RAAAK Personeel

Reviews voor Management Trainee (m/v) bij RAAAK Personeel

1 review gevonden voor de zoekopdracht.
Sinds 1 maart dit jaar in dienst bij Raaak Personeel, daarvoor al wat jaren ervaring opgedaan in de branche, waardoor je een goede vergelijking hebt. Of.. eigenlijk niet, want je kunt geen appels met peren vergelijken toch? Wat er leuk is aan werken bij Raaak? De diversiteit aan medewerkers en hoe iedereen zich elke dag weer keihard inzet om onze klanten en medewerkers optimaal te bedienen. Daarnaast krijg je bij Raaak alle ruimte voor je eigen ontwikkeling en zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden. Wat ik leuk vind, is dat het een platte organisatie is, met korte lijnen en waar de directie ook regelmatig aanschuift voor de lunch. Je kunt hier jezelf zijn, wordt gewaardeerd als persoon en gestimuleerd het beste uit jezelf te halen! Geen dag is hetzelfde bij Raaak en dat is nou juist zo leuk! Het ene moment ben je in gesprek met je klant over de voortgang van de uitzendkrachten, het andere moment ben je op bezoek bij een prospect die graag meer wil weten over onze diensten en tarieven en weer een uur later heb je een intakegesprek met een kandidaat voor één van onze vacatures. Kortom: afwisselend werk, alle ruimte voor jouw ontwikkeling en gewoon een heel leuke werkgever! p.s. Bijkomend voordeel: héél leuke uitjes van onze personeelsvereniging en een gezellige vrijmibo!
Pluspunten
Je kunt je altijd blijven ontwikkelen, leuke uitjes en borrels, gezellige teams Ă©n gezellige directie die graag aanschuift voor een lunch of borrel!