RAAAK Personeel
Bekijk alle reviews over RAAAK Personeel

RAAAK Personeel

Review over RAAAK Personeel van een medewerker

fijn en goed voor te werken

Al tijd met plezier naar werk gegaan gewerkt met goede vaklieden het werk kunnen verrichten en kunnen samen werken.altijd goede contacten met kantoor personeel waren altijd ge interreseert hoe het werk verliep

Een groeiende organisatie met veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling

Raaak Personeel is een professionele, groeiende organisatie waar we met een team van enthousiaste en vakkundige medewerkers vraag en aanbod bij elkaar brengen. Eerlijkheid en openheid zijn kernwaarden waaraan veel waarde wordt gehecht. Iedere dag is anders en dat maakt het werken als Consultant bij Raaak zo uitdagend en interessant. Je krijgt vrijheid en er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast staat een prettige samenwerking met collega's hoog in het vaandel waardoor de sfeer altijd goed is!

Pluspunten

Leuke personeelsuitjes, prettige werksfeer, transparante communicatie.

Ruime voor eigen inbreng en ontwikkeling

Eigen inbreng en persoonlijk ontwikkelen staan hoog in het vaandel binnen onze organisatie. Ben jij iemand die graag bij een organisatie werkt, die als familie aanvoelt, waar jij wordt gezien én waar je niet in een hokje wordt gestopt? Dat is in een notendop Raaak! Wij verzorgen en investeren in opleidingen, namelijk onze Raaak Academy. Hierdoor haal je het maximale uit jezelf en uit het werk! We werken graag samen en zijn zeer gedreven. Met onze cultuurwaarden: eerlijk, dichtbij en eigenzinnig hebben we een fantastische club mensen, allemaal verschillend, maar allemaal met het hart op de juiste plaats. Super!

Pluspunten

Personeelsuitjes, ontwikkeling

Leuke organisatie met een persoonlijke touch waar aandacht echt in het middelpunt staat

Bij Raaak Personeel heb ik geleerd wat persoonlijke aandacht betekent. De korte lijnen en je mening die echt toedoet. Dit is wat aandacht eigenlijk is. Daarnaast is Raaak Personeel een organisatie die professioneel is en de klant bedient vanaf de werkvloer tot aan top management. Dus bij ons zijn secretarieel medewerkers welkom , maar ook productiemedewerkers of een HR manager.

Pluspunten

De vrijmibo zijn een vast onderdeel van de week en de jaarlijkse uitjes

Minpunten

(Nog) niet in heel Nederland fysiek aanwezig

Stel een vraag over solliciteren of werken bij RAAAK Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk RAAAK Personeel met

Meer informatie over RAAAK Personeel in populaire locaties

• RAAAK Personeel
  • fijn en goed voor te werken