RAAAK Personeel
Bekijk alle reviews over RAAAK Personeel

RAAAK Personeel

Review over RAAAK Personeel van een medewerker

Een groeiende organisatie met veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling

Raaak Personeel is een professionele, groeiende organisatie waar we met een team van enthousiaste en vakkundige medewerkers vraag en aanbod bij elkaar brengen. Eerlijkheid en openheid zijn kernwaarden waaraan veel waarde wordt gehecht. Iedere dag is anders en dat maakt het werken als Consultant bij Raaak zo uitdagend en interessant. Je krijgt vrijheid en er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast staat een prettige samenwerking met collega's hoog in het vaandel waardoor de sfeer altijd goed is!

Pluspunten

Leuke personeelsuitjes, prettige werksfeer, transparante communicatie.

"Je wordt met twee open armen ontvangen"

Een hele fijne werkgever om voor te werken, waar je goed ontvangen en ingewerkt wordt. Er wordt echt gekeken naar jouw persoonlijke situatie waar vervolgens op wordt ingespeeld. Ze staan open voor nieuwe ideeën, het is geen dag hetzelfde wanneer je bij Raaak werkt!

Pluspunten

Gezellig team

Minpunten

Afhankelijk van marktwerking

Gezelligheid en productiviteit!

Voor mij is werken bij Raaak het hebben van een gezellige werkomgeving, wat de productiviteit enorm ten goede komt. Ik geloof dat je door samen te werken meer bereikt dan wanneer je dit alleen doet, bij Raaak is samenwerking dan ook een van de kernwoorden. De bedrijfscultuur is heel open wat het stellen van vragen gemakkelijk maakt. Hier heb ik de afgelopen maanden al ontzettend veel door geleerd en ik weet zeker dat dit alleen nog maar zal worden voortgezet in de komende tijd. Jouw persoonlijke ontwikkeling staat bij Raaak centraal, dit is als werknemer heel prettig!

fijn en goed voor te werken

Al tijd met plezier naar werk gegaan gewerkt met goede vaklieden het werk kunnen verrichten en kunnen samen werken.altijd goede contacten met kantoor personeel waren altijd ge interreseert hoe het werk verliep

Stel een vraag over solliciteren of werken bij RAAAK Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over RAAAK Personeel in populaire locaties

• RAAAK Personeel
  • Een groeiende organisatie met veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling