Refresco
Ik ben een keer en eerste keer iets laat gekomen op werk plek en doorgegeven mijn excuses dat ik laat ben, kan bij iedereen mens gebeuren,Ik hoor van c operator dat ik mag naar huis gaan wat een slechte mensen werken hier ook hoe ze met jou spreken berledegen vernederen nooit zo iets mee gemaakt en ongelooflijk dat nog gebeurt bij een zo land.
Pluspunten
Niks alleen maar min punten
Minpunten
Corrupte medewerkers (vriendjes politiek
Fijne werk omgeving, zeer behulpzaam, goede werkbeschrijvingen
Pluspunten
Voordelig frisdrank kunnen kopen in de personeelswinkel
Minpunten
Te lage verloning
Helaas door Randstad mooie beloftes gedaan die ze niet kunnen waarmaken.
Pluspunten
Lekker drinken
Minpunten
seizoen werk
het bedrijf heeft mij, na een hardwerkende periode er uit gegooid terwijl ik griep had terwijl mijn voormalige leidinggevende (die overigens zelf weg is vertrokken wegens de omstandigheden binnen dit bedrijf) heeft gezegd dat ik mocht blijven. Het is een bedrijf die weinig rekening houdt met de gezondheid en welzijn van het personeel of prive omstandigheden. terwijl volgens hun protocol dit nummer 1 prioriteit is binnen het bedrijf. Collegialiteit is ook ver gezocht helaas.Dit is mijn ervaring toen het nog niet overgenomen was door Frankrijk. Er hangt geen leuke sfeer, plus erg veel overlast van insecten en verschrikkelijke onlogische audits.
Pluspunten
SAP systeem en goede hardware om mee te werken.
Minpunten
Werkomgeving en omslachtige werkzaamheden. staan niet open voor een goede oplossing.
het was een leuk bedrijf soms eentonig maar iedereen is heel vriendelijk doorstroom mogelijkheden zijn er,
Ik heb me in 2 jaar kunnen 'omscholen' van Pedagogisch Medewerker' tot Proces operator.
Bekijk meer reviews over Refresco