Renewi

Renewi Reviews

70 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 98 reviews

Gezellig werkomgeving

Het is wel in leuke bidrijf veel collegas beleef voor 10+ jaar.

Pluspunten

Goed atmosphere, hoofdkantoor is makelijk aan te komen met OV

Ik ben erg tevreden over Renewi. Er heerst een fijne en open sfeer, er zijn genoeg doorgroeimogelijkheden en ik krijg veel vrijheid. Regelmatig heb ik contact met collega's buiten mijn team. Hierbij valt mij op dat iedereen trots is op wat hij/zij doet bij Renewi en daar ook graag over spreekt. Daarbij helpen zij mij graag verder wanneer dat nodig is. Uiteraard vind ik het ook tof om mee te werken aan de sustainability doelstellingen. Dit geeft mij een goed gevoel!

Pluspunten

Open cultuur, vrijheid in functie, vriendelijke collega's die trots zijn op hun werk, milieu, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Je bent lekker de hele dag bezig

Collega's onderling was het leuk en gezellig. Ze geven je je het gevoel dat je een nummer bent en voor jou 10 andere. Je word niet gewaardeerd. Klachten stromen steeds meer binnen van de klanten en collegas komen en gaan. Het zou een leuk bedrijf kunnen zijn maar dat is het al heel lang niet meer.

Hard werken voor een mooi bedrijf met slecht managment

Altijd druk en veel te doen. Slechte communicatie en er wordt weinig geluisterd naar goede kritiek

Pluspunten

veek vakantie dagen

Minpunten

hoge flexibiliteit

Groot bedrijf nog steeds in een oud jasje

Slechte naleving van wet- en regelgeving veiligheid VCA/bouwterrein (weinig toezicht). Huisregels worden niet nageleefd zowel intern als extern. Geen veilige werkomgeving m.b.t nooduitgang verlichting, geblokkeerde nooduitgang. Geen instructies of informatie ontvangen betreft ontruimingsplan. Gegevens en documenten (waaronder computerbestanden) worden gekopieerd of meegenomen zonder autorisatie of bevestiging. Geen goede naleving van AVG gegevens. Kantoorruimte zijn vies en slecht onderhouden. Covidmaatregelen worden niet serieus genomen. Veel actief uitgezet maar een laconieke uitvoeringen. Vriendjespolitiek | Chaotisch | Valse beloftes

Pluspunten

Leuke collega’s en gunstige werktijden.

Minpunten

Zie bovenstaande punten

Nooit weer !!!!

Een bedrijf wat kapot gaat aan verraad en slechte communicatie

Ik had een overspannen chef.

Over het algemeen leuk werk, we verwerkten gevaarlijke stoffen.Het probleem was de overspannen chef, intimideren en beledigen was vrij normaal voor deze “man”. Zorgde ervoor dat je niet met plezier naar je werk kwam. Hij kwam ook over alsof hij bang was zijn baan te verliezen

Pluspunten

Je leert veel over gevaarlijke stoffen

Minpunten

De chef

Mooi goed bedrijf (zoetermeer)

Mooi bedrijf en goed onthaald. Leidinggevende over. Locatie Zoetermeer, weet goed om tegaan met zijn personeel. Goede werksfeer.

Pluspunten

Sfeer, salaris

Minpunten

Lange dagen

Een bedrijf dat Olympia waardig is ;)

Via Olympia voor gewerkt. Slechte begeleiding zowel door Olympia als bij Renewi.Geen werkkleding beschikbaar. Gebeuren regelmatig ongelukken die Olympia voor Renewi vedoezeld. Olympia is slecht beteikbaar en houdt zich niet aan de contract voorwaarden. Het heeft er alle schijn van dat zij met Renewi onder 1 hoedje zitten. Voortdurend dreigen met ontslag wanneer je structureel boven je contract uren niet kunt werken. Geen aanrader!

Pluspunten

Minpunten

Uitbuitende bedrijfscultuur

Niet collegiaal

Vroeger was het een prettig bedrijf nu veel om de cijfers en de ego’s van het management

Minpunten

Collegialiteit ontbreekt

Fijn werk alsje iedereen weet wat hij moet doen. Helaas was dit alles behalven.

Leuk werk, slecht betaald voor die inspanningen die je moet verichten.

Pluspunten

Geen.

Minpunten

Lange dagen, slechte communicatie, niet weten waar je aan toe bent.

Hoek Van Holland

przyjazna atmosfera, życzliwi ludzie i bardzo pomocni

Dynamisch

Leuke club collega's, afwisselende werkzaamheden. Ons kent ons mentaliteit.

veel te groot

veel te groot niemand kent elkaar maar wel mooie spullen om mee te werken

Chauffeur

Lijst afwerken wat op boordcomputer staat super leuke collega's

Mooi bedrijf n

Altijd fijn gewerkt nu met pensioen nu iets anders

Teveel werk

Heb in een 3 maanden aaneengesloten periode meer als 200 uur de maand gereden. Das iets te zottig.

Leuk werk, helaas een kl*te bedrijfsvoering.

Top bedrijf, je verdient prima bij Renewi, het enige waar je op moet letten, is dat er een interne vorm van vriendjespolitiek heerst, waarbij de gun factor niks te maken heeft met jouw kwaliteiten. Dit heb ik ervaren als oneerlijk, en dat soort praktijken belemmert je gewoon om op een eerlijke manier door te groeien. Los daarvan, is het gewoon een prima bedrijf dat altijd netjes op tijd betaald. En er zijn zat opties om extra te werken, zoals de weekendjes en/of overuren.

Pluspunten

Leuk werk

Minpunten

Vriendjespolitiek & beperkte doorgroei mogelijkheden.

Hard werken , weinig vrijheid

Sinds de fusie met shenks en van ganzenwinkel is het een puinhoop in amsterdam . 4 planners van niks nooit bereikbaar dus voor calamiteiten dan mag je het zelf oplossen. Voertuigen altijd kapot meeste zitten op de 250.000 tot wel 500.000 gelopen .

Pluspunten

Fruit wauw

Minpunten

Langen dagen het werk moet af, gevarengeld opgedoekt was geld opgedoekt

Dynamische organisatie

Grote organisatie waar regelmatig veel veranderingen zijn.

Goede collega's, slechte management

Collega's die elkaar door dik en dun steunen, en oprecht de klant wensen te helpen. Helaas komt de tijd die het management hiervoor geeft en de omslachtige handelingen die nodig zijn om een klant goed van dienst te zijn niet overeen. Een hoop eisen zonder tijd hiervoor te geven zorgt voor veel uitval van collega's en boze klanten.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Renewi. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Renewi met

Meer informatie over Renewi in populaire locaties

• Renewi