Renewi

Reviews over Werk-privébalans bij Renewi

Sinds de fusie met shenks en van ganzenwinkel is het een puinhoop in amsterdam . 4 planners van niks nooit bereikbaar dus voor calamiteiten dan mag je het zelf oplossen. Voertuigen altijd kapot meeste zitten op de 250.000 tot wel 500.000 gelopen .
Pluspunten
Fruit wauw
Minpunten
Langen dagen het werk moet af, gevarengeld opgedoekt was geld opgedoekt
Mooi bedrijf en goed onthaald. Leidinggevende over. Locatie Zoetermeer, weet goed om tegaan met zijn personeel. Goede werksfeer.
Pluspunten
Sfeer, salaris
Minpunten
Lange dagen
Via Olympia voor gewerkt. Slechte begeleiding zowel door Olympia als bij Renewi.Geen werkkleding beschikbaar. Gebeuren regelmatig ongelukken die Olympia voor Renewi vedoezeld. Olympia is slecht beteikbaar en houdt zich niet aan de contract voorwaarden. Het heeft er alle schijn van dat zij met Renewi onder 1 hoedje zitten. Voortdurend dreigen met ontslag wanneer je structureel boven je contract uren niet kunt werken. Geen aanrader!
Pluspunten
Minpunten
Uitbuitende bedrijfscultuur
Leuk werk, slecht betaald voor die inspanningen die je moet verichten.
Pluspunten
Geen.
Minpunten
Lange dagen, slechte communicatie, niet weten waar je aan toe bent.
Top bedrijf, je verdient prima bij Renewi, het enige waar je op moet letten, is dat er een interne vorm van vriendjespolitiek heerst, waarbij de gun factor niks te maken heeft met jouw kwaliteiten. Dit heb ik ervaren als oneerlijk, en dat soort praktijken belemmert je gewoon om op een eerlijke manier door te groeien. Los daarvan, is het gewoon een prima bedrijf dat altijd netjes op tijd betaald. En er zijn zat opties om extra te werken, zoals de weekendjes en/of overuren.
Pluspunten
Leuk werk
Minpunten
Vriendjespolitiek & beperkte doorgroei mogelijkheden.
Grote organisatie waar regelmatig veel veranderingen zijn.
Collega's die elkaar door dik en dun steunen, en oprecht de klant wensen te helpen. Helaas komt de tijd die het management hiervoor geeft en de omslachtige handelingen die nodig zijn om een klant goed van dienst te zijn niet overeen. Een hoop eisen zonder tijd hiervoor te geven zorgt voor veel uitval van collega's en boze klanten.
Door de nieuwe routes erg lange dagen en heel veel dingen wat beter geregeld moet worden.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Lange dagen
Een boeiende werkomgeving bij een moderne en groeiende organisatie Afwisselend en uitdagend werk Een aangename en collegiale werksfeer Prima pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Het werk was erg zwaar, wegens privebezigheden bepaalde afspraken gemaakt omtrent mijn werkuren. Deze werden helaas niet goed nageleefd. Dit resulteerde voor mij in het stoppen.
het was een gezellige werksfeer. salaris altijd op tijd.
Een typische dag hmm ja dat bestaat eigenlijk niet elke dag is wel anders hier. De ene dag is namelijk niet de andere en dat ligt eraan wat voor werk je krijgt voor de dag. Het werk op de ondergrondse ledigingswagen is eigenlijk wel het leukste wat er is. Je bepaalt zelf je route die je rijdt. Soort van eigen baas al klopt dat niet helemaal natuurlijk. Maar ook soms de lange dagen die je kan maken is niet altijd even erg. Het ligt er maar net aan wie je collega's zijn voor de dag.
Pluspunten
Goede collega's
Minpunten
Weinig communicatie
Ik heb een erg leerzame stage gehad bij Renewi. Ik heb bij veel onderdelen mee mogen kijken en werken en werd met respect behandeld als een volledige werknemer waarin mijn leerproces als student nog steeds werd gewaarborgt. Een energieke, inovatieve organisatie die vol inbeweging is met korte lijnen en waar de deur voor iedereen open staat.
Geweldig bedrijf met een open en eerlijke bedrijfssfeer. Dit resulteert in een transparante en informele sfeer met korte lijnen. Zeker na de fusie zijn er veel mogelijkheden om door te groeien en met een internationaal team te werken.
Van Gansewinkel realiseert met circa 4.350 medewerkers een omzet van ongeveer 1 miljard euro. Zij zijn marktleider in de Benelux op het gebied van afvalmanagement en recycling en met de dochterbedrijven Coolrec en Maltha ook actief in Duitsland, Frankrijk, Portugal en Hongarije. Ik heb er met plezier gewerkt voor de afdeling Contractbeheer en Backoffice, beide functies waren tijdelijk ter vervanging van zwangerschapsverlof.
sorteren en afvalverwerking en belader op de vuilniswagen.
Pluspunten
goede verdiensten en gezelligheid
Je zit je collegas niet vaak omdat bijna nooit op de zaak ben en als je klaar moet je gelijk naar huis.
Pluspunten
Goeie werkomstandigheden
Minpunten
Pauze in de wagen
Erg leuk om te werken en leuke collega's je word er ook goed ingewerkt als er iets niet lukt geven ze je de kans om het nogmaals te doen en te laten zien hoe je het zou kunnen doen
Pluspunten
Vriendelijkheid
Minpunten
Niet ervaren
altijd leuk gewerkt met een vaste groep met een kern van 5 vaste krachten en een groep van 3 tot 6 uitzendkrachten. onder elkaar een super fijne werksfeer.
Pluspunten
goede voorman, deed je een stapje extra voor als het nodig was
Minpunten
een uitvoerder die liever mensen bedreigde, dan ze een schouderklopje te geven
- Het aansturen van een 40 tal medewerkers van de huisvuilophaaldienst. - Het aansturen van een 5 tal medewerkers van de afzetcontainers. - Het houden van functionering gesprekken. - Medewerkers begeleiden tijdens ziekte. - Aanspreekpunt voor Gemeenten betreffende het ophalen van huisvuil. - Het coördineren van transport van GFTafval naar composteer installaties . - Tevens restafval naar de verbrandingsovens
Pluspunten
veel met mensen omgaan
Minpunten
hele lange werkdagen
heb het erg naar me zin gehad in de dranken handel. leuke tijd gehad in die 15jr.leuke collega"s