Renewi

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Renewi

Sinds de fusie met shenks en van ganzenwinkel is het een puinhoop in amsterdam . 4 planners van niks nooit bereikbaar dus voor calamiteiten dan mag je het zelf oplossen. Voertuigen altijd kapot meeste zitten op de 250.000 tot wel 500.000 gelopen .
Pluspunten
Fruit wauw
Minpunten
Langen dagen het werk moet af, gevarengeld opgedoekt was geld opgedoekt
Mooi bedrijf en goed onthaald. Leidinggevende over. Locatie Zoetermeer, weet goed om tegaan met zijn personeel. Goede werksfeer.
Pluspunten
Sfeer, salaris
Minpunten
Lange dagen
Leuk werk, slecht betaald voor die inspanningen die je moet verichten.
Pluspunten
Geen.
Minpunten
Lange dagen, slechte communicatie, niet weten waar je aan toe bent.
Altijd fijn gewerkt nu met pensioen nu iets anders
Top bedrijf, je verdient prima bij Renewi, het enige waar je op moet letten, is dat er een interne vorm van vriendjespolitiek heerst, waarbij de gun factor niks te maken heeft met jouw kwaliteiten. Dit heb ik ervaren als oneerlijk, en dat soort praktijken belemmert je gewoon om op een eerlijke manier door te groeien. Los daarvan, is het gewoon een prima bedrijf dat altijd netjes op tijd betaald. En er zijn zat opties om extra te werken, zoals de weekendjes en/of overuren.
Pluspunten
Leuk werk
Minpunten
Vriendjespolitiek & beperkte doorgroei mogelijkheden.
Door de nieuwe routes erg lange dagen en heel veel dingen wat beter geregeld moet worden.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Lange dagen
Een boeiende werkomgeving bij een moderne en groeiende organisatie Afwisselend en uitdagend werk Een aangename en collegiale werksfeer Prima pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
het was een gezellige werksfeer. salaris altijd op tijd.
Meerdere jaren prettig gewerkt, vrije tijd viel in overleg in te delen en beloning gewoon standaard. Geen micromanagement, zolang je gewoon je werk doet zonder stress, is er geen probleem. Bij problemen op tijd laten weten, word er voor hulp gezorgd.
Pluspunten
vrijheid
Minpunten
vuilnis (wen je aan)
sorteren en afvalverwerking en belader op de vuilniswagen.
Pluspunten
goede verdiensten en gezelligheid
Je zit je collegas niet vaak omdat bijna nooit op de zaak ben en als je klaar moet je gelijk naar huis.
Pluspunten
Goeie werkomstandigheden
Minpunten
Pauze in de wagen
De werksfeer was af en toe gezellig maar over het algemeen waren de collega's niet sociaal ingesteld en dat maakte het vervelend naar het werk te moeten gaan
Pluspunten
heb het altijd heel erg naar mijn zin gehad en zou het iedereen aan raden om het ook te doen mits je verziek in orden bent want het het best zwaar werk.
altijd leuk gewerkt met een vaste groep met een kern van 5 vaste krachten en een groep van 3 tot 6 uitzendkrachten. onder elkaar een super fijne werksfeer.
Pluspunten
goede voorman, deed je een stapje extra voor als het nodig was
Minpunten
een uitvoerder die liever mensen bedreigde, dan ze een schouderklopje te geven
De veranderingen die van Gansewinkel nu heeft doorgevoerd, van 4 verschillende regio's naar 2 regio's hadden ze veel eerder moeten doen. Regio's waren te autonoom en was niet altijd goed mee samen te werken. Moeilijkste was dat ik in een periode kwam waar er niet een duidelijk beleid was. Veel wisselingen van het management.
Pluspunten
en hoop kennis bij veel collega's
Minpunten
Van die kennis werd weinig gebruik gemakt
- Het aansturen van een 40 tal medewerkers van de huisvuilophaaldienst. - Het aansturen van een 5 tal medewerkers van de afzetcontainers. - Het houden van functionering gesprekken. - Medewerkers begeleiden tijdens ziekte. - Aanspreekpunt voor Gemeenten betreffende het ophalen van huisvuil. - Het coördineren van transport van GFTafval naar composteer installaties . - Tevens restafval naar de verbrandingsovens
Pluspunten
veel met mensen omgaan
Minpunten
hele lange werkdagen
heftruc- en vca certificaat gehaald vriendelijke collega's/ directie en behulpzaam veel variatie in het werk en goede werksfeer.
Pluspunten
vrijdags frietdag en als buitenlandse monteurs er waren gratis lunches
Een typische hectische werkdag dag op de technische werkplaats bij Van Gansewinkel ziet er als volgt uit: Maandafsluiting. Onderdelen nog inkopen,werkorders aanmaken, onderdelen uitgeven op de werkorder, uren registratie doen van de monteurs zodat de uren worden bijgewerkt op de werkorders. Daarna urenregistratie voor salaris verloop. Werkorders factureren en sturen naar klanten of diverse regio's. Daarna nog facturen invoeren in Fuitguide voor dichtzetten van werkorders. Een drukke dag met fijne collega's die waar het nodig is helpen met informatie geven etc.
Een dag niet gelachen was n dag niet geleefd , ontzettend veel aan veiligheid en vakbekwaamheid geleerd , goede directie en ook zeker goede collega's gehad ,maar zoals ieder bedrijf zitten er ook mindere tussen...heb in mn baan eigenlijk geen moeilijke dingen ervaren en leukste was dat iedere dag toch anders was.
Pluspunten
Zeer goede verzorging vd werkkleding en op tijdig betalen van salaris
Minpunten
Teveel kapiteinen op 1 schip
opstarten ,gezellig met je belader de route rijden ,vervolgens de planning bellen dat je klaar bent om te kijken of je nog ergens kunt assisteren,na accoord naar de stort om te lossen dan naar het depot om af te tanken en de dag af te sluiten en dan naar huis,dit betreft de baan als vuilniswagenchauffeur,planning opstarten zorgen dat iedereen zijn papieren en sleutels krijgt ,vragen van de chauffeurs beantwoorden vervolgens als iedereen op weg geholpen is zorgen voor de telefoonaanname alsmede voor het optimaliseren van de route's en rond de middag de chauffers van de kraakpersauto's bellen om te vragen of ze hun route afkrijgen en anders zorgen voor hulp,verder route's voor volgende dag uitdraaien en dagrapporten ,en in de juiste bakjes leggen ,bij afsluiten de chauffeurs debriefen en pas weggaan als de laatste chauffeur binnen is .
Pluspunten
prima salaris en correcte betaling
Minpunten
slechte controle personeel op drugs en alcoholgebruik tijdens werk
Lang daar geweest, het was mijn eerste echte werkgever. Lang met plezier gedaan, maar wanneer het eenmaal botst, dan is het afgelopen. Vooral sommige mensen denken de baas te zijn en proberen je te dwingen om je werk te doen zoals het hun uitkomt. Vriendjes krijgen een gratis lediging, veiligheid stelt weinig voor wanneer het geld kost, arbeidstijdenwerk en P90-norm word niet aan gehouden. Veel uren en weinig thuis. Door weer en wind. Desalnietemin heb ik toch een aardige tijd gehad door collega's. Het bedrijf is hulpvaardig, totdat je een doorn in hun oog bent.
Pluspunten
veel buiten
Minpunten
veel buiten, teveel uren.