RAAAK Personeel
Review over RAAAK Personeel van een medewerker

26 februari 2019
Bij Raaak Personeel heb ik geleerd wat persoonlijke aandacht betekent. De korte lijnen en je mening die echt toedoet. Dit is wat aandacht eigenlijk is. Daarnaast is Raaak Personeel een organisatie die professioneel is en de klant bedient vanaf de werkvloer tot aan top management. Dus bij ons zijn secretarieel medewerkers welkom , maar ook productiemedewerkers of een HR manager.
Pluspunten
De vrijmibo zijn een vast onderdeel van de week en de jaarlijkse uitjes
Minpunten
(Nog) niet in heel Nederland fysiek aanwezig
18 september 2019
Vestigingsmanager (huidige medewerker) - Etten-Leur
Eigen inbreng en persoonlijk ontwikkelen staan hoog in het vaandel binnen onze organisatie. Ben jij iemand die graag bij een organisatie werkt, die als familie aanvoelt, waar jij wordt gezien Ă©n waar je niet in een hokje wordt gestopt? Dat is in een notendop Raaak! Wij verzorgen en investeren in opleidingen, namelijk onze Raaak Academy. Hierdoor haal je het maximale uit jezelf en uit het werk! We werken graag samen en zijn zeer gedreven. Met onze cultuurwaarden: eerlijk, dichtbij en eigenzinnig hebben we een fantastische club mensen, allemaal verschillend, maar allemaal met het hart op de juiste plaats. Super!
Pluspunten
Personeelsuitjes, ontwikkeling
16 februari 2019
Financieel medewerker (huidige medewerker) - Alblasserdam
Bij Raak werk ik met mijn collega's samen, iedereen helpt graag. je kunt hier een perfecte werkomgeving vinden.
14 februari 2019
Consultant (huidige medewerker) - Alblasserdam
Een hele fijne werkgever om voor te werken, waar je goed ontvangen en ingewerkt wordt. Er wordt echt gekeken naar jouw persoonlijke situatie waar vervolgens op wordt ingespeeld. Ze staan open voor nieuwe ideeën, het is geen dag hetzelfde wanneer je bij Raaak werkt!
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Afhankelijk van marktwerking
  1. Leuke organisatie met een persoonlijke touch waar aandacht echt in het middelpunt staat