Regus

Wissen
3,0Salaris en arbeidsvoorwaarden

13 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.438 reviews

Leuk en leerzaam bedrijf

Regus is een leuk bedrijf. Met de jaren is het gewoon niet meer zo leuk en uitdagend. Er worden steeds meer dingen gecentraliseerd en minder op de werk vloer gedaan. Zo haal je de uitdaging weg. Ook word er op personeel gekort wat het er niet gezelliger op maakt. Het klanten contact is leuk en ik ben blij als ik wat voor hun kan betekenen.

Pluspunten

Minpunten

Werkzaamheden en slecht salaris.

Hoge werkdruk

Ik zou dit bedrijf niemand aanraden. Salaris absoluut niet marktconform, je moet ontzettend hard werken voor bonussen die je uiteindelijk helemaal niet krijgt! Er is ontzettend veel wisseling van personeel, dat zegt al genoeg!

Pluspunten

???

Minpunten

Werkdruk hoog, slecht salaris, geen bonussen

Uitgekookt amerikaans bedrijf

Ik zou hier noout gaan werkenSlechte arbeidsvoorwaarden Nog geen kerstpakket voor het personeelEn totaal niet meedenkend

Regus verwacht veel van je en investeert daarbij bij lange na niet in je.

Ik heb enkele jaren voor Regus gewerkt & merkte voor de Corona al hoe erg het bedrijf veranderde. De taken worden steeds meer uitbesteed aan afdelingen in het buitenland aangezien ze daar mensen neer kunnen zetten voor een stuk minder loon, daarbij is het loon die je als CA & CM krijgt absoluut niet meer marktconform. Dit proberen ze goed te praten met bonussen waar je kneiterhard je best voor moet doen en vaak op enkele tientjes neerkomt. Regus verwacht daarbij ontzettend veel flexibileit, er wordt verwacht dat je functies gaat doen (vaak maanden of jaren) waar je niet voor betaald krijgt. Ik zal zelfs voor een markconform salaris niet meer werken voor deze werkgever.

Draait alleen maar om geld en vriendjes politiek

Overal wordt op bezuinigd, je kan vaak geen spullen bestellen die je nodig hebt bij leveranciers omdat de rekeningen niet betaald worden. Werk druk is hoog en managment weet niet wat ze doen.

Pluspunten

Vaak de mogelijkheid om te parkeren

Minpunten

slecht managment, hoge werkdruk, weinig salaris, onflexibel

In de samenvatting kort omschreven; Laag salaris, harde werkdruk en er hangt een negatieve werksfeer onder collega’s. Salaris is minimaal voor het werk dat dagelijks verricht dient te worden. Werkdruk is erg hoog, alles moet juist en consequent gedaan zijn. Collega’s houden elkaar in de gaten. Hangt een negatief stigma.

Pluspunten

Bonus over het salaris mits cijfers goed zijn.

Minpunten

Lange werkdagen. Geen pauzes. Laag salaris

Achterhaalde bedrijfsvoering

IWG draait op management by Excel. Als de cijfers maar kloppen en je volgens de protocollen werkt. Uitzonderingen bestaan niet. Daar moet je dus tegen kunnen. Ook moet je erg flexibel zijn omdat protocollen wekelijks veranderen en informatie daarover laat wordt gedeeld. De ingewikkelde bonusstructuur vergroot het gat tussen sales en operations wat de werksfeer niet ten goede komt. Bij de meeste regio's is er een personeelstekort. Vaak is er geen tijd om mensen goed in te werken en te begeleiden dus je moet erg zelfstandig zijn.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden voor starters en mensen zonder diploma

Minpunten

Bedrijfscultuur, management, salaris

Verschrikkelijk Amerikaans bedrijfscultuur

Alles gaat om geld ten koste van de klanten en het personeel. Grote wisseling in managers (de ene nog erger dan de ander) en elke week verandering in de protocollen. Werkwijze gaat op z'n Amerikaans dus voor de gemiddelde nuchtere Nederlander ontzettend overdreven.

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

Fijne werksfeer met collega's, erg belangrijk dat iedereen op elkaar kan bouwen

Een onwijs leuke en leerzame baan. Er zijn mogelijkheden tot doorgroeien en dit kan snel gaan als jij de motivatie hebt. Het begin leerproces gaat snel, maar zodra je de Regus systemen begrijpt, kun je spelen en gebruik maken van je eigen kennis.

Pluspunten

Kans op bonus

Minpunten

Onderbezetting

Kantoorbaan met weinig diversiteit

Bij Regus is het prima werken voor de gemiddelde jonge meid zonder al te veel ambitie. Doorgroeien is vrijwel onmogelijk, vanaf het begin krijg je meteen de 'verantwoordelijkheden' van een senior medewerker welke op zich niets voorsteld. Je collega's zijn doorgaans behoorlijk incapabel en kunnen zich niet aan simpele bedrijfsrichtlijnen houden. Wat het leuk maakt voor iemand die wel hersens heeft, is het mismagament, de complexe afhandeling van iets heel simpels en de doorgaans leuke klanten (niet sarcastisch).

Pluspunten

Doorgaans leuke klantcontacten

Minpunten

Salaris, training, doorgroeimogelijkheden

Spannende en hectische bedrijfsvoering

Een typische dag bij Regus is stress vol. Je leert hier elke dag weer wat nieuws. Op je collega's moet je kunnen bouwen dit is echt teamwork. Het moeilijkste van de dag is dat je bepaalde werkzaamheden niet af kreeg door drukte.Doordat we een goed team hadden en de schouders eronder zetten lukte dit bijna altijd wel. Maar wat het dan weer goed maakt zijn de tevreden klanten die hetzeer op prijs stelden dat wij als team mee dachten met oplossingen.

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden

Minpunten

door een buitenlandse bedrijfsvoering zeer stressvol werk.

Fijn bedrijf en veel leermogelijkheden

Het is een team met 4 medewerkers inclusief stagiaire. Hierdoor leer je sneller en is het fijner om ook te wennen. Je kan zelf aangeven wat je wilt leren en dan wordt dat ook gelijk geregeld. Ook ondersteunen ze je goed. Een dag bestond vooral uit: Telefoon aannemen en klanten ontvangen. Het minst leuke aan de baan was dat het iedere keer erg rustig is. Af en toe heb je wel pieken met enorme drukte.. Het leukste van de baan zijn mijn collega's en de klanten contacten.

Always smiling

A typical day on the job for me would be: Opening the reception and greet all customers and visitors with a smile. Keep this smile in my voice when answering the many calls. I learn every day something new, whether this is work related or a cultural thing - many international customers. And I can assure you ...... I'm not too old to learn new things! I love to work in a team, so I'm very happy with my colleagues. And even though we need to work hard, we always make time to have a little chat and laughter (very important). The hardest part of the job is to keep every body happy, it's a challenge. What I enjoy the most of my job is the satisfaction of our customers.

Pluspunten

Working with the customers

Minpunten

Salary freeze for a few years now

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Regus. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Regus in populaire locaties

• Regus
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden