Renewi

Reviews over Doorgroei en promotie bij Renewi

Van Gansewinkel realiseert met circa 4.350 medewerkers een omzet van ongeveer 1 miljard euro. Zij zijn marktleider in de Benelux op het gebied van afvalmanagement en recycling en met de dochterbedrijven Coolrec en Maltha ook actief in Duitsland, Frankrijk, Portugal en Hongarije. Ik heb er met plezier gewerkt voor de afdeling Contractbeheer en Backoffice, beide functies waren tijdelijk ter vervanging van zwangerschapsverlof.
Mooi bedrijf en goed onthaald. Leidinggevende over. Locatie Zoetermeer, weet goed om tegaan met zijn personeel. Goede werksfeer.
Pluspunten
Sfeer, salaris
Minpunten
Lange dagen
Via Olympia voor gewerkt. Slechte begeleiding zowel door Olympia als bij Renewi.Geen werkkleding beschikbaar. Gebeuren regelmatig ongelukken die Olympia voor Renewi vedoezeld. Olympia is slecht beteikbaar en houdt zich niet aan de contract voorwaarden. Het heeft er alle schijn van dat zij met Renewi onder 1 hoedje zitten. Voortdurend dreigen met ontslag wanneer je structureel boven je contract uren niet kunt werken. Geen aanrader!
Pluspunten
Minpunten
Uitbuitende bedrijfscultuur
Top bedrijf, je verdient prima bij Renewi, het enige waar je op moet letten, is dat er een interne vorm van vriendjespolitiek heerst, waarbij de gun factor niks te maken heeft met jouw kwaliteiten. Dit heb ik ervaren als oneerlijk, en dat soort praktijken belemmert je gewoon om op een eerlijke manier door te groeien. Los daarvan, is het gewoon een prima bedrijf dat altijd netjes op tijd betaald. En er zijn zat opties om extra te werken, zoals de weekendjes en/of overuren.
Pluspunten
Leuk werk
Minpunten
Vriendjespolitiek & beperkte doorgroei mogelijkheden.
Een boeiende werkomgeving bij een moderne en groeiende organisatie Afwisselend en uitdagend werk Een aangename en collegiale werksfeer Prima pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Ik heb een erg leerzame stage gehad bij Renewi. Ik heb bij veel onderdelen mee mogen kijken en werken en werd met respect behandeld als een volledige werknemer waarin mijn leerproces als student nog steeds werd gewaarborgt. Een energieke, inovatieve organisatie die vol inbeweging is met korte lijnen en waar de deur voor iedereen open staat.
Geweldig bedrijf met een open en eerlijke bedrijfssfeer. Dit resulteert in een transparante en informele sfeer met korte lijnen. Zeker na de fusie zijn er veel mogelijkheden om door te groeien en met een internationaal team te werken.
met plezier hier gewerkt. jammer dat er geen vast contract geboden wordt, ondanks goede inzet.
Pluspunten
fijne collega's, mooi bedrijf
Minpunten
geen vaste contracten en werkdruk is vaak vrij hoog
Van Gansewinkel is een heel sociale firma, betrokken met het personeel en goed georganiseerd.
Pluspunten
afwisselend werk
Minpunten
zijn er geen
Net geslaagd voor mijn Havo ben ik begonnen bij van Gansewinkel. Als hulpje van mijn ervaren collega heb ik heel veel geleerd. Zij leerde mij structuur, accuratesse, discretie en werkervaring. Voor mij een hele leerzame functie.
altijd leuk gewerkt met een vaste groep met een kern van 5 vaste krachten en een groep van 3 tot 6 uitzendkrachten. onder elkaar een super fijne werksfeer.
Pluspunten
goede voorman, deed je een stapje extra voor als het nodig was
Minpunten
een uitvoerder die liever mensen bedreigde, dan ze een schouderklopje te geven
De bovengenoemde afwisseling had tevens tot gevolg dat er soms te weinig tijd was om alle werkzaamheden op de juiste tijd rond te krijgen. Collega's waren altijd bereid te helpen op moeilijke momenten, site manager is/was niet een sterke persoonlijkheid betreffende personeel. Verel geleerd in de breedste zin van het woord, inkoop, keuring, vastlegging en certificatie.
Pluspunten
Brede grote organisatie waar veel mogelijkheen lagen.
Minpunten
Geen affiniteit met de tak van sport die wij uitoefenen
het was vaak wel gezellig, maar ene groot minpunt aan dit bedrijf is dat ze tientallen mensen een contract beloven en vervolgens op het laatste moment mensen eruit flikkeren. mensen worden voor gelogen en staan uit t niks op straat. het is geen eerlijk bedrijf. dat is jammer. want de meeste mensen werken er zo hard als ze kunnen voor dat beetje zekerheid die hun beloofd wordt.
Pluspunten
Buiten aan het werk met vaak leuke collega's
Minpunten
Armoedig hoe ze met mensen omgaan in het bedrijf.
Gezellige organisatie, helaas geen echte mogelijkheden om te groeien.
Pluspunten
Gezellige werksfeer
Minpunten
Geen kansen voor de toekomst
Het verkopen van de dienst van Van Gansewinkel. Onderhouden van bestaande klanten, daarnaast actief nieuwe klanten werven.
Een dag niet gelachen was n dag niet geleefd , ontzettend veel aan veiligheid en vakbekwaamheid geleerd , goede directie en ook zeker goede collega's gehad ,maar zoals ieder bedrijf zitten er ook mindere tussen...heb in mn baan eigenlijk geen moeilijke dingen ervaren en leukste was dat iedere dag toch anders was.
Pluspunten
Zeer goede verzorging vd werkkleding en op tijdig betalen van salaris
Minpunten
Teveel kapiteinen op 1 schip
opstarten ,gezellig met je belader de route rijden ,vervolgens de planning bellen dat je klaar bent om te kijken of je nog ergens kunt assisteren,na accoord naar de stort om te lossen dan naar het depot om af te tanken en de dag af te sluiten en dan naar huis,dit betreft de baan als vuilniswagenchauffeur,planning opstarten zorgen dat iedereen zijn papieren en sleutels krijgt ,vragen van de chauffeurs beantwoorden vervolgens als iedereen op weg geholpen is zorgen voor de telefoonaanname alsmede voor het optimaliseren van de route's en rond de middag de chauffers van de kraakpersauto's bellen om te vragen of ze hun route afkrijgen en anders zorgen voor hulp,verder route's voor volgende dag uitdraaien en dagrapporten ,en in de juiste bakjes leggen ,bij afsluiten de chauffeurs debriefen en pas weggaan als de laatste chauffeur binnen is .
Pluspunten
prima salaris en correcte betaling
Minpunten
slechte controle personeel op drugs en alcoholgebruik tijdens werk
heel gezellig de mensen daar zijn wel gezillig ik hou er wel van maar de team groeide uitelkaar
Pluspunten
doorgeven
Minpunten
geen overleg
Bekijk meer reviews over Renewi
  1. Job Security & Advancement