RAAAK Personeel
Bekijk alle reviews over RAAAK Personeel

RAAAK Personeel

Review over RAAAK Personeel van een medewerker

Gezamenlijk succesvol zijn!

Dagelijks werken met ambitieuze enthousiaste professionals maakt werken bij Raaak Personeel leuk. Samen streven we onze doelstellingen na om succesvol te zijn. Als personeelsbemiddelaar bemiddelen we werkzoekenden naar een nieuwe baan. Het kiezen van een nieuwe of andere baan is voor een kandidaat immers een belangrijke beslissing. Wij hechten veel waarde aan een goede match! Dit doen wij op basis van werkervaring en persoonlijkheid. Binnen Raaak Personeel wordt veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling. Wij trainen en coachen onze mensen. Dit gebeurd intern maar ook extern. Op deze manier houden we onze kennis up-to-date en voorzien wij werkzoekende en werkgevers van de juiste informatie. Wij kijken naar de kwaliteiten van onze medewerkers en die van onze organisatie. Door beide met elkaar te verbinden zijn wij samen succesvol!

Pluspunten

Persoonlijke ontwikkeling, afwisselend werk, samenwerken

Gezelig werken, thuis voelen.

Bij Raak werk ik met mijn collega's samen, iedereen helpt graag. je kunt hier een perfecte werkomgeving vinden.

"Je wordt met twee open armen ontvangen"

Een hele fijne werkgever om voor te werken, waar je goed ontvangen en ingewerkt wordt. Er wordt echt gekeken naar jouw persoonlijke situatie waar vervolgens op wordt ingespeeld. Ze staan open voor nieuwe ideeën, het is geen dag hetzelfde wanneer je bij Raaak werkt!

Pluspunten

Gezellig team

Minpunten

Afhankelijk van marktwerking

Tof bedrijf met een goede balans tussen werk en privé

Ik werk nu al bijna twee jaar bij Raaak, en ga nog altijd met plezier naar mijn werk. Er is veel aandacht voor het individu, en je bouwt dus ook persoonlijke banden op met je collega's en leidinggevenden. Maar, als er gewerkt moet worden zal iedereen ook zijn / haar handen in elkaar voegen om de klus te klaren! Verder is er veel ruimte voor het inbrengen van persoonlijke inzichten en ideeën. De gezellige werksfeer in combinatie met een goede work-ethic zorgen dat het een plek is waar je je helemaal op je gemak kunt voelen!

Pluspunten

Gezellige gezamenlijke lunches

Stel een vraag over solliciteren of werken bij RAAAK Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk RAAAK Personeel met

Meer informatie over RAAAK Personeel in populaire locaties

• RAAAK Personeel
  • Gezamenlijk succesvol zijn!