Logo van RAAAK Personeel
Bekijk alle reviews over RAAAK Personeel

RAAAK Personeel

Review over RAAAK Personeel van een medewerker

was gezellig werken

heb leren omgaan met mensen met een beperking en was erg leuk.

Bekijk alle reviews over 16

Gezelligheid en productiviteit!

Voor mij is werken bij Raaak het hebben van een gezellige werkomgeving, wat de productiviteit enorm ten goede komt. Ik geloof dat je door samen te werken meer bereikt dan wanneer je dit alleen doet, bij Raaak is samenwerking dan ook een van de kernwoorden. De bedrijfscultuur is heel open wat het stellen van vragen gemakkelijk maakt. Hier heb ik de afgelopen maanden al ontzettend veel door geleerd en ik weet zeker dat dit alleen nog maar zal worden voortgezet in de komende tijd. Jouw persoonlijke ontwikkeling staat bij Raaak centraal, dit is als werknemer heel prettig!

Ruime voor eigen inbreng en ontwikkeling

Eigen inbreng en persoonlijk ontwikkelen staan hoog in het vaandel binnen onze organisatie. Ben jij iemand die graag bij een organisatie werkt, die als familie aanvoelt, waar jij wordt gezien Ă©n waar je niet in een hokje wordt gestopt? Dat is in een notendop Raaak! Wij verzorgen en investeren in opleidingen, namelijk onze Raaak Academy. Hierdoor haal je het maximale uit jezelf en uit het werk! We werken graag samen en zijn zeer gedreven. Met onze cultuurwaarden: eerlijk, dichtbij en eigenzinnig hebben we een fantastische club mensen, allemaal verschillend, maar allemaal met het hart op de juiste plaats. Super!

Pluspunten

Personeelsuitjes, ontwikkeling

Leuke organisatie met een persoonlijke touch waar aandacht echt in het middelpunt staat

Bij Raaak Personeel heb ik geleerd wat persoonlijke aandacht betekent. De korte lijnen en je mening die echt toedoet. Dit is wat aandacht eigenlijk is. Daarnaast is Raaak Personeel een organisatie die professioneel is en de klant bedient vanaf de werkvloer tot aan top management. Dus bij ons zijn secretarieel medewerkers welkom , maar ook productiemedewerkers of een HR manager.

Pluspunten

De vrijmibo zijn een vast onderdeel van de week en de jaarlijkse uitjes

Minpunten

(Nog) niet in heel Nederland fysiek aanwezig
  • RAAAK Personeel
  • was gezellig werken