RAAAK Personeel

Reviews voor Vestigingsmanager (m/v) bij RAAAK Personeel

Vestigingsmanager (m/v)2 reviews

2 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 16 reviews

Ruime voor eigen inbreng en ontwikkeling

Eigen inbreng en persoonlijk ontwikkelen staan hoog in het vaandel binnen onze organisatie. Ben jij iemand die graag bij een organisatie werkt, die als familie aanvoelt, waar jij wordt gezien én waar je niet in een hokje wordt gestopt? Dat is in een notendop Raaak! Wij verzorgen en investeren in opleidingen, namelijk onze Raaak Academy. Hierdoor haal je het maximale uit jezelf en uit het werk! We werken graag samen en zijn zeer gedreven. Met onze cultuurwaarden: eerlijk, dichtbij en eigenzinnig hebben we een fantastische club mensen, allemaal verschillend, maar allemaal met het hart op de juiste plaats. Super!

Pluspunten

Personeelsuitjes, ontwikkeling

Leuke organisatie met een persoonlijke touch waar aandacht echt in het middelpunt staat

Bij Raaak Personeel heb ik geleerd wat persoonlijke aandacht betekent. De korte lijnen en je mening die echt toedoet. Dit is wat aandacht eigenlijk is. Daarnaast is Raaak Personeel een organisatie die professioneel is en de klant bedient vanaf de werkvloer tot aan top management. Dus bij ons zijn secretarieel medewerkers welkom , maar ook productiemedewerkers of een HR manager.

Pluspunten

De vrijmibo zijn een vast onderdeel van de week en de jaarlijkse uitjes

Minpunten

(Nog) niet in heel Nederland fysiek aanwezig

Stel een vraag over solliciteren of werken bij RAAAK Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk RAAAK Personeel met

Reviews over RAAAK Personeel per locatie