RAAAK Personeel
Bekijk alle reviews over RAAAK Personeel

RAAAK Personeel

Review over RAAAK Personeel van een medewerker

Uitdagende baan in een groeiende organisatie

Raaak Personeel stimuleert mij om alles uit mijn baan te halen. Ik krijg alle vrijheid en dat stimuleert enorm. Natuurlijk tellen prestaties, maar uiteindelijk leer je vooral door te doen. Als je veel doet, maak je af en toe een fout en daar word ik niet op afgerekend. Zelf ondernemen, bijna zoals een ondernemer, kenmerkt volgens mij Raaak Personeel. Wie bij Raaak werkt moet eerlijk en betrokken zijn. Het klinkt wellicht als een cliché, maar toch zijn het belangrijke waarden. Eerlijk je mening geven, afspraken nakomen, dat zijn waarden die iedereen belangrijk vindt. Vanwege mijn functie (online marketeer) werk ik niet heel veel samen met collegae. Maar als ik dat doe dan is de sfeer informeel en energiek. Het moeilijkste van mijn baan is dat ik zelf mijn werk moet creëren. Tegelijkertijd vind ik dat ook het leukste en meest uitdagende aspect!

Pluspunten

Vrijheid, verantwoordelijkheid, positieve werksfeer

Minpunten

Ruime voor eigen inbreng en ontwikkeling

Eigen inbreng en persoonlijk ontwikkelen staan hoog in het vaandel binnen onze organisatie. Ben jij iemand die graag bij een organisatie werkt, die als familie aanvoelt, waar jij wordt gezien én waar je niet in een hokje wordt gestopt? Dat is in een notendop Raaak! Wij verzorgen en investeren in opleidingen, namelijk onze Raaak Academy. Hierdoor haal je het maximale uit jezelf en uit het werk! We werken graag samen en zijn zeer gedreven. Met onze cultuurwaarden: eerlijk, dichtbij en eigenzinnig hebben we een fantastische club mensen, allemaal verschillend, maar allemaal met het hart op de juiste plaats. Super!

Pluspunten

Personeelsuitjes, ontwikkeling

Leuke organisatie met een persoonlijke touch waar aandacht echt in het middelpunt staat

Bij Raaak Personeel heb ik geleerd wat persoonlijke aandacht betekent. De korte lijnen en je mening die echt toedoet. Dit is wat aandacht eigenlijk is. Daarnaast is Raaak Personeel een organisatie die professioneel is en de klant bedient vanaf de werkvloer tot aan top management. Dus bij ons zijn secretarieel medewerkers welkom , maar ook productiemedewerkers of een HR manager.

Pluspunten

De vrijmibo zijn een vast onderdeel van de week en de jaarlijkse uitjes

Minpunten

(Nog) niet in heel Nederland fysiek aanwezig

Gezelig werken, thuis voelen.

Bij Raak werk ik met mijn collega's samen, iedereen helpt graag. je kunt hier een perfecte werkomgeving vinden.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij RAAAK Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over RAAAK Personeel in populaire locaties

• RAAAK Personeel
  • Uitdagende baan in een groeiende organisatie