RAAAK Personeel
Bekijk alle reviews over RAAAK Personeel

RAAAK Personeel

Review over RAAAK Personeel van een medewerker

Review Raaak Personeel

Het werken bij Raaak Personeel betekend dat je een echte teamspeler moet zijn. Door samen te werken met anderen leer je veel over jezelf. Binnen de organisatie wordt er voldoende vrijheid gegeven om, samen met het team, een eigen werkwijze te creëren. In de branche is het snel moeten schakelen enorm belangrijk. In de dagelijkse hectiek moet je het overzicht bewaren door gestructureerd te werken en prioriteiten te kunnen stellen. Communicatie is zowel naar onze opdrachtgevers als naar onze kandidaten belangrijk. Duidelijkheid, eerlijkheid en openheid zijn dé kernwoorden die bij de communicatie van Raaak Personeel horen.

Pluspunten

Waardering, gedrevenheid en openheid

"Je wordt met twee open armen ontvangen"

Een hele fijne werkgever om voor te werken, waar je goed ontvangen en ingewerkt wordt. Er wordt echt gekeken naar jouw persoonlijke situatie waar vervolgens op wordt ingespeeld. Ze staan open voor nieuwe ideeën, het is geen dag hetzelfde wanneer je bij Raaak werkt!

Pluspunten

Gezellig team

Minpunten

Afhankelijk van marktwerking

Gezelligheid en productiviteit!

Voor mij is werken bij Raaak het hebben van een gezellige werkomgeving, wat de productiviteit enorm ten goede komt. Ik geloof dat je door samen te werken meer bereikt dan wanneer je dit alleen doet, bij Raaak is samenwerking dan ook een van de kernwoorden. De bedrijfscultuur is heel open wat het stellen van vragen gemakkelijk maakt. Hier heb ik de afgelopen maanden al ontzettend veel door geleerd en ik weet zeker dat dit alleen nog maar zal worden voortgezet in de komende tijd. Jouw persoonlijke ontwikkeling staat bij Raaak centraal, dit is als werknemer heel prettig!

Een groeiende organisatie met veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling

Raaak Personeel is een professionele, groeiende organisatie waar we met een team van enthousiaste en vakkundige medewerkers vraag en aanbod bij elkaar brengen. Eerlijkheid en openheid zijn kernwaarden waaraan veel waarde wordt gehecht. Iedere dag is anders en dat maakt het werken als Consultant bij Raaak zo uitdagend en interessant. Je krijgt vrijheid en er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast staat een prettige samenwerking met collega's hoog in het vaandel waardoor de sfeer altijd goed is!

Pluspunten

Leuke personeelsuitjes, prettige werksfeer, transparante communicatie.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij RAAAK Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk RAAAK Personeel met

Meer informatie over RAAAK Personeel in populaire locaties