RAAAK Personeel
Review over RAAAK Personeel van een medewerker

Uitdagend werk met alle ruimte voor jouw ontwikkeling!

10 oktober 2016
Sinds 1 maart dit jaar in dienst bij Raaak Personeel, daarvoor al wat jaren ervaring opgedaan in de branche, waardoor je een goede vergelijking hebt. Of.. eigenlijk niet, want je kunt geen appels met peren vergelijken toch? Wat er leuk is aan werken bij Raaak? De diversiteit aan medewerkers en hoe iedereen zich elke dag weer keihard inzet om onze klanten en medewerkers optimaal te bedienen. Daarnaast krijg je bij Raaak alle ruimte voor je eigen ontwikkeling en zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden. Wat ik leuk vind, is dat het een platte organisatie is, met korte lijnen en waar de directie ook regelmatig aanschuift voor de lunch. Je kunt hier jezelf zijn, wordt gewaardeerd als persoon en gestimuleerd het beste uit jezelf te halen! Geen dag is hetzelfde bij Raaak en dat is nou juist zo leuk! Het ene moment ben je in gesprek met je klant over de voortgang van de uitzendkrachten, het andere moment ben je op bezoek bij een prospect die graag meer wil weten over onze diensten en tarieven en weer een uur later heb je een intakegesprek met een kandidaat voor één van onze vacatures. Kortom: afwisselend werk, alle ruimte voor jouw ontwikkeling en gewoon een heel leuke werkgever! p.s. Bijkomend voordeel: héél leuke uitjes van onze personeelsvereniging en een gezellige vrijmibo!
Pluspunten
Je kunt je altijd blijven ontwikkelen, leuke uitjes en borrels, gezellige teams Ă©n gezellige directie die graag aanschuift voor een lunch of borrel!
7 oktober 2016
Consultant (huidige medewerker) - Gorinchem
Wat mij aanspreekt bij Raaak Personeel is dat het een groeiend bedrijf is dat staat voor kwaliteit. Ik werk in een dynamische werkomgeving, waarbij de persoonlijke benadering van kandidaten centraal staat. Ook krijg ik volop mogelijkheden om mezelf te ontwikkelen. Ons team is gedreven, informeel en ambitieus. De afwisselende werkzaamheden zorgen ervoor dat ik iedere dag met plezier naar mijn werk ga!
Pluspunten
Aandacht voor ontwikkeling, persoonlijke aanpak.
Minpunten
18 september 2019
Vestigingsmanager (huidige medewerker) - Etten-Leur
Eigen inbreng en persoonlijk ontwikkelen staan hoog in het vaandel binnen onze organisatie. Ben jij iemand die graag bij een organisatie werkt, die als familie aanvoelt, waar jij wordt gezien Ă©n waar je niet in een hokje wordt gestopt? Dat is in een notendop Raaak! Wij verzorgen en investeren in opleidingen, namelijk onze Raaak Academy. Hierdoor haal je het maximale uit jezelf en uit het werk! We werken graag samen en zijn zeer gedreven. Met onze cultuurwaarden: eerlijk, dichtbij en eigenzinnig hebben we een fantastische club mensen, allemaal verschillend, maar allemaal met het hart op de juiste plaats. Super!
Pluspunten
Personeelsuitjes, ontwikkeling
26 februari 2019
Vestigingsmanager (huidige medewerker) - Capelle aan den IJssel
Bij Raaak Personeel heb ik geleerd wat persoonlijke aandacht betekent. De korte lijnen en je mening die echt toedoet. Dit is wat aandacht eigenlijk is. Daarnaast is Raaak Personeel een organisatie die professioneel is en de klant bedient vanaf de werkvloer tot aan top management. Dus bij ons zijn secretarieel medewerkers welkom , maar ook productiemedewerkers of een HR manager.
Pluspunten
De vrijmibo zijn een vast onderdeel van de week en de jaarlijkse uitjes
Minpunten
(Nog) niet in heel Nederland fysiek aanwezig
  1. Uitdagend werk met alle ruimte voor jouw ontwikkeling!