Reinaerde

21: Reinaerde reviews van werknemers

Fantastisch werk

Leuk afwisselend werk, er heerst een enorme roddel cultuur en negatieve werksfeer.

Pluspunten

Leuk dankbaar werk

Minpunten

Sfeer en collega's

GHZ instelling waarbij je weinig waardering noch uurloon krijgt als medewerker.

De diversiteit van de GHZ locaties binnen deze organisatie, geeft je een goed beeld van de verschillende doelgroepen waarmee je kan werken. Het is een zorginstelling met een niet-duurzame mentaliteit, personeelstekort leidt tot weinig betrokkenheid vanuit het management en geen besef van wat er speelt op de werkvloer. Helaas zorgt deze kloof ervoor dat er een gemeenschappelijk gevoel heerst waarbij weinig medewerkers zich gewaardeerd voelen. Dit werkte demotiverend waarbij geen ruimte was voor ontwikkeling. De bedrijfscultuur is toxisch, veel misgunnerij en te veel focus op de tekortkomingen ipv groei en ontwikkeling. De enkele managers die wel dichtbij de werkvloer staan, ontvangen veel weerstand waardoor de rotte appels de negatieve bedrijscultuur in stand houden en goed personeel vertrekt. Doodzonde van zo'n mooie doelgroep.

Pluspunten

Enige plus toegankelijke organisatie om kennis te maken met de zorg en leren waar je affiniteit ligt

Minpunten

Weinig waardering, Laag uurloon in verhouding met de verantwoordelijkheden, ons kent ons

Matig

Reinaerde biedt zeker kansen als je nieuw bent in de zorg en legt focus op het mens zijn ondanks je gehandicapt bent.. Behoeftes zijn belangrijk. Van cliënten. Van medewerkers daarintegen wordt veel genegeerd of gebagatelliseerd jammer genoeg. Gemotiveerde werknemers worden vaak overvraagt en ondergewaardeerd terwijl mensen die minder verantwoordelijkheid pakken minimaal gecoacht, of aangesproken worden. Er mag zeker meer contact tussen manager en teams komen en verbeterd in communicatie / afspraken nakomen.

Pluspunten

Eindejaarsuitkering, geen slaapdiensten, cliëntgericht, gelijkwaardigheid ipv macht mentaliteit

Minpunten

Veel personeelsverloop, organisatorisch een rommel, weinig directe lijntjes, onderwaardering.

De mogelijkheid tot doorgroei en ontwikkeling

Op de locaties was het goed werken, maar er kan vanuit de management wel meer naar de locaties gekeken worden en niet denken die daar werken redden het wel. Al is dat nu wel aan het verbeteren.

Gezellige werkomgeving. Veel buiten.

Assisteren in de begeleiding van mensen met een beperking in de dagbesteding, is ontzettend dankbaar werk.

Fijne plek om stage te lopen, gezellige werksfeer.

Prima locatie, gezellige collega's en fijne cliënten

Slechte organisatie

Betalen zeer slecht en vooral management van organisatie klopt niet. Rouleert veel teveel met personeel. Lopen hoop mensen weg. Cliënten zijn nummers

kwaliteit gericht werken aan een meest optimale begeleidingsvorm persoonlijk op de client afgepast

Reinaerde is een prettig bedrijf waar de multidisciplinaire lijntjes kort zijn. Qua registratie en rapportage zijn we hard bezig om daar goede stappen in te maken

Pluspunten

fijne collega's, ook oog voor de mens achter de werknemer!

Minpunten

veel administratie (waar niet)

Prima

Gezellige collega's, en hele lieve cliënten. Nemen de tijd voor elkaar.

Open organisatie met persoonlijke sfeer

Ruimte voor persoonlijke inbreng, persoonlijk contact tussen manager en team, ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden.

Slecht voor de medewerkers en slecht voor de clienten!

Als medewerker lig je eruit als je wordt mishandeld door de client, manager werkt je dan zo snel mogelijk richting de uitgang ! Heb er 16 jaar gewerkt en je stelt als medewerker niks voor, al dragen de clienten je op handen. Bij deze organisatie draait het alleen om het aanvragen van meergelden!

Pluspunten

Minpunten

Vele

Mensenwerk op maat

Een professionele organisatie met hart voor mensen, met zeer uiteenlopende zorgvraag.

Fijne sfeer

Goede werkgever, gezellig team. Fijne cliënten, helaas op dit moment geen doorgroei mogelijkheden.

Pluspunten

Mooie omgeving

Goede leer/ werkplek

Reinaerde is een stichting waar ze je echt helpen om verder te komen in deze branche en zo ook je zo veel mogelijk dingen te laten leren.

Pluspunten

gezellige en prettige sfeer

Minpunten

een fijne baan waar ik met veel plezier heb gewerkt.

Appartementen schoonhouden. het leukste aan de baan vond ik dat de clienten altijd blij waren als je er was en dat alles weer fris was als ik ging. Ik heb altijd prettig met mijn collega's gewerkt. Het leukste vond ik het complete plaatje ik ging met plezier naar mijn werk en ging ook weer voldaan naar huis. Het moeilijkste vond ik als clienten iets aan mij vroegen waar de begleiding voor aanwezig is en ik hen moest vertellen dat ik dat helaas niet voor hen mocht doen. Ik heb ervan geleerd dat de clienten mijn werk waarderden.

Pluspunten

kon de pauze zelf indelen

Minpunten

Een collegiale betrokken en open werksfeer

Ik ben een enthousiaste en gemotiveerde medewerker, ik kan goed communiceren, leg makkelijk contact, ik ben initiatiefrijk. Ik hou van uitdaging en afwisseling en werk het liefst met en voor mensen, ik heb geen 9 tot 17.00 uur mentaliteit. Ik wil graag leren, en leer makkelijk nieuwe vaardigheden, heb verantwoordelijkheidsgevoel, ik ben een doorzetter en kan makkelijk overtuigen. Ik ben betrouwbaar.

Pluspunten

onregelmatig werk vind ik nog steeds een uitdaging

Minpunten

saai en eentonig werk

productieve, gezellige huiselijke werksfeer!

een dagelijkse dienst bij Reinaerde, is gezellig met de collega's en cliënten. Ik leer hier heel veel verpleegtechnische handelingen en met het werken met meervoudig beperkten van verschillende niveau's. Het werk is erg gevarieerd en uitdagend!

Pluspunten

gezellige huiselijke sfeer

Minpunten

pauzes tijdens werktijd

nvt

werken in het weekend Leukse collega's beter begeleiding Soms licht soms zwaar

Pluspunten

nvt

Minpunten

nvt

Een uitdagende en ook lastige doelgroep

De contactmomenten met de clienten kunnen je in lastige situaties brengen.Het is afwisselend werk met uiteenlopende werkzaamheden.

Pluspunten

afwisselend

Minpunten

geen doorgroeimogelijkheden, onregelmatig werken

Altijd afwisselend en enerverend

De werkdag is nooit het zelfde door onze cliënten namelijk lg + nahEr gebeurt altijd wel wat en flexibiliteit staat bij ons hoog in het vaandel.Dit maakt het werk leuk en afwisselend.

Erg prettige, fijn teamverband men steunt elkaar in het werk..

Om 8 uur beginnen de spullen klaar zetten voor de mensen die rond 9:30 uur komen en even bij praten voor de dag. Wat mij het meeste is bijgebleven en waar ik veel van heb geleerd is dat in alles wel iets zit waat ik van geleerd heb, vooral vanwege mijn instelling om alles met open armen te ontvangen prima collega's die ook laten horen als er iets is wat anders kan en dat in overleg doen dat geldt ook voor de directie. Een prettige werklokatie. Als het gaat om het moeilijkste van de baan is het wel dat men niet weet wat er gaat gebeuren maar met de juiste instelling is dat nu juist ook weer het leukste van deze baan dat geen dag hetzelfde is. Het heeft mij enorm veranderd en dat in de positieve zin.

Pluspunten

prima werktijden.

Minpunten

nog niet gevonden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Reinaerde. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Reinaerde met

Meer informatie over Reinaerde in populaire locaties

• Reinaerde