Randstad
Bekijk alle reviews over Randstad

Randstad

Review over Randstad van een medewerker

Fijne werkomgeving

Ik heb hier een aantal maanden administratief werk gedaan tijdens een studieonderbreking. Ik werd tijdens het eerste telefoongesprek al aangenomen. Ik kreeg een laptop van Randstad, prima begeleiding en mijn tijdelijke klus werd verlengd tot aan het begin van mijn studie, en ik kreeg het aanbod om ook daarna nog te blijven. Collega's en leidinggevenden op mijn vaste afdeling waren erg leuk en gezellig.

Pluspunten

Flexibele starttijden, losse ochtenden of middagen werken ook mogelijk, grote kantine

Minpunten

Hier en daar moest ik voor andere afdelingen invullen, waarvan 1 leidinggevende regelmatig aparte opmerkingen maakte m.b.t. mijn afkomst

Goede Uitzendbureau

De mensen daar zijn aardig en behulpzaam, en goede Uitzendbureau

Officiële reactie van Randstad

9 april 2020
Bedankt voor je positieve feedback over Randstad! Fijn om te lezen dat je onze service prettig hebt ervaren. Mocht je hulp nodig hebben, dan helpen wij je natuurlijk graag bij het vinden van een nieuwe uitdaging!
Zelfde functieZelfde locatie

Nooit weer

Voor mij nooit weer, vreselijke omgeving veel haat en een manager die er niet mee om kon gaan of er zelfs aan mee doet. Ik vond het vreselijk

Minpunten

Alles

Officiële reactie van Randstad

8 december 2019
Dank je wel voor het delen van je eerlijke verhaal. De werksfeer die je beschrijft voldoet zeker niet aan onze standaarden. We gaan dan ook graag met je in gesprek over jouw ervaring bij Randstad, zodat wij hiervan kunnen leren. Neem gerust contact met ons op via de mail, telefoon of onze andere sociale kanalen. We horen graag van je!

Goed georganiseerde organisatie

Werken bij Randstad is werken in een bedrijf wat alles over het algemeen goed geregeld heeft. Door de grootte van het bedrijf wel lastig om verandering teweeg te brengen. Veel verschillende eilanden.

Pluspunten

Collegiaal, sociaal

Minpunten

Veel eilanden, oude systemen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Randstad. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Randstad met

Meer informatie over Randstad in populaire locaties

• Randstad
  • Fijne werkomgeving