Randstad

Randstad Reviews

709 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 17.443 reviews

Leuke werk

Ik heb hier met meer dan jaar gewerkt en het was leuke werk gezellig collega’s en maat werk druk was te hoog voor veel mensen waardoor ii ben gestopt

Goed georganiseerde organisatie

Werken bij Randstad is werken in een bedrijf wat alles over het algemeen goed geregeld heeft. Door de grootte van het bedrijf wel lastig om verandering teweeg te brengen. Veel verschillende eilanden.

Pluspunten

Collegiaal, sociaal

Minpunten

Veel eilanden, oude systemen

Informatie over Randstad

Gebaseerd op 22 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Inclusieve werkomgeving
  • Mogelijkheid om persoonlijke doelstellingen te bereiken
  • Werk dat energie geeft
Verbeterpunten
  • Algemene tevredenheid
  • Duidelijk doel
  • Redelijk salaris

Gezellige werkomgeving

Tijdens mijn stage bij Randstad heb ik de ruimte gekregen om met verschillende teams mee te lopen om te kijken waar mijn ambities liggen. Er is een hele relaxte en warme werksfeer onder collega's.

Prima startersfunctie, laag salaris

Prima om te starten, laag salaris, Micro manager had ik zelf. Werk/privé ok

Pluspunten

Werk privé ok

Minpunten

Geen fijn management

Agencies in NL should just go to hell

Completely useless to a worker, they don't support you or do anything for you. Basically just a buffer that gets to handle your money for no reason.And all in all, a terrible agency (and I have worked for many)

Goed bedrijf

Als je de ruimte wilt in je werk om jezelf te ontwikkelen kan dat bij randstad heel goed, je moet het alleen wel zelf aangeven.Na 20 jaar in de Kinderopvang en onderwijs ben ik naar randstad gegaan, ik heb nog geen dag spijt gehad van deze beslissing.

Lekker werken op verschillende locaties

Werken op verschillende locaties geeft lekker variatie in je werk

Fijne werkomgeving

Ik heb hier een aantal maanden administratief werk gedaan tijdens een studieonderbreking. Ik werd tijdens het eerste telefoongesprek al aangenomen. Ik kreeg een laptop van Randstad, prima begeleiding en mijn tijdelijke klus werd verlengd tot aan het begin van mijn studie, en ik kreeg het aanbod om ook daarna nog te blijven. Collega's en leidinggevenden op mijn vaste afdeling waren erg leuk en gezellig.

Pluspunten

Flexibele starttijden, losse ochtenden of middagen werken ook mogelijk, grote kantine

Minpunten

Hier en daar moest ik voor andere afdelingen invullen, waarvan 1 leidinggevende regelmatig aparte opmerkingen maakte m.b.t. mijn afkomst

Leuk werk jammer van de mensen op kantoor

Tijd geleden heb ik gewerkt bij randstad hospitality. De dingen wat ze soms deden was niet okey. Soms 30 minuten voor begintijd aanwezig zijn, terwijl je dat niet betaald krijgt! Ik weet niet of kelly er nog werkt bij Rotterdam maar wat een chagrijnige trut was dat.

Het was enerverend

Zelfs nadat ik had aangegeven dat ik iets niet wilde doen, werd ik er toch ingepland. Het viel toen nog meer tegen dan de eerste keer. Daarnaast veel zwaar werk bij heftige cliënten moeten doen, wat niet geschikt is voor invallers (bij Van Boeijen), wel leuke uitzendopdrachten gehad: een enkeling bij van Boeijen en een woongroep van Cosis (Assen). Helaas niks in Groningen, terwijl ik daar woon.

Pluspunten

Verschillende soorten afwisselende opdrachten

Minpunten

Vaak te heftig voor beginners en ongeschikt voor invallers (ligt ook aan de organisatie zelf)

Snel en goed geholpen

Vriendelijke mensen en snel een baan gevonden. Geen nadelen eigenlijk

Fijn thuis werken

Ik heb voor de vaccinatielijn destijds gewerkt vanuit randstad. Dit verliep allemaal soepel

Duidelijk en snel

Goede ervaring met randstad helpen met veel dingen

Mooie werkgever kan er veel leren. Ook een netwerk opbouwen.

Goede werkgever mooie plek om je loopbaan te starten. Kan veel leren. Ongedwongen sfeer. Leuke collega’s. Doorgroeien is moeizaam en erg afhankelijk van manager. Sommige zijn people managers en sommige managers willen alleen maar ja knikkers. Selecteer naast de inhoud van je baan dus ook je manager zorgvuldig.

Pluspunten

goede secundaire arbeidsvoorwaarden, Leuke collega’s en goede werksfeer, Je hebt veel vrijheid in je werk.

Minpunten

Doorgroeien duurt soms lang, Salaris is niet marktconform en groeit maar met 2% per jaar

Prima springplank, daarna snel wegwezen

Randstad staat erg hoog aangeschreven op de Nederlandse arbeidsmarkt. Er zijn tig functies en afdelingen, waardoor er altijd een doorgroei optie zal zijn. Daar staat tegenover dat het bedrijf is gebouwd op pure commercie en geld is belangrijker dan mens. Dat merk je zowel naar de uitzendkrachten, als naar eigen personeel. Veel grijze gebieden waar je in werkt en alles behalve transparantie. Prima als springplank in het begin van je carrière, of als het corporate haantjes gedrag op je lijf is geschreven. Anders ver bij uit de buurt blijven.

Mooi commercieel bedrijf

Een mooi bedrijf met goede arbeidsvoorwaarden. Je moet wel commerciël zijn om hier te kunnen werken. Gaat echt om de targets en doelen halen.

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden Aandeelregeling

Minpunten

Alleen bezig met omzet en winst

good service

good service. good company

Teleperformance is het slechtst bereikbare en onklantvriendelijkste bedrijf ooit. Ga hier niet voor werken! Ik snap niet dat de overheid een dergelijk bedrijf inhuurt voor zo'n belangrijk project als de GGD vaccinatielijn.

Pluspunten

Minpunten

alles

Attent met de diensten.

De contact tussen mij en randstad verloopt soepel.De diensten vallen momenteel tegen.Omdat er momenteel veel evenementen en beurzen zijn, maar de horeca sector wordt zo slecht betaald, waardoor ik naar andere diensten kijk.Ook de coronateststraat wordt onder betaald, waardoor ik naar een ander bedrijf ben gegaan.

Pluspunten

Gratis lunch bij de evenementen.

Minpunten

Lange werkdagen.

Misleidend

Misleidend personeel gezocht reageer je op heftruckchauffeur word je maar 2 dag ingewerkt en dan op productie werk gezet Na 2 dag heftruck werk word op de werk vloer gezegd dat je rustig aan moet doen en vervolgens na 6 dagen zeggen dat je te langzaam bent om dat je geen zware dozen kunt tillen . Personeel gezocht heftruckchauffeur is misleidend

Pluspunten

Minpunten

Geen goede inwerkperiode

Buschauffeur

2 keer per dag kinderen halen en brengen met een voormalige stadsbus, heel leuk om te doen, helaas was het contact met TCR niet denderend, teveel stress die werd veroorzaakt door de planning, veel obegrip van die kant naar de chauffeurs.

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Randstad. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Randstad met

Meer informatie over Randstad in populaire locaties

• Randstad