RAAAK Personeel

Reviews voor Consultant (m/v) bij RAAAK Personeel

Een hele fijne werkgever om voor te werken, waar je goed ontvangen en ingewerkt wordt. Er wordt echt gekeken naar jouw persoonlijke situatie waar vervolgens op wordt ingespeeld. Ze staan open voor nieuwe ideeën, het is geen dag hetzelfde wanneer je bij Raaak werkt!
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Afhankelijk van marktwerking
Voor mij is werken bij Raaak het hebben van een gezellige werkomgeving, wat de productiviteit enorm ten goede komt. Ik geloof dat je door samen te werken meer bereikt dan wanneer je dit alleen doet, bij Raaak is samenwerking dan ook een van de kernwoorden. De bedrijfscultuur is heel open wat het stellen van vragen gemakkelijk maakt. Hier heb ik de afgelopen maanden al ontzettend veel door geleerd en ik weet zeker dat dit alleen nog maar zal worden voortgezet in de komende tijd. Jouw persoonlijke ontwikkeling staat bij Raaak centraal, dit is als werknemer heel prettig!
Raaak Personeel is een professionele, groeiende organisatie waar we met een team van enthousiaste en vakkundige medewerkers vraag en aanbod bij elkaar brengen. Eerlijkheid en openheid zijn kernwaarden waaraan veel waarde wordt gehecht. Iedere dag is anders en dat maakt het werken als Consultant bij Raaak zo uitdagend en interessant. Je krijgt vrijheid en er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast staat een prettige samenwerking met collega's hoog in het vaandel waardoor de sfeer altijd goed is!
Pluspunten
Leuke personeelsuitjes, prettige werksfeer, transparante communicatie.
Het werken bij Raaak Personeel betekend dat je een echte teamspeler moet zijn. Door samen te werken met anderen leer je veel over jezelf. Binnen de organisatie wordt er voldoende vrijheid gegeven om, samen met het team, een eigen werkwijze te creëren. In de branche is het snel moeten schakelen enorm belangrijk. In de dagelijkse hectiek moet je het overzicht bewaren door gestructureerd te werken en prioriteiten te kunnen stellen. Communicatie is zowel naar onze opdrachtgevers als naar onze kandidaten belangrijk. Duidelijkheid, eerlijkheid en openheid zijn dé kernwoorden die bij de communicatie van Raaak Personeel horen.
Pluspunten
Waardering, gedrevenheid en openheid
Wat mij aanspreekt bij Raaak Personeel is dat het een groeiend bedrijf is dat staat voor kwaliteit. Ik werk in een dynamische werkomgeving, waarbij de persoonlijke benadering van kandidaten centraal staat. Ook krijg ik volop mogelijkheden om mezelf te ontwikkelen. Ons team is gedreven, informeel en ambitieus. De afwisselende werkzaamheden zorgen ervoor dat ik iedere dag met plezier naar mijn werk ga!
Pluspunten
Aandacht voor ontwikkeling, persoonlijke aanpak.
Minpunten