Logo van Rabobank
Rabobank

Rabobank Reviews

963 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.331 reviews

Prima werkomgeving

Veel mogelijkheden voor training en cursussen. Open atmosfeer

Te mooi om waar te zijn

Een hard bedrijf, daar moet je van houden, bepaald niet warm,Lijkt mooier dan het is.Geen feedback na 2 maanden.Grote groepen worden er tegelijk aangenomenSalaris is primaVoor mij nooit geen Bank meer, geen fijne mentaliteitZe zijn daar niet eerlijk.

Pluspunten

Vitaliteit een half uur per week en salaris

Minpunten

Geen eerlijke mentaliteit slechte omgang met mensen

Goed degelijk bedeijf

Gezellige organisatie, professioneel, boeiend, proberen het beste in de werknemer naar boven te halen

Pluspunten

Eigen werktijden indelen

Minpunten

Gaat steeds meer naar digitalisering

Professionele en uitdagende werkomgeving

Veel geleerd over Verandermanagement, en werken I een grote financi√ęle organisatie. Interessant hoe bedrijfscultuur veranderde na vervanging top van de bank.

Pluspunten

Flexibel met thuiswerken

Minpunten

Hoge werkdruk, lange dagen

Fijne collega's

Een goed bedrijf om er een onderdeel van te zijn. Je bent nooit uitgeleerd in het bankgarantievak,

Productieve en gezellige werkomgeving.

Ondanks dat ik binnenkort na 5,5 jaar moet vertrekken omdat ik geen contract kan krijgen, heb ik een geweldige tijd gehad bij de Rabobank.

Pluspunten

Fijne werksfeer en prettige werkzaamheden en collega's

Minpunten

Geen contract na 5, 5 jaar.

Voldoende ruimte voor zelfontplooiing

Heb op diverse Rabobanken gewerkt.De cultuur was per bank totaal verschillend. Uitstekende en bitter slechte directies. Bij uitstekend management zaten altijd zeer bekwame medewerkers en omgekeerd.Bij een sollicitatiegesprek voel je al aan waar het goed zal zijn.Flexibiliteit moet je hebben maar het werkt dus ook in je voordeel.

Pluspunten

Zelf werk indelen, Zelf prioriteiten leggen, Om doelstellingen te behalen hoef je echt geen topper te zijn.

Minpunten

Teveel stroperige democratie die de processen enorm vertraagd

Most fun workplace I ever had

I worked at Rabobank for over 3 years in 3 different roles. These were the best years of my working life especially the last year where I worked as a team leader for the IT service desk at their head office in Utrecht, The Netherlands. The company promotes teamwork and lets managers work out creative solutions for problems. I would still be working there if I hadn't moved to New Zealand.

Pluspunten

Supportive management

Minpunten

Could be stressful

Reorganisaties en loze beloftes

Het is maar net bij welke afdeling je komt te werken, maar ik had pech. Het meest vervelende waren de talloze gesprekken met klanten die terecht klachten hadden en je af moest wimpelen met standaard reacties. Bij het overgrote deel van de gesprekken was het werk niet meer als noteren en doorzetten naar een andere afdeling. Management gaat met je om als een nummer, verlenging en doorgroeien was geluk hebben, men moest net op het juiste moment op de juiste plek zijn in plaats van goed presteren. De werksfeer was stressvol en iedereen voor zijn eigen carri√®re i.p.v. samen werken voor een beter resultaat en effici√ęnte werkwijze. Procesverbeteringen werken slecht, ze komen uit een ivoren toren en er wordt slecht geluisterd naar de werkvloer.

Pluspunten

Mooie werkomgeving

Minpunten

Slecht management

Mooie werkgever die achter de schermen enorm veel voor de samenleving doet

Toen ik bij de bank kwam, via een opdracht, dacht ik dat het wat stijf zou zijn en dat het alleen maar om de cijfers ging. Ik ben heel erg positief verrast. Rabobank is bescheiden in haar uitingen. Rabo doet erg veel voor de maatschappij, op gebied van sport & cultuur, verkorten van de voedselketens, duurzaam wonen etc. Dat mag best meer uitgedragen worden. Als werkgever vind ik het een fijne werkgever. De sfeer bij ons is goed. Je moet om kunnen gaan met dat je niet de hele bank (structuur/organisatie) in een maand snapt. En je moet er tegen kunnen dat er veel verandert. Het is belangrijk dat jij daar flexibel mee omgaat en niet vast blijft zitten in je huidige taak/rol. Als jij open staat om je te ontwikkelen, zijn er heel erg veel mogelijkheden bij de bank. Wel moet je daarvoor zelf aan de slag. De arbeidsvoorwaarden zijn goed. De meeste functies hebben geen lease-auto want Rabo promoot vervoer met het ov (minder vervuilend) en zit gewoonlijk ook met kantoren vlak bij het spoor. Woon-werkverkeer met ov wordt daarom ook 100% vergoed. Salarissen, een opleidingsbudget, een persoonlijk budget dat je uit kunt laten betalen maar ook in je pensioen kunt stoppen of waarvan je extra vakantiedagen kunt kopen.

Pluspunten

Draag bij aan Growing a better world together

Minpunten

Structuur v alle afdelingen

Vacatures van Rabobank

Meer vacatures

...

Bedrijf wat zijn cultuur aan de ene kant verliest,maar aan de andere kant wel veel voor de maatschappij doet.

Pluspunten

....

Minpunten

.....

prima

fijne bank en fijne werkgever om voor te werken. Minimaal 9 score klanttevredenheids score

Adviseur particulieren

Prima arbeidsvoorwaarden, veel coaching on the job, stressvol (gezien veel veranderingen in de klant-contact omgeving)

Inspirerende werkomgeving met verantwoordelijkheid in vrijheid

Rabobank heeft een goede samenwerkingscultuur. Je kunt in vrijheid werken maar draagt wel verantwoordeijkheid. De strategische samenhang is soms onduidelijk.

Pluspunten

Arbeidsvoorwaarden, vrijheid

Minpunten

Strategische samenhang soms diffuus

Fijne werkgever

Fijne werkgever, goede arbeidsvoorwaarden, bedrijf in beweging.

uitdagende maar politieke omgeving waar hi√ęrarchie te belangrijk wordt gevonden en waardoor cultuur niet altijd als open en veilig wordt ervaren

ontzettend veel en interessante mogelijkheden bij deze organisatie. met veel ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden. En met fijne collega's. Maar ook een organisatie die veelal een onveilige cultuur in zich heeft: weinig open, hi√ęrarchisch, politiek etc

Gezellige werkomgeving

Ik heb gewerkt op de afdeling klantenservice bij de Rabobank. Na intensieve en leuke trainingsweken stroomde ik door naar de echte teams. Hier werd veel redzaamheid verwacht. Klanten naar tevredenheid helpen gaf mij voldoening. Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos je wft diploma's te halen, wat nodig is om goed financieel advies te kunnen geven.

Gezellige werksfeer

Goede stap geweest, leuke tijd gehad maar onder mijn niveau, vandaar gekozen om door te groeien bij een ander bedrijf.

Mooie organisatie, midden in de samenleving en waarbinnen je jezelf kan ontwikkelen.

Productieve werkomgeving maar veel reorgansaties

Zeer goede arbeidsvoorwaarden, maar werken onder stressvolle omstandigheden.

competitief en aan grote veranderingen onderhevig

Omslag is overduidelijk gaande binnen de sector en Bank wat een duidelijk effect heeft op de werkatmosfeer en managementstijl.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Rabobank. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Rabobank