RAAAK Personeel

Reviews voor RAAAK Personeel in Alblasserdam

Bij Raak werk ik met mijn collega's samen, iedereen helpt graag. je kunt hier een perfecte werkomgeving vinden.
Een hele fijne werkgever om voor te werken, waar je goed ontvangen en ingewerkt wordt. Er wordt echt gekeken naar jouw persoonlijke situatie waar vervolgens op wordt ingespeeld. Ze staan open voor nieuwe ideeën, het is geen dag hetzelfde wanneer je bij Raaak werkt!
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Afhankelijk van marktwerking
Ik werk nu al bijna twee jaar bij Raaak, en ga nog altijd met plezier naar mijn werk. Er is veel aandacht voor het individu, en je bouwt dus ook persoonlijke banden op met je collega's en leidinggevenden. Maar, als er gewerkt moet worden zal iedereen ook zijn / haar handen in elkaar voegen om de klus te klaren! Verder is er veel ruimte voor het inbrengen van persoonlijke inzichten en ideeën. De gezellige werksfeer in combinatie met een goede work-ethic zorgen dat het een plek is waar je je helemaal op je gemak kunt voelen!
Pluspunten
Gezellige gezamenlijke lunches
Dagelijks werken met ambitieuze enthousiaste professionals maakt werken bij Raaak Personeel leuk. Samen streven we onze doelstellingen na om succesvol te zijn. Als personeelsbemiddelaar bemiddelen we werkzoekenden naar een nieuwe baan. Het kiezen van een nieuwe of andere baan is voor een kandidaat immers een belangrijke beslissing. Wij hechten veel waarde aan een goede match! Dit doen wij op basis van werkervaring en persoonlijkheid. Binnen Raaak Personeel wordt veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling. Wij trainen en coachen onze mensen. Dit gebeurd intern maar ook extern. Op deze manier houden we onze kennis up-to-date en voorzien wij werkzoekende en werkgevers van de juiste informatie. Wij kijken naar de kwaliteiten van onze medewerkers en die van onze organisatie. Door beide met elkaar te verbinden zijn wij samen succesvol!
Pluspunten
Persoonlijke ontwikkeling, afwisselend werk, samenwerken
Binnen Raaak Personeel willen we mensen graag laten doen waar ze goed in zijn. Dat doen we niet alleen door veel te investeren in persoonlijke ontwikkeling zodat je ook kunt ontdekken waar je talenten liggen, maar ook door je te stimuleren jouw eigen authenciteit in te zetten. Bij Raaak Personeel werkt dus niet Ă©Ă©n bepaald type, we zijn heel divers. Dat maakt het soms ook wel eens uitdagend om met al die verschillende, vaak uitgesproken types samen te werken. Waarom dit dan toch zo goed lukt? Een ding hebben we allemaal gemeen met elkaar en dat is dat we succesvol willen zijn. Ondanks dat er per jaar duizenden flexkrachten voor Raaak Personeel werkzaam zijn en dat we inmiddels 6 vestigingen hebben doen we er alles aan om de lijnen kort te houden en is daadkracht in alles wat we ondernemen onze kern.
Pluspunten
Ontwikkeltrajecten, doorgroeimogelijkheden, korte lijnen, 30 vakantiedagen