelingen

goede werk sfeer

zeer gezellige werksfeer. en fijne colega"s. ik heb drie jaar als HZW-er (helpende zorg en welzijn) gewerkt bij de dagverzorging van de Riederborgh. Dit werk heb ik met veel plezier en enthousiasme gedaan.

met oudere mensen werken

gezellig bij oudere mensen wat kletsen en zorgen dan het huisje weer helemaal netjes is het is altijd gezellig mensen zijn altijd blij als je weer komt geen moeilijke momenten aan deze baan

Personeels- beleid is over het algemeen het zelfde in de gezondheidszorg.

De dag begon soms om 7 uur s`morgens met het verzorgen van de cliënten, met ook gezellige praat momenten met cliënten. Ik heb daar veel geleerd van de cliënten, vooral de Nederlandse taal. Directie beleid is matig, maken veel afspraken maar komen ze niet na. De collega's, waren bijna allemaal vriendschappelijk en enorm behulpzaam voor de cliënt Het moeilijkste vond ik om nee te zeggen. Het leukste was in teamverband werken met de cliënten. .

Pluspunten

omgang met bejaarden mensen

Minpunten

De organisatie vorm in de gezondheidszorg

gezellige werkomgeving

Ik verzorgede met nog een vrijwilliger sochtends de huiskamer. daar doe je spelletjes en eten en drinken met de bewoners.

Pluspunten

je voelt je zeer gewaardeerd door de bewoners

Minpunten

zwaar geestelijk werk. ze zijn zwaar gelovig dus uit de bijbel voorlezen, en kerkliederen zingen hoort daar ook bij.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Riederborgh. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Riederborgh gesorteerd op locatie

• Riederborgh