Randstad Groep Nederland

Randstad Groep Nederland Reviews

Bij Randstad Jaarbeurs, is het management redelijk chaotisch. De meer ervaren collega's(die dus ook al de nodige expertise hebben) zijn erg fijn om mee te werken, maar heel veel zijn het er niet. Je wordt een taak toegezegd en als die voorbij is moet je als je zelf niks ziet een beetje achter het management aanhollen om te vragen wat je nu weer kan gaan doen. Eenmalig heb ik ook bij het beatrixtheater gewerkt, omdat er mensen nodig waren. De mensen van Ranstad verzekerden mij(als onervaren horeca medewerker) dat ik niet met dienbladen hoefde te gaan lopen met van alles en nog wat..... Dit bleek niet waar. Nadat de hele groep ruim op tijd was en vervolgens 30 minuten te laat op de afgesproken werd opgehaald en naar boven gebracht, moest iedereen in een keer haasten met van alles en nog wat klaarzetten. Vervolgens moesten we met grote zware rechthoekige borden met rond de 24 wijnglazen met wijn en drinken gaan staan. Wat resulteerd in een verzuurde arm in de eerste 30 minuten van werk. de chaos met serveren, klaarzetten en schoonmaken+afruimen duurde vervolgens nog tot circa een uur of 10, terwijl ik om 9 uur klaar had moeten zijn met mij shift. Het werk was van 14:00-22:00 met pas een etenspauze om 20:45. Daar kregen we wat drab geserveerd(terwijl we een heleboel goed eten verplicht moesten weggooien vlak daarvoor tijdens het afruimen), gelukkig had ik mijn eigen eten, want anders moest ik nog betalen ook. afgeruimde glazen met drinken waren het enige wat we stiekem dronken, want verder was er geen optie. Voor snel en flexibel geld verdienen zou ik catering en dergelijk - meer...
Pluspunten
veel klantcontact, werken wanneer je wilt en kan, je leert veel nieuwe collega's kennen
Minpunten
lunches kosten extra, geen reiskostenvergoeding, management is niet volledig op orde
Veel geleerd,goede uitleg van collega's. Management betrokken en fair.
Goede, gedegen organisatie met professionele insteek.
Pluspunten
goede werk privé balans
Minpunten
weinig doorgroeimogelijkheden
Randstad Groep Nederland is een energiek bedrijf waarbij je het beste uit jezelf kunt halen. Er is een open en vriendelijke bedrijfscultuur.
Pluspunten
Persoonlijke aandacht en veel teamactiviteiten
Minpunten
Reisafstand
Randstad is een snelgroeiende wereldwijde speler op het gebied van HR diensten. Uitermate inspirerend, zeker gezien de huidige technologische mogelijkheden en uitdagingen op het gebied van automatisering van recruiting en werving en selectie.
Pluspunten
Uitdagend werk en goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Presteren moet
Richt zich op een belangrijke factor in je leven, namelijk werk!
Pluspunten
Collega’s
Werken bij een echte corporate is leerzaam en goed om mee te maken.